• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu gyventume Jungtinėse Valstijose, V8 tipo varikliai mūsų nestebintų ir keltų gerokai mažiau emocijų negu dabar.
„Ford Mustang“, „Dodge Charger“ ar „Chevrolet Camaro“ – tai tik keli modeliai, kurie daugelį dešimtmečių buvo montuojami su griausmingai skambančiais V8 varikliais.
Europoje mes esame įpratę prie galingų ir efektyviai veikiančių 4 ar 6 cilindrų agregatų, bet giliai širdyje žinome, jog V8 visuomet yra geresnis pasirinkimas už 4 ar 6 cilindrų analogą.
Panašią nuomonę turi ir štai šio „Volvo“ projekto autorius, kuris kampuotą, neišvaizdų, bet charizmatišką „Volvo 242“ įgrūdo 6,7 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų variklį!
Skamba įspūdingai, ar ne?

VIDEO


Jeigu gyventume Jungtinėse Valstijose, V8 tipo varikliai mūsų nestebintų ir keltų gerokai mažiau emocijų negu dabar.
„Ford Mustang“, „Dodge Charger“ ar „Chevrolet Camaro“ – tai tik keli modeliai, kurie daugelį dešimtmečių buvo montuojami su griausmingai skambančiais V8 varikliais.
Europoje mes esame įpratę prie galingų ir efektyviai veikiančių 4 ar 6 cilindrų agregatų, bet giliai širdyje žinome, jog V8 visuomet yra geresnis pasirinkimas už 4 ar 6 cilindrų analogą.
Panašią nuomonę turi ir štai šio „Volvo“ projekto autorius, kuris kampuotą, neišvaizdų, bet charizmatišką „Volvo 242“ įgrūdo 6,7 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų variklį!
Skamba įspūdingai, ar ne?

VIDEO


REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų