
Sprendimai gelbsti nuo akinimo
Vienas svarbiausių tokių modifikacijų pranašumų prieš halogenines lemputes – naudojama „SafeBeam“ technologija, kuri, atitinkant teisinius reikalavimus, suteikia 230 proc. ryškesnę šviesą, tuo pačiu apsaugant kitus vairuotojus nuo akinimo. 5800 K siekianti spalvos temperatūra padidina apšvietimo lauką ir regėjimo kontrastą, todėl vairuotojai detales, esančias kelyje, gali matyti dar ryškiau.
„Naujausi sprendimai išsiskiria kompaktišku dizainu, kuris dar labiau supaprastina lempučių montavimą priekiniuose žibintuose, kurie buvo sukurti halogeninėms lemputėms, o naudojama „AirBoost“ šilumos išsklaidymo sistema užtikrina efektyvų oro srauto vėsinimą, nepriklausomai nuo automobilio priekinių žibintų formos“, – apie pagrindinius halogeninių lempučių ir LED modifikacijų skirtumus pasakoja „Philips“ atstovė.
Sprendžia saugumo problemas
Pasak Vilniuje įsikūrusio autoserviso vadovo Tomo Marecko, šiandien rinkoje susiduriama su problema, kai tikėdamiesi ryškesnio apšvietimo automobilių savininkai neatsispiria pagundai patobulinti savo techniką ir gamintojų nustatytuose žibintuose halogenines lemputes keičia savo pasirinktais LED šviesos šaltiniais, nors tą daryti Lietuvoje yra draudžiama.
„Labai svarbu vadovautis gamintojo nurodymais ir vietoj perdegusios lemputės reikia montuoti tokią, kokią numatė automobilio gamintojas – kaitrinę vietoj kaitrinės, halogeninę vietoj halogeninės ir t. t. Nepaisant rekomendacijų ir pasirinkus, pavyzdžiui, pernelyg galingą, gali kaisti elektros laidai, greičiau išdegti reflektorius. Jokios halogeninių lempučių modifikacijos Lietuvos keliuose šiandien negali būti naudojamos, tačiau jei sekant Vokietijos pavyzdžiu patikrintiems ir saugiems sprendimams toks leidimas būtų duotas, tikėtina, jog tai apsaugotų pačius vairuotojus nuo neatsakingų eksperimentų, galinčių turėti skaudžias pasekmes“, – apie situaciją šalies keliuose pasakoja ekspertas.


