Užbaigta dar vieno "Via Balticos" plento arba, kaip įmantriau vadinama, pirmojo tarptautinio transporto koridoriaus, ruožo Panevėžys - Pasvalys rekonstrukcija. Jos metu buvo daugiau kaip 3 metrais išplatinta asfaltbetonio danga, apšviestos sankryžos, įrengti takai pėstiesiems ir dviratininkams, pastatyti apsauginiai tinklai nuo žvėrių, o šalia kelio esamuose 89 namuose sudėti sandarūs langai. Iš viso atlikta darbų daugiau kaip už 94 mln. Litų. Tik 25 mln. mūsų, o kitus gavom iš Europos Sąjungos Sanglaudos fondo.
Kelias išplatėjo, išgražėjo, atrodo, tik džiaukis ir lėk su vėjeliu nuo Lenkijos iki Latvijos. Tačiau jau dabar matosi, kad tų lekiančiųjų taip daugėja, kad važiavimo sąlygos beveik ir negerėja.
Kartais per parą "Via Baltica" pravažiuoja apie 9 tūkst. automobilių. Ir ne kokių ten lengvųjų, vos ne kas antras - didžiulis sunkvežimis. Su Suomijos, Švedijos, Estijos, Latvijos, Lenkijos ir kitų valstybių numeriais treileriai krovinius veža dieną naktį, darbo ir šventą dieną. Todėl ir rekonstruota magistralė ne tik darosi siaura, bet ir asfalte išsimuša tokios vėžės, kad važiuoji lyg geležinkelio bėgiais.
Lapkritį kelininkai užbaigė ir daugiau darbų. Magistraliniame kelyje Vilnius - Klaipėda nuo 203-iojo iki 204-ojo kilometro įrengti apsauginiai atitvarai, kelyje Vilnius - Lyda rekonstruota sankryža, kelyje Klaipėda - Liepoja 4 kilometrų atstumu nuo kelio pradžios nutiesta antra važiavimo juosta, baigti darbai penkiuose kelio Vilnius - Minskas ruožuose ir kt.