Telekomunikacijų bendrovė "Omnitel" Klaipėdos valstybinei jūrų uosto direkcijai perdavė naudoti pirmąją "Balso pranešimų sistemą" (BPS). Šis sprendimas leidžia balso pranešimą iškart skubiai perduoti iki 50 žmonių grupei.
"Kartais atsiranda kokia nors ypatingos svarbos žinia ar susidaro ekstremali situacija, kai greitai reikia informuoti visus įmonės darbuotojus ar bent jau visą jos skyrių. Paskambinti kelioms dešimtims žmonių gali užtrukti visą dieną, o Balso pranešimų sistema tai padaro per keletą minučių. Beje, lygiai taip pat ši sistema praverčia norint pasveikinti kolegas kokių nors švenčių proga", - sakė "Omnitel" Paslaugų diegimo valdymo skyriaus projektų vadybininkas Rytis Overlingas.
BPS vartotojas, paskambinęs telefonu, įrašo balso pranešimą, o sistema automatiškai visiems abonentams iš sudaryto sąrašo skambina tuo pačiu metu ir ištransliuoja jiems skirtą pranešimą. Jeigu kuris nors abonentas neatsiliepia, jo telefonas išjungtas arba užimtas, sistema nustatytu laiko intervalu automatiškai skambina pakartotinai. BPS interneto kanalais pateikia ataskaitą apie paskambinimą. Ataskaitoje nurodomas laikas, kada buvo paliktas pranešimas, ir laikas, kada sistema paskambino ir ištransliavo pranešimą kiekvienam abonentui. Galimas ir atbulinis ryšys - radęs "Mobiliosios sekretorės" pranešimą apie skambutį, žmogus pats gali paskambinti tam tikru numeriu ir sužinoti, apie ką buvo pranešimas.
Balso pranešimai specialiame archyve yra saugomi tris mėnesius. Abonentai, esantys atitinkamose grupėse, gali išklausyti 3 paskutinius jiems skirtus pranešimus.
Bet kas paskambinti į BPS negali, nes naudotis šia sistema galima tik skambinantiems iš autorizuotų telefono numerių. Visi veiksmai, atliekami naudojant šią sistemą, apsaugoti slaptažodžiais.
Balso pranešimų sistemos įjungimas kainuoja 3 tūkst. litų, abonentinis mokestis - 200 litų, o iš BPS išeinantys skambučiai apmokestinami "Lyderis 100" mokėjimo plano tarifais.