• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lapkričio 5 ir 6 dienomis VĮ Transporto ir kelių tyrimo institutas vykdo baigiamos statyti ilgiausios  (380 metrų) Lietuvoje Vilniaus pietinio aplinkkelio estakados bandymus.

REKLAMA
REKLAMA

Matuojami estakados fizikiniai rodikliai, vakar ja vienu metu važiavo 18 iš viso 280 t. sveriančių sunkvežimių. Šiandien nuo 11 val. vyksta antrasis bandymų etapas. Estakada važiuos 8 po 18 t. ir 2 po 40 tonų sveriantys sunkvežimiai, tuo pat metu bus atliekami tyrimai, ketvirtadienį pranešė Vilniaus savivaldybė.

REKLAMA

„Vilniaus pietinis aplinkkelis, svarbus tarptautiniu mastu kaip Europos transporto koridoriaus dalis, bus reikšmingas ir sprendžiant miestui itin aktualią transporto spūsčių problemą. Šis kelias nuo miesto centro nukreips tranzitinio transporto srautą, jis taip pat bus patogus važiuojantiems link Vilniaus oro uosto bei į Naujininkų rajoną.“,- sakė Vilniaus meras J. Imbrasas.

Estakadą statančios „Tiltra Group“ valdomos įmonės „Kauno tiltai“ techninis direktorius Aldas Rusevičius teigia, kad būtent ši estakada yra sudėtingiausia Vilniaus pietinio aplinkkelio – didžiausio iki šiol Lietuvoje įgyvendinto projekto dalis. „Estakados statybose pritaikytos pažangiausios technologijos, buvo naudojamos itin kokybiškos medžiagos. Projektas unikalus dar ir tuo, kad statybų metu nebuvo stabdomas eismas. Nors esame pastatę apie 80 tiltų, šis objektas mums tapo bene didžiausiu pastarųjų metų iššūkiu, kurį sėkmingai įveikėme – projektą baigiame anksčiau numatyto laiko“,- sakė jis.

Aplinkkelį tiesia Vilniaus miesto savivaldybės skelbtą konkursą laimėjusi ūkio subjektų grupė, kurią sudaro UAB „Fegda“ ir AB „Kauno tiltai“. Techninę priežiūrą atlieka „Scott Wilson Ltd.“. 2006 m. rugsėjo 21 d. pradėtą aplinkkelio projektą buvo planuojama baigti iki 2009 m. kovo, tačiau darbus pavyko baigti anksčiau – Aplinkkelis turėtų būti atidarytas dar šių metų lapkričio 27 d.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų