• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Didžiausios šalyje draudimo bendrovės „Lietuvos draudimas“ ekspertai pastebi, kad gamtos sąlygos automobilių gedimams įtakos turi ne tik žiemą, kai per didelius šalčius nebeužsiveda automobilių varikliai. Vasarą padaugėja gedimų, susijusių su automobilių aušinimo sistemomis: kaista varikliai, trūksta aušinimo skysčių žarnelės, pasitaiko, kad užkaitus varikliams išbėga tepalai. Keliauti išsiruošusiems nuotaiką sugadina ir netikėtai sprogusi ar pradurta padanga.

REKLAMA
REKLAMA

„Vasarą techninės pagalbos prašančių problemos dažniau susijusios su padangų, ratų remontu, perkaitusiomis automobilio aušinimo sistemomis, tvyrant karštiems orams automobiliai neužsiveda dėl elektronikos ar kompiuterių sistemų, įvairių daviklių gedimų. Vis dėlto „Lietuvos draudimo“ klientus aptarnaujančios techninės pagalbos kelyje kompanijos duomenimis, vasarą iškvietimų skaičius per mėnesį yra apie 38 proc. mažesnis nei žiemą“, – sako Andrius Gimbickas, AB „Lietuvos draudimas“ Gyventojų draudimo skyriaus vadovas.

REKLAMA

Moterys kreipiasi pagalbos greičiau

Beveik du kartus dažniau pagalbos ekipažą kviečia vyrai, tačiau telefono jie griebiasi tik tuomet, kai patys jau būna išbandę visus variantus ir jiems nepavyko automobilio suremontuoti savo jėgomis. Vyrams vairuotojams dažniau prireikia transportuoti automobilį į servisą, nes kelyje jo pataisyti nėra galimybės. Moterys pagalbos telefonu paskambina rečiau, bet pačios taisyti pažeidimo nesiima, pagalbos kreipiasi pažeidusios padangą, išsikrovus akumuliatoriui.

REKLAMA
REKLAMA

Dažniausiai pagalbos kelyje prireikia dėl sugedusios automobilių elektros sistemos. Antroje pagalbos prašymų vietoje – autoįvykiai, trečioje – variklio ar variklio bloko gedimai, ketvirtoje – ratų sprogimai ar kiti ratų pažeidimai, dėl kurių neįmanoma tęsti kelionės.

Pavojaus numatyti iš anksto kartais neįmanoma

Dar vienas pastarojo meto reiškinys, galintis netikėtai nutraukti kelionę – trumpos ir intensyvios vasaros liūtys, kai per valandą iškrenta ir iki 50 mm kritulių, o automobiliams tenka „plaukti“ gatvėmis. Tuomet lietaus vanduo pažeidžia automobilių elektros sistemas, fiksuojami variklių ar variklių blokų gedimai. Šią vasarą pajūryje užfiksuoti atvejai, kai lietaus vandeniui apsėmus stovintį automobilį, buvo sugadinta jo vidaus apdaila ir elektroninė įranga. Iš techninės pagalbos užfiksuotos statistikos matyti, kad po šių metų vasaros audrų arba per jas pagalbos prašymų padaugėjo 20–25 proc., palyginti su įprasta vasaros diena.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų