Siekiant didinti žemės ir maisto ūkio konkurencingumą, modernizuojant žemės ir maisto ūkio perdirbimo įmones, skatinant technologijų ir inovacijų diegimą, aukštesnės pridėtinės vertės produktų gamybą, gerinant produktų kokybę ir rinkodarą Kaimo plėtros programa skiria paramą žemės ūkio perdirbimo ir rinkodaros įmonėms pagal priemonę „Žemės ūkio produktų perdirbimas ir rinkodara“.
Pagal šią priemonę yra remiama vaisių, uogų, daržovių, pieno ir mėsos perdirbimas, grybų perdirbimas ar rinkodara, perdirbimo procese susidariusių atliekų perdirbimas, grūdų džiovyklų ir saugyklų modernizavimas, perdirbimo procese susidariusių šalutinių gyvūninių produktų perdirbimas
Žemės ūkio produktų perdirbimu laikoma tokia veikla, kai keičiant žemės ūkio produktų fizinę ar cheminę sudėtį gaunamas gaminys ar gaminiai. O žemės ūkio produktų rinkodara laikoma žemės ūkio produktų supirkimas, surinkimas, apdirbimas, prekinis paruošimas realizacijai, sandėliavimas, etikečių klijavimas, realizavimas.
Paramos gali kreiptis mikro įmonės, mažos bei vidutinės įmonės, kurių 2 paskutinių metų pajamos iš žemės ūkio perdirbimo ir rinkodaros sudaro nemažiau kaip 50 % visų gautų pajamų.
Maksimali prašomos paramos suma labai mažoms ir mažoms įmonėms – 4 833 920 Lt, vidutinėms įmonėms – 9 667 840, o paukštininkystės ūkiams, kurie perdirba savo ūkiuose užaugintus žemės ūkio produktus, didžiausia galima parama iki 15 192 320 Lt finansuojant 40 % projekto vertės tinkamų išlaidų.
Taigi, norintys modernizuoti žemės ūkio perdirbimo ir rinkodaros įmones paraiškas kartu su verslo planu ir techniniu projektu turėtų pristatyti asmeniškai arba per įgaliotą asmenį iki 2008-12-05 į teritorinį Nacionalinės mokėjimo agentūros skyrių. Teritoriniai Nacionalinės mokėjimo agentūros skyriai yra Alytuje, Kaune, Klaipėdoje, Marijampolėje, Panevėžyje, Šiauliuose, Tauragėje, Telšiuose, Utenoje, Vilniuje.
Šia Kaimo plėtros programa siekiama suteikti paramą žemės ūkio produktų perdirbimo ar rinkodaros įmonėms, jas modernizuojant, kuriant inovatyvius produktus, diegiant inovatyvias technologijas, gerinant produktų kokybę ir didinant pridėtinę vertę.