„Kūrimo darbai tik prasidėjo, tad negaliu Jums atskleisti daugiau informacijos. Kadangi naujasis projektas yra tik pradinėje stadijoje, mes dar nenusprendėme ar naujasis modelis bus kaip GT86 - dvivietis kupė ar 2+2 tipo“, - pasakoja Tetsuya Tada.
Kadangi naujasis modelis bus sukurtas ne ant „Yaris“ ar „Auris“, o ant „GT86“ platformos, visi „Toyota“ entuziastai gali tikėtis sulaukti sportiško, puikiai valdomo, nepriekaištingą svorio paskirstymą turinčio automobilio.
„Nesijaudinkite, tai nebus „Kei“ dydžio automobilis. Jis bus kur kas didesnis ir tinkamesnis pasaulio didmiesčiams, tokiems kaip Londonas, Niujorkas ar Tokijus“, - priduria Tetsuya Tada.
Ir paskutinė smulkmena, kurią norėtų sužinoti visi automanai - Koks variklis bus montuojamas į naująjį modelį? Į šį klausimą Tetsuya Tada nusprendė neatsakyti.
„Tegu tai lieka paslaptyje“.
„Toyota“ šiuo metu pluša ties keliais sportiškais automobiliais, kurie turėtų reabilituoti entuziastų mėgstamą automobilių markę. Prieš keletą metų pristatytas „Toyota GT86“ buvo sutiktas palankiai, tačiau didžiausio automobilių gamintojo vadovai puikiai žino, kad vieno sportiško kupė neužtenka. Reikia turėti pilnavertę dinamiškų, greitų ir azartiškų modelių gamą.
Šiuo metu yra žinoma, kad „Toyota“ kartu su „BMW“ dirba prie naujos kartos „Supra“. Japonijos automobilių gamintojos darbuotojai šiuo metu taip pat intensyviai pluša prie sportiškos „Yaris“ modelio versijos, kuri mes iššūkį Hot Hatch'ų segmente karaliaujantiems europiečiams. Tačiau „Toyota GT86“ projekto vyriausiasis inžinierius Tetsuya Tada kalbėdamas su žurnalistais iš Australijos paviešino visiems entuziastams patiksinčią informaciją.
Pasak Tetsuya Tada, jo komanda pradėjo mažesnio, pigesnio, galiniais ratais varomo automobilio kūrimo darbus. Iš esmės, tai bus mažesnysis „Toyota GT86“ broliukas.
„Toyota“ šiuo metu pluša ties keliais sportiškais automobiliais, kurie turėtų reabilituoti entuziastų mėgstamą automobilių markę. Prieš keletą metų pristatytas „Toyota GT86“ buvo sutiktas palankiai, tačiau didžiausio automobilių gamintojo vadovai puikiai žino, kad vieno sportiško kupė neužtenka. Reikia turėti pilnavertę dinamiškų, greitų ir azartiškų modelių gamą.
Šiuo metu yra žinoma, kad „Toyota“ kartu su „BMW“ dirba prie naujos kartos „Supra“. Japonijos automobilių gamintojos darbuotojai šiuo metu taip pat intensyviai pluša prie sportiškos „Yaris“ modelio versijos, kuri mes iššūkį Hot Hatch'ų segmente karaliaujantiems europiečiams. Tačiau „Toyota GT86“ projekto vyriausiasis inžinierius Tetsuya Tada kalbėdamas su žurnalistais iš Australijos paviešino visiems entuziastams patiksinčią informaciją.
Pasak Tetsuya Tada, jo komanda pradėjo mažesnio, pigesnio, galiniais ratais varomo automobilio kūrimo darbus. Iš esmės, tai bus mažesnysis „Toyota GT86“ broliukas.

