
„Volvo XC70 All Terrain“ buvo skirtingų kompanijos modelių detalių kratinys. Pavyzdžiui, priekyje sumontuotas variklis buvo paimtas iš sportiško „Volvo V70 R“. Tai reiškia, jog bekelės varžyboms paruoštas modelis turėjo 2,5 litro, 5 cilindrų variklį.
Atsižvelgdami į tai, jog standartinis 5 cilindrų variklis gali būti per silpnas tokiam galiūnui, „Volvo“ specialistai sumontavo didesnę „Garrett GT2835R“ turbiną ir „ipd“ kompanijos variklio valdymo kompiuterį, kuris leido 2,5 litro motoro galią padidinti iki 410 arklio galių. Taip pat buvo pakeista aušinimo, išmetimo sistemos.
„Volvo V70 R“ variklį šiame visureigyje tramdė 6 laipsnių automatinė pavarų dėžė, kuri būdavo montuojama į „Volvo XC90“, o keturių varančiųjų ratų pavara buvo atvežta iš „Haldex“ kompanijos būstinės - ilgametės „Volvo“ partnerės, kuri išmanią „Haldex“ keturių varančiųjų ratų pavarą tiekdavo įvairiausiems „Volvo“ modeliams.
Už milžiniškų „BF Goodrich“ padangų slypėjo „ipd“ specialistų sukurta orinė pakaba, kuri vieno mygtuko paspaudimu galėdavo keisti kėbulo prošvaisą.
