REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kuomet viena kompanija specializuojasi išskirtinai vienos markės automobilių tobulinimu, anksčiau ar vėliau, kiekvienas jų naujas darbas tampa, švelniai tariant, nuspėjamas. Visgi, kuomet skersai ir išilgai pažįsti konkrečios markės modelį, labai sunku sugalvoti kaip jį patobulinti, jog galėtų dar kartą nustebinti net ir daug ko mačiusius automanus.

Galbūt tai buvo viena iš priežasčių, kodėl visame pasaulyje gerai žinoma „Mercedes-Benz“ specialistė po savo sparnu priglaudė „Porsche“ automobilius išmanančius genijus. Skirtingai nei „Mercedes-Benz“, „Porsche“ turi žymiai daugiau potencialo atliekant modifikacijas, kurios paveiktų automobilio aerodinamiką, automobilio elgesį kelyje ar akceleraciją.

Siekdami sulaukti kuo daugiau palankumo iš užkietėjusių „Porsche“ gerbėjų ir savininkų, „Brabus“ pristatė „Porsche 911 Turbo S“ pagrindu sukurtą „Brabus 900 Rocket R“ – tikrų, tikriausią vokišką raketą.

REKLAMA
REKLAMA

Standartinis „Porsche 911 Turbo S“ pasižymi ganėtinai plačiais galiniais klubais, tačiau „Brabus“ vokiško kupė apvalumus praplatino dar labiau, o tiksliau – dar 6,8 cm.

REKLAMA

Tai reiškia, jog bendras automobilio plotis dabar siekia 196,8 cm, tad, tikėtina, jog su tokiu automobiliu reikėtų vengti siauresnių senamiesčio gatvių arba retkarčiais ankštų požeminių stovėjimo aikštelių, kuriose tikimybė subraižyti iš anglies pluošto pagamintas detales būtų ganėtinai didelė. 

Apskritai, „Brabus“ atlikti pokyčiai turėjo ženklios naudos koreguojant aerodinamines savybes. Pavyzdžiui, priekinio buferio apačioje yra įrengtas aktyvus oro skirstytuvas, kurio pozicija keičiasi priklausomai nuo automobilio greičio.

REKLAMA
REKLAMA

Siekiant padidinti automobilio aptakumą, „Brabus 900 Rocket R“ gavo naujo dizaino ratlankius, kurie padeda nukreipti automobilį juosiantį orą. Visus keturis „Porsche 911 Turbo S“ ratus veliantis variklis, laikantis visų „Brabus“ tradicijų, išvysto 900 arklio galių.

„Brabus“ šį rodiklį pavyko pasiekti sumontavus našesnius turbokompresorius ir įdiegus naują variklio valdymo programą, kuri sugebėtų tinkamai paskirstyti variklio galią visiems keturiems ratams ir tuo pačiu nesugadinti pavarų dėžės, kuri, pasirodo, geba atlaikyti 1 000 Nm sukimo momentą.

Akivaizdu, jog „Brabus 900 Rocket“ R“ sugebės garantuoti visapusišką išskirtinumą. Net jeigu nuvyktumėte į rečiausių „Porsche“ automobilių susitikimą, net neabejojame, jog „900 Rocket R“ sulauktų ne ką mažiau dėmesio negu „Porsche 918 Spyder“.

Žinoma, išskirtinumas turi savo kainą. „Brabus“ teigia, jog vieno automobilio kaina sieks 461 tūkst. eurų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų