• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Peržengę moteriško apatinio trikotažo parduotuvių slenkstį drovuoliais tampa net šiaip jau ryžtingi ir pasitikėjimo savimi nestokojantys vyrai. Jie bijosi klausinėti pardavėjų apie tai, ko nežino ar kuo abejoja, o statistika tik patvirtina liūdną tokio susikaustymo rezultatą: tik viena iš trijų moterų, gavusi iš sutuoktinio ar draugo apatinį drabužėlį, būna patenkinta tokia dovana. Tačiau nėra padėties be išeities.

REKLAMA
REKLAMA

„Marks&Spencer“ (http://www.marksandspencer.com) parduotuvių tinklas pasamdė 200 pardavėjų - konsultantų, kurie lyginant su apatinį trikotažą pardavinėjančiomis merginomis ir moterimis pasižymi viena esmine savybe – jie yra vyrai.

„Parduotuvių bičiuliais“ praminti konsultantai ateis į pagalbą kiekvienam į parduotuvę užėjusiam vyriškiui, kuriam tik prireiks draugiško patarimo apie naktinius, liemenėlę ar kelnaites. Šitaip „Marks&Spencer“ tikisi apsaugoti 49 proc. savo pirkėjų nervų sistemą, o likusius 51 proc. pradžiuginti gauta dovana.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų