Peržengę moteriško apatinio trikotažo parduotuvių slenkstį drovuoliais tampa net šiaip jau ryžtingi ir pasitikėjimo savimi nestokojantys vyrai. Jie bijosi klausinėti pardavėjų apie tai, ko nežino ar kuo abejoja, o statistika tik patvirtina liūdną tokio susikaustymo rezultatą: tik viena iš trijų moterų, gavusi iš sutuoktinio ar draugo apatinį drabužėlį, būna patenkinta tokia dovana. Tačiau nėra padėties be išeities.
„Marks&Spencer“ (http://www.marksandspencer.com) parduotuvių tinklas pasamdė 200 pardavėjų - konsultantų, kurie lyginant su apatinį trikotažą pardavinėjančiomis merginomis ir moterimis pasižymi viena esmine savybe – jie yra vyrai.
„Parduotuvių bičiuliais“ praminti konsultantai ateis į pagalbą kiekvienam į parduotuvę užėjusiam vyriškiui, kuriam tik prireiks draugiško patarimo apie naktinius, liemenėlę ar kelnaites. Šitaip „Marks&Spencer“ tikisi apsaugoti 49 proc. savo pirkėjų nervų sistemą, o likusius 51 proc. pradžiuginti gauta dovana.