• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Savaitgalį Lazdijuose baigėsi dvi dienas trukęs trečiasis Lietuvos automobilių ralio čempionato etapas „7bet Gravel Fest Rally – Lazdijai“. Jame prie starto stojo ir visi trys „Viada-Multi FX“ ekipos duetai – Giedrius Notkus su Daliumi Strižanu, Jonas Sluckus su Dainiumi Alekna ir Saulius Trapuila su Mindaugu Meilūnu. Visi ekipažai ralio finišą pasiekė, nors greičio ruožuose nuotykių jiems netrūko.

Savaitgalį Lazdijuose baigėsi dvi dienas trukęs trečiasis Lietuvos automobilių ralio čempionato etapas „7bet Gravel Fest Rally – Lazdijai“. Jame prie starto stojo ir visi trys „Viada-Multi FX“ ekipos duetai – Giedrius Notkus su Daliumi Strižanu, Jonas Sluckus su Dainiumi Alekna ir Saulius Trapuila su Mindaugu Meilūnu. Visi ekipažai ralio finišą pasiekė, nors greičio ruožuose nuotykių jiems netrūko.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Giedrius Notkus su Daliumi Strižanu į Lazdijus atsivežė atnaujintos išvaizdos „Škoda Fabia R5“ automobilį, kuris įgavo naujų spalvų ir sprendimų pagal partnerių „Viada“ dizaino pokyčius.

REKLAMA

Kaip sakė panevėžietis lenktynininkas, „7bet Gravel Fest Rally – Lazdijai“ varžybos vos tik pasirodžius informacijai apie greičio ruožus iškart suintrigavo. Dzūkijos regione organizatoriai atrado visiškai naujų greičio ruožų, o matytos atkarpos buvo vos kelios. Jose sportiniai automobiliai lėkė prieš daugiau nei dešimtį metų.

„Iš dvylikos greičio ruožų tik vienas buvo kažkiek naudotas Druskininkų ralyje. Trasos buvo nematytos, tad reikėjo nemažai pastangų, kad važiuotume tiksliai ir be klaidų. Ir to kartais mums padaryti nepavykdavo. Teko keletą kartų pralėkti vieną ar kitą posūkį, nes stengėmės važiuoti tikrai greitai ir nepasilikome vietos atsargai. Bendrąja prasme tai važiavosi neblogai. Gal tik pačioje pradžioje jautėsi susikaustymas, bet vėliau įsivažiavome“, – sakė Giedrius Notkus.

REKLAMA
REKLAMA

Visgi šiame ralyje Giedriaus Notkaus ir Daliaus Strižano ekipažui ne viskas klojosi kaip iš natų. Didžiausias nuotykis duetą užklupo aštuntame greičio ruože. Dingo jų „Škoda Fabia R5“ stabdžiai. Ekipažui pasisekė – po šio greičio ruožo buvo numatytas laikas servisui, tad mechanikai šią problemą išsprendė ir duetas vėl galėjo tęsti varžybas pilnu pajėgumu.

„Aštuntame greičio ruože prasitrynus stabdžių žarnelei dingo stabdžiai. Jie dingo kaip tik tokioje vietoje, kur link sankryžinio posūkio atvažiuojame maždaug 165 km/val. greičiu. Paspaudus stabdžius pajutau, kad stabdžio pedalas nusispaudė iki galo, bet efektyvumas buvo labai prastas. Tuo metu automobilyje keiksmažodžių buvo ne mažiau nei Martynui Samsonui Kelmėje susitikus briedį. Tačiau pavyko sumažinti greitį pavaromis, dar kol buvo stabdžių skysčio pavyko papumpuoti pedalu. Posūkį įveikėme išsilaikę ant kelio, tačiau likusią greičio ruožo dalį važiavome stabdydami iš anksto, žeminant pavaras. Finiše stabdžiai nustojo veikti visai – prie teisėjų posto mums net nepavyko sustoti“, – sakė Giedrius Notkus, pridūręs, kad tokia nesėkmė kiek išmušė iš vėžių ir atėmė galimybę kovoti su artimiausiu varžovu Vladu Jurkevičiumi.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Galiausiai Giedrius Notkus su Daliumi Strižanu įsitvirtino penktoje absoliučios įskaitos vietoje, o klasėje iškovojo antrąją vietą, į priekį praleisdami tik Vladą Jurkevičių su Aisvydu Paliukėnu. Kitas „Viada-Multi FX“ komandos ekipažas – Jonas Sluckus su Dainiumi Alekna klasėje finišavo ketvirti, o absoliučioje įskaitoje pasiekė 18-ą vietą. Tiesa, ekipažas iš klasės lyderių trejetuko iškrito tik pačiame paskutiniame greičio ruože.

„Viskas buvo tvarkoje, laikėmės trečioje vietoje savo klasėje. Likus vienam greičio ruožui 12 sekundžių lenkėme R.Kociką, tačiau tame paskutiniame dvyliktame greičio ruože susidūrėme su smulkiomis, bet sekundžių prasme brangiomis techninėmis problemomis. Praradome turėtą persvarą ir teko pripažinti varžovų pranašumą. Tačiau bendras įspūdis apie ralį geras. Greičio ruožai labai smagūs, greiti, su daug tramplinų. Tikrai patiko“, – sakė Jonas Sluckus.

REKLAMA

Trečią etapą iš eilės savo klasėje LARČ6 laimėjo dar vienas „Viada-Multi FX“ duetas – Saulius Trapuila su Mindaugu Meilūnu. Jie čia lenktyniavo BMW M3 automobiliu ir artimiausią persekiotoją už savęs paliko net dviem su puse minutės. Nors pergalė klasėje buvo daugiau nei užtikrinta, tačiau ekipažas finiše turėjo ką papasakoti – nedaug trūko, kad lenktynės jiems būtų pasibaigę dėl techninių problemų.

„Pirma diena prasidėjo sunkokai. Nesisekė įsivažiuoti. O antrąją dieną buvo jau geriau. Tačiau jau nuo antro greičio ruožo antrąją dieną prasidėjo problemos. Atsirado pašalinis garsas iš variklio, buvome nuvažiavę nuo kelio, tai nuplėšėme dugno apsaugą, bako laikiklius. Meistrai tuos du gedimus sutvarkė, tačiau variklio garsas liko. Paaiškėjo, kad lūžo vožtuvo spyruoklė, todėl negalėjome važiuoti aukštais sūkiais. Buvo rizika, kad variklis neatlaikys, jei spausime daugiau 5000 apsukų. Išsikėlėme tikslą tiesiog pabaigti varžybas ir važiuoti ramiau. Jei būtume važiavę pilnu pajėgumu, finišo galėjome apskritai nepasiekti. Dabar finišavome nesugadinę variklio ir dar pirmi klasėje“, – įspūdžiais dalijosi Saulius Trapuila.

Komandinėje įskaitoje „Viada-Multi FX“ ekipa iškovojo trečiąją vietą ir dabar ketina ruoštis ketvirtam Lietuvos automobilių ralio čempionato etapui, kuris šio mėnesio pabaigoje įvyks Rokiškio apylinkėse.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų