Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Volkswagen Polo GTI, Škoda Fabia vRS ir Seat Ibiza Cupra turėjo vieną ir tą pačią problemą - visi trys automobiliai buvo siūlomi tik „DSG“ dvigubą sankabą turinčiomis pavarų dėžėmis.
Kompanijos atstovai tikėjosi, kad automatinė pavarų dėžė sudomins jaunus, galingų automobilių mėgėjus, tačiau viskas apsivertė aukštyn kojom. Šių modelių paklausa buvo apgailėtina. Tą patį buvo galima pasakyti ir apie pačius modelius.
Tačiau Volkswagen nėra tas automobilių gamintojas, kuris taip lengvai nuleistų rankas. Vokiečiai sugrįžo prie braižymo lentos ir nusprendė ištaisyti buvusių modelių klaidas.
Paryžiaus automobilių parodoje Volkswagen pristatys atnaujintą Polo GTI, kuris galingumu prilygs penktos kartos Golf GTI ir bus komplektuojamas su mechanine pavarų dėžė! Aleliuja!
Volkswagen išmetė pro langą 1,4 litro turbininį motorą ir jį pakeitė 1,8 litro agregatu, kuris išvysto 192 arklio galias ir 320 Nm sukimo momentą. Galingesnė jėgainė padės mažam hečbekui iki 100 km/val. įsibėgėti per 6,7 sekundės(!) ir pasiekti 236 km/val. greitį.
Pagaliau vokiečiai sukūrė dėmesio vertą kišeninę raketą, kuri galėtų duoti į kaulus Peugeot 208 GTI ir Renault Clio RS.
Volkswagen Polo GTI, Škoda Fabia vRS ir Seat Ibiza Cupra turėjo vieną ir tą pačią problemą - visi trys automobiliai buvo siūlomi tik „DSG“ dvigubą sankabą turinčiomis pavarų dėžėmis.
Kompanijos atstovai tikėjosi, kad automatinė pavarų dėžė sudomins jaunus, galingų automobilių mėgėjus, tačiau viskas apsivertė aukštyn kojom. Šių modelių paklausa buvo apgailėtina. Tą patį buvo galima pasakyti ir apie pačius modelius.
Tačiau Volkswagen nėra tas automobilių gamintojas, kuris taip lengvai nuleistų rankas. Vokiečiai sugrįžo prie braižymo lentos ir nusprendė ištaisyti buvusių modelių klaidas.
Paryžiaus automobilių parodoje Volkswagen pristatys atnaujintą Polo GTI, kuris galingumu prilygs penktos kartos Golf GTI ir bus komplektuojamas su mechanine pavarų dėžė! Aleliuja!
Volkswagen išmetė pro langą 1,4 litro turbininį motorą ir jį pakeitė 1,8 litro agregatu, kuris išvysto 192 arklio galias ir 320 Nm sukimo momentą. Galingesnė jėgainė padės mažam hečbekui iki 100 km/val. įsibėgėti per 6,7 sekundės(!) ir pasiekti 236 km/val. greitį.
Pagaliau vokiečiai sukūrė dėmesio vertą kišeninę raketą, kuri galėtų duoti į kaulus Peugeot 208 GTI ir Renault Clio RS.