Didžiosios Britanijos vyriausybė trečiadienį pranešė su "London & Continental Railways" ir "Eurotunnel" svarstanti galimus eurotunelio valdymo pakeitimus.
"Mūsų pagrindinis tikslas - didesnis jėgų vienijimas, - sakė Didžiosios Britanijos transporto departamento atstovas. - Šiuo metu diskusijos tik prasidėjo ir visa informacija yra konfidenciali".
Konfidencialumo sumetimais atstovas atsisakė komentuoti finansų dienraštyje "The Financial Times" (FT) pranešimus, kad eurotunelį pastačiusios kompanijos "London & Continental Railways" atstovai susitiks su šalies vyriausybe aptarti pasiūlymą dalį geležinkelio akcijų perduoti tunelio operatorei "Eurotunnel". "London & Continental" mainais taptų stambia "Eurotunnel" akcininke, skelbia FT.
Pagal siūlomą planą finansinių sunkumų turinti "Eurotunnel" perimtų eurotunelio pirmojo etapo valdymą ir garantuotų reikiamas įplaukas iš "Eurostar" ir Londoną bei Kento grafystę jungiančios linijos. "Eurostar" yra greitaeigis traukinys, jungiantis Londoną, Paryžių ir Briuselį.
Praėjusią savaitę "Eurotunnel" teigė neišgyvensianti be dar vieno skolos restruktūrizavimo. 2003 m. kompanija patyrė 1,9 mlrd. eurų nuostolį.
"Eurotunnel" atstovė atsisakė komentuoti kokius nors konkrečius pasiūlymus, nors praėjusią savaitę bendrovės generalinis direktorius Ričardas Širefsas (Richard Shirrefs) sakė, jog įmonė taip pat gali padidinti kapitalą arba būsimas įplaukas paversti investicijomis.
"Kaip jau skelbėme, mes pateikėme pasiūlymus Prancūzijos ir Didžiosios Britanijos vyriausybėms bei mūsų finansiniams ir pramoniniams partneriams. Taigi visai normalu, kad mūsų partneriai aptars šias galimybes", - sakė atstovė.
"London & Continental Railways" atstovų komentarui surasti nepavyko.
Reuters-ELTA