Žiniasklaidos milžinės "Bertelsmann" Vokietijos muzikos įrašų padalinys "BMG Germany" paskelbė, kad šiemet tikisi padidinti pardavimus bei (kaip ir 2002 m.) gauti pelno. Geresnius rezultatus įmonė sieja su populiariu televizijos šou "Pop Idol", kuris padėjo atsispirti pasauliniam muzikos įrašų rinkos nuosmukiui.
Vokietijos padalinys, kuris praėjusiais metais prie penktos didžiausios pasaulyje muzikos įrašų bendrovės BMG rezultatų prisidėjo 237 mln. eurų pardavimais, 2003-iųjų pirmojo pusmečio prekybos apimtis sugebėjo padidinti dar 6 proc. Šiuos duomenis Miunchene įvykusioje spaudos konferencijoje paskelbė "BMG Germany" vadovas Thomas Steinas (Tomas Šteinas).
"Tikimės, kad pajėgsime šį lygį išlaikyti visus metus, - sakė "BMG Germany" vadovas. - Niujorkui (čia įsikūrusi BMG būstinė) užtikrinsime padorius teigiamus rezultatus". Praėjusiais metais padalinys vėl ėmė dirbti pelningai.
Pasak. T. Steino, bendras Vokietijos muzikos įrašų sektoriaus nuosmukis pirmąjį šių metų pusmetį sudarė net 20 proc. "BMG Germany" vadovas mano, kad ši tendencija tęsis ir likusią metų dalį, nes neigiamą įtaką daro piratiniai įrašai ir prasta ekonominė padėtis.
BMG, kurios visas akcijas valdo penkta pagal dydį pasaulyje žiniasklaidos grupė "Bertelsmann", prognozuoja, kad padėtis Vokietijoje bus prastesnė nei kitose pasaulio rinkose. Pastarosiose "Bertelsmann" tikisi 7 proc. mažesnių pardavimų.
T. Steinas viliasi, kad sunkumų patiriantis pasaulio muzikos įrašų sektorius konsoliduosis, tačiau nekomentavo pranešimų, esą "Bertelsmann" pasiekė pažangos derybose su kita žiniasklaidos milžine "AOL Time Warner" dėl muzikos įrašų padalinių suliejimo. "Padėtis rinkoje visiems tokia įtempta, kad visi su visais aptarinėja įmanomas galimybes", - aiškino "BMG Germany" vadovas.
“Reuters”-ELTA