REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
0
TV3

Liepos pabaigoje internete pasirodžius nutekėjusioms naujojo, 2013 m. parengto „Toyota Auris“ hečbeko reklaminio bukleto nuotraukoms susidomėjusių modeliu markės gerbėjų gretose kilo nemažas sujudimas. Visgi pirmųjų oficialių kadrų jiems teko laukti iki šio pirmadienio, rugpjūčio 20 d., kuomet galiausiai oficialiai buvo atskleistas kompaktiškojo hečbeko, kuris rungsis sus tokiais konkurentais kaip „Volkswagen Golf“ ir „Ford Focus“ dizainas bei trumpa techninė charakteristika.

REKLAMA
REKLAMA

„Toyota Auris“ išorės dizainas (nuotr. Gamintojo)„Toyota Auris“ išorės dizainas (nuotr. Gamintojo)

Modelis tradiciškai bus parduodamas daugelyje pasaulio rinkų, svarbiausiomis iš kurių turėtų išlikti Japonija ir visas Europos regionas. Tiesa, ne visur naujasis hečbekas bus žinomas „Auris“ pavadinimu, tarkime Australijoje klientams jis bus siūlomas su „Corolla“ pavadinimu.

REKLAMA

„Toyota Auris“ išorės dizainas (nuotr. Gamintojo)„Toyota Auris“ išorės dizainas (nuotr. Gamintojo)

Europoje geriausiai parduodamas „Toyota“ modelis, naujasis „Auris“ debiutuos rugsėjo pabaigoje vyksiančioje Paryžiaus automobilių parodoje. Čia bus pristatytas tiek bazinis modelis, tiek ir modifikacija su hibridine pavara.

Pirmas dalykas, kurį pasistengė pakeisti „Toyota“, tai nuobodus „Auris“ pirmtako dizainas, kuris dabar tapo gerokai aštresnis ir išraiškingesnis. Iš esmės išorės dizaino stilius daugelį detalių skolinasi iš formuojamo naujo markės veido, kurį jau spėjo perimti „Prius“ ir „Yaris“ modeliai. Pasisekė japonų dizaineriams ar ne, spręskite patys, tačiau sunku būtų nesutikti su teiginiu, kad hečbeko stilius pasikeitė iš pagrindų.

REKLAMA
REKLAMA

„Toyota Auris“ išorės dizainas (nuotr. Gamintojo)„Toyota Auris“ išorės dizainas (nuotr. Gamintojo)

Remiantis japonų gamintojo pranešimais, naujos kartos „Auris“ iš bendros masiniam vartojimui skirtų C segmento modelių gamos išsiskirs arčiau žemės labiau nei bet kurio kito konkurentų modelio nuleistu kėbulu. Verta paminėti, kad bendras automobilio aukštis yra 55 mm mažesnis nei jo pirmtako, taip pat žemesnis yra ir hečbeko priekis. Abu šie faktoriai kartu su pasikeitusia aerodinamika leido pasiekti 0,28 bendrą kėbulo oro pasipriešinimo koeficientą.

2013 m. „Auris“ pagrindu tapo modifikuota praeitos kartos modelio platforma, taigi ratų bazė nepasikeitė ir liko 2,600 mm, taip pat lygiai toks pat yra ir 1,760 mm apimantis automobilio plotis. Pasikeitė tik bendras kėbulo ilgis, kuris padidėjo 30 mm ir dabar sudaro 4275 mm. Kompaktiškojo modelio interjeras buvo visiškai pertvarkytas, taip pat „Toyota“ žada aukštesnės kokybės medžiagas, didesnį dėmesį apšvietimui, spalvų parinkimui ir apdailos detalėms.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Toyota Auris“ interjeras (nuotr. Gamintojo)„Toyota Auris“ interjeras (nuotr. Gamintojo)

„Toyota“ taip pat pažymi, kad sumanus erdvės išnaudojimas leido patogiau įrengti vairuotojo vietą, pridėti papildomus 20 mm erdvės gale sėdinčių keleivių keliams ir 90 mm bagažo erdvės ilgio. Dėl šios priežasties visų versijų hečbekų bagažinių tūris nuo 350 l išaugo iki 360 l. „Auris Hybrid“ akumuliatorių baterija buvo įrengta po galine sėdyne, todėl šios versijos bagažinės tūris nesiskiria nuo standartinio modelio.

Kitas svarbus naujojo modelio konstrukcijos aspektas yra svorio sumažinimui skirtos priemonės, tarp kurių yra gausesnis itin tvirto plieno panaudojimas – ypatingai viršutinėje kėbulo konstrukcijos dalyje. Remiantis „Toyota“ pranešimais, tai lėmė 10 proc. padidėjusį kėbulo standumą ir iki 40 kg priklausomai nuo modifikacijos siekiantį svorio sumažėjimą.

REKLAMA

„Toyota Auris“ išorės dizainas (nuotr. Gamintojo)„Toyota Auris“ išorės dizainas (nuotr. Gamintojo)

Europos rinkai skirti modeliai surenkami „Toyota“ priklausančioje gamykloje Burnastono mieste Jungtinėje Karalystėje. Senajam žemynui skirtuose modeliuose įvedimo į rinką metu bus siūlomas 1,4 litro darbo tūrio dyzelinis ir 1,3 litro bei 1,6 litro darbo tūrio benzininiai. Hibridinė naujojo „Auris“ modifikacija gaus tradicinę 1,8 litro benzininio ir elektros motoro jėgainę su nikelio lydinių hidrido baterija. Kiek vėliau prie agregatų gamos turėtų prisijungti ir iš BMW paimtas dyzelinis motoras.

REKLAMA

„Toyota Auris“ išorės dizainas (nuotr. Gamintojo)„Toyota Auris“ išorės dizainas (nuotr. Gamintojo)

Remiantis dabartinėmis „Toyota“ atstovų prognozėmis, kiekvieno tipo agregatai – benzininiai, dyzeliniai ir hibridinės jėgainės – turėtų sudaryti trečdalį bendrų „Auris“ pardavimų. Tikslesnė informacija apie hečbeko pasirodymo rinkoje datą, komplektacijas ir kainas turėtų pasirodyti šiek tiek vėliau.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų