• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

“VP Market” atstovai per radiją ir televiziją dar neseniai skelbė apie kainų mažinimą, žadėdami dirbti, kad mes gyventume geriau… Atrodo, kad šios reklamos rengėjai sąmoningai pasistengė, kad ji būtų panaši į rinkimų agitaciją. Antra vertus, kai kuri rinkimų agitacija veikiau primena prekių reklamas.

REKLAMA
REKLAMA

Kuo remsis rinkėjai, balsuodami Europos Parlamento rinkimuose? Neturime tokių rinkimų patirties, iš rinkimų vajaus matyti, kad net patys kandidatai nelabai gerai žino, kur jie taiko - samprotavimai apie būsimus darbus kartais naivūs, kartais - visai pro šalį.

REKLAMA

Teko girdėti kai kuriuos kandidatus tvirtinant, kad algą Europos parlamentarams moka Europos Sąjunga. Teko girdėti diskusiją, kurią vedusieji žurnalistai nesuprato, kad krikščionys demokratai ir yra ta “centro dešinė”, kuriai būsimame Europos Parlamente pranašaujama daugiau vietų… Tai tik pora iš nesusipratimų. Atrodo, kad apie tai, kaip veikia Europos Sąjungos institucijos ir ko iš jų tikėtis, išmano tik politikos ir ūkio žinovai.

REKLAMA
REKLAMA

Tad, ko tikėtis iš paprasto rinkėjo? Jam tikrai geriau suprantami “VP Market” argumentai. Todėl ir kandidatai kalba apie dalykus, kurie pirmiausia rūpi vietos rinkėjams - kainas, išmokas, struktūrinius fondus. Tik keliose diskusijose buvo bandoma nušviesti didžiųjų bendraeuropinių, atskiras frakcijas Europos Parlamente sudarančių partijų, su kuriomis rengiamasi bendradarbiauti, požiūrius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Svarstant rinkėjų sprendimus birželio 13-osios rinkimuose, galima pasakyti viena - partijų programomis jie nesivadovaus. Apžvalgininkai sutaria, kad Europos Parlamento rinkimuose rinkėjai tikriausiai balsuos už tas partijas, kurias remia vidaus politikoje. Bet ar rinkėjai turi kitą galimybę?

REKLAMA

Iki pat rinkimų vajaus nebuvo jokios rimtos diskusijos apie Europos Sąjungą ir Lietuvą joje. Tad sunku laukti, kad Lietuvos partijos staiga, lyg Šventosios Dvasios apšviestos, trumpose programose ar rinkimų reklamos pareiškimuose pateiktų aiškią viziją ir savo siūlomų kandidatų vietą tos vizijos įgyvendinime. Akivaizdu, dauguma partijų į Europos Parlamento rinkimus žiūri kaip į pasirengimą rinkimams į Lietuvos Seimą - tai proga pasireklamuoti ir pabandyti jėgas.

Na, o tikros Europos Parlamento galios ir to Parlamento deputatų uždaviniai? Jei per ateinančius metus bus informuojama apie Europos Parlamento ir Lietuvos Seimo veiklą, galima būtų tikėtis, kad bendrieji Europos Sąjungos politikos klausimai rimčiau bus svarstomi kituose Europos Parlamento rinkimuose. O kol kas - prabėgomis klausantis radijo ar žiūrint televiziją galima ir nepastebėti, kada baigiasi “VP Market” reklama ir kada prasideda rinkimų agitacija.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų