
Sportininko teigimu, tokį visų formalumų sprendimą galima laikyti nemaža privilegija, nes komandos mechanikai turi gerokai daugiau laiko dirbdami prie automobilio: po techninės komisijos automobilis pastatomas į uždarą parką ir prie jo prisiliesti neleidžiama iki pat lenktynių pradžios.
Pasak „Žalvario“ komandos piloto, šiųmetinio Dakaro techniniai reikalavimai lyginant su buvusiai 2014-aisiais keitėsi pakankamai nedaug. Vienas svarbesnių dalykų – milimetru (iki 37 mm) didesnis restriktorius: gaudamas daugiau oro motoras generuoja daugiau galios. Užpernai „skylė“ buvo 35 mm, o prieš ketverius metus buvo viso labo 32 mm.
„Sekti organizatorių skelbiamą techninę informaciją būtina nuolat. Kuo atidžiau dirbi – tuo mažiau siurprizų būna lenktynių išvakarėse. Tarkim pakeitus minėtą restriktorių būtina iš naujo derinti visą variklio valdymą. To nepadarius – motoras gali tiesiog subyrėti“, – aiškino A. Juknevičius.
N40 vyrų autoklubas


