REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar galėtume pasakyti, jog vidaus degimo variklis šiuo metu išgyvena krizę? Iš skirtingų pusių vykstantys puolimai labiausiai liūdina ne automobilių gamintojus, o automobilių entuziastus, kurie dievina tepalo ir benzino kokteilį.
Mažytė, bet gausybę talentingų inžinierių turinti įmonė „MWI AG“, teigia, jog surado problemos sprendimo būdą, kuris, teoriškai, galėtų išgelbėti vidaus degimo variklį.
Inžinieriai nori visiems laikams pakeisti iki šiol naudotas uždegimo arba pakaitinimo žvakes. Vietoj to, naujosios technologijos konstruktoriai, nori naudoti mikrobangas.

Iki šiol vidaus degimo variklio veikimo procesai išliko praktiškai nepasikeitę. Sukantis velenui, stūmoklis iš viršutinio kraštutinio taško slenka žemyn, dujos cilindre praretėja, atsidaro įsiurbimo vožtuvas ir pro jį į cilindrą patenka degusis kuro ir oro mišinys. Kai stūmoklis pasiekia kraštutinį tašką, įsiurbimo vožtuvas užsidaro.​ Toliau sukdamasis alkūninis velenas ima kelti stūmoklį į viršų, ir šis spaudžia degųjį mišinį. Kai stūmoklis vėl pasiekia kraštutinį viršutinį tašką, degusis mišinys užsidega nuo žvakės kibirkšties benzininiuose varikliuose. Būtent paskutinį procesą siekia pakeisti Vokietijoje įsikūrusios įmonės darbuotojai, kurie yra įsitikinę, jog naujasis būdas padės benzino ar dyzelino sąnaudas pavyktų sumažinti iki 30 procentų, o išmetamųjų teršalų kiekį – net iki 80 procentų.

Ar galėtume pasakyti, jog vidaus degimo variklis šiuo metu išgyvena krizę? Iš skirtingų pusių vykstantys puolimai labiausiai liūdina ne automobilių gamintojus, o automobilių entuziastus, kurie dievina tepalo ir benzino kokteilį.
Mažytė, bet gausybę talentingų inžinierių turinti įmonė „MWI AG“, teigia, jog surado problemos sprendimo būdą, kuris, teoriškai, galėtų išgelbėti vidaus degimo variklį.
Inžinieriai nori visiems laikams pakeisti iki šiol naudotas uždegimo arba pakaitinimo žvakes. Vietoj to, naujosios technologijos konstruktoriai, nori naudoti mikrobangas.

Iki šiol vidaus degimo variklio veikimo procesai išliko praktiškai nepasikeitę. Sukantis velenui, stūmoklis iš viršutinio kraštutinio taško slenka žemyn, dujos cilindre praretėja, atsidaro įsiurbimo vožtuvas ir pro jį į cilindrą patenka degusis kuro ir oro mišinys. Kai stūmoklis pasiekia kraštutinį tašką, įsiurbimo vožtuvas užsidaro.​ Toliau sukdamasis alkūninis velenas ima kelti stūmoklį į viršų, ir šis spaudžia degųjį mišinį. Kai stūmoklis vėl pasiekia kraštutinį viršutinį tašką, degusis mišinys užsidega nuo žvakės kibirkšties benzininiuose varikliuose. Būtent paskutinį procesą siekia pakeisti Vokietijoje įsikūrusios įmonės darbuotojai, kurie yra įsitikinę, jog naujasis būdas padės benzino ar dyzelino sąnaudas pavyktų sumažinti iki 30 procentų, o išmetamųjų teršalų kiekį – net iki 80 procentų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Didžiausias šios technologijos pranašumas – itin lengvas pritaikymas šiuo metu gaminamiems vidaus degimo varikliams, o tai turėtų patikti pramonės gigantams, kurie pergyvena dėl kiekvieno išleisto cento.

REKLAMA

„Aš esu įsitikinęs, jog ši technologija turi milžinišką potencialą“, – priduria vienas iš „MWI“ technologijos puoselėtojų Wendelinas Wiedekingas, kuris automobilių entuziastams turėtų būti puikiai pažįstamas. Būtent jo valdymo laikotarpiu suklestėjo vienas žinomiausių sportiškų automobilių gamintoja – „Porsche“.
Jeigu šios kompanijos inžinieriams pavyks pasiekti užsibrėžtą tikslą, mūsų laukia radikalūs ir labai malonūs pasikeitimai.

VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų