• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jungtinių Valstijų siuntų vežėja "United Parcel Service Inc." (UPS) paskelbė keičianti tradicinį rudos ir aukso spalvos prekinį ženklą. Be to, bendrovė sieks nauju šūkiu atnaujinti savo šokolado spalvos lėktuvus ir sunkvežimius.

REKLAMA
REKLAMA

Didžiausia pasaulyje siuntų vežėja teigė, kad pokyčiais siekiama atspindėti bendrovės plėtrą į naujas tarptautines rinkas ir verslo sritis.

REKLAMA

"Šiandien UPS yra visiškai kitokia bendrovė, nei mano daugelis žmonių, - sakė vežėjos valdybos pirmininkas ir vadovas Mike’as Eskew (Maikas Iskjus). - Keičiame išvaizdą pagal savo galimybes".

UPS ketina atsisakyti kaspinėliu surišto paketo ženklo ir rudai auksinio fono aplink jį. Šis 1961 metais sukurtas ženklas puikuojasi ant 257 bendrovės lėktuvų, 88 tūkst. sunkvežimių ir daugybės darbuotojų uniformų.

REKLAMA
REKLAMA

Atlantoje įsikūrusi UPS taip pat ketina savo transporto priemones papuošti nauju šūkiu "Suderinti verslo pasaulį". Šią savaitę bus pradėta ir sinchronizavimo temą akcentuojanti reklamos kampanija.

UPS, kurią daugelis vadina tiesiog "ruda", taip pat teigė naujomis spalvomis paįvairinsianti savo lėktuvus, pakuotes ir vokus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Į įvaizdžio keitimo kampaniją ketinama įtraukti ir "The Mail Boxes Etc.", kurią amerikiečių milžinė įsigijo 2001 metais.

UPS siekis atsinaujinti sutapo su jos pagrindinės konkurentės - Tenesio valstijos Memfio mieste įsikūrusios "FedEx Corp." laimėjimais pelningoje JAV autotransportu pristatomų krovinių rinkoje.

REKLAMA

Praėjusią savaitę "FedEx" paskelbė šios veiklos apimtis gruodžio 31 dieną pasibaigusį ketvirtį padidinusi 24 proc. Tačiau tie patys UPS rodikliai ketvirtąjį ketvirtį sumenko 1,5 procento.

Pasak UPS atstovo, įvaizdžio keitimui, neįkaitant reklamos išlaidų, bendrovė šiemet ketina skirti 20 milijonų JAV dolerių. Atstovas pridūrė, kad perdažyti visus sunkvežimius prireiks trejų metų, o lėktuvai spalvą keis net šešerius metus.

REKLAMA

Nors pokyčiai sutapo su UPS siekiu įsiveržti į sandėliavimo, muitinės tarpininkavimo ir kitų logistikos paslaugų rinkas, bendrovė teigė savo pagrindinio verslo neatsisakysianti.

"Siuntų pervežimas buvo ir liks mūsų verslo pagrindas, - patikino M. Eskew.

Praėjusiais metais UPS didėjantį paslaugų ratą 200 pasaulio rinkų vartotojams pristatė kampanija "Ką jums gali duoti ruda".

“Reuters”-ELTA

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų