Monopolistinė Brazilijos telefonų kompanija, prieš keletą metų privatizuota ispanų "Telefonikos", garsėja kaip pats blogiausias ryšio paslaugų tiekėjas pasaulyje. Net pats Brazilijos prezidentas ne kartą piktinosi, jog iš karto prisiskambinti beveik neįmanoma, o labai dažnai pokalbis nutrūksta arba pokalbio metu sujungiama su kitu numeriu. Tačiau net ir už tokias blogas paslaugas tenka mokėti, kartais net ir savo sveikata.
Dėl telefonų kompanijos klaidos vieną brazilą netgi ištiko infarktas. Dėl kompiuterio klaidos vietoje 31 dolerio 42 metų Nelsonui Maročiui buvo priskaičiuota daugiau. Atėjus mokėjimo terminui, nieko neįtariančiam klientui buvo paskambinta ir priminta, jog jam teliko 3 dienos. Nelsonas pasiteiravo, kiek jam reikės mokėti, ir sulaukė ne itin malonaus atsakymo - 130 000 dolerių. Žmogus įtikinėjo, kad tai klaida, tačiau po poros valandų paskambinusi operatorė tarė, jog klaidos tikrai nėra. Kai vis dėlto kitą dieną paaiškėjo, jog tikrai įvyko klaida, Nelsonas jau gulėjo ligoninėje ištiktas infarkto. Pasveikęs jis žada telefonų kompaniją paduoti į teismą ir prisiteisti... 130 000 dolerių.