REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Britų dienraštis The Guardian pristatė naująjį savo reklaminį filmuką, kurios pagrindiniais personažais tapo trys paršiukai. Filmukas tapo savotišku moderniu žinomos pasaskos tęsiniu, praneša Lenta.ru.

Britų dienraštis The Guardian pristatė naująjį savo reklaminį filmuką, kurios pagrindiniais personažais tapo trys paršiukai. Filmukas tapo savotišku moderniu žinomos pasaskos tęsiniu, praneša Lenta.ru.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Filmukas prasideda nuo paršelių suėmimo. Juos kaltina vilko nužudymo, kurį paršeliai išvirė gyvą. Visas siužetas pateikiamas iš blogerių pusės, kurie apie paršelių likimą sužino iš žiniasklaidos.

REKLAMA

Filmukas skirtas naujos The Guardian programos iliustravimui. Jos pavadinimas – „Atvira žurnalistika“. Tai yra nauja leidinio funkcija, kuri yra skirta žmonėms, norintiems pranešti savo informaciją ir taip prisidėti prie leidinio turinio. Vyriausiasis leidinio redaktorius Alanas Rusbridgeris teigia: „Žurnalistai nėra vieninteliai ekspertai pasaulyje ir negali adekvačiai papasakoti apie viską pasaulyje. Tūkstančiai skaitytojų gali jiems pagelbėti ir papasakoti apie trūkstamus faktus.“

Apie šią koncepciją pradėta kalbėti dar praėjusiais metais, tačiau reklaminė kampanija pradėta tik dabar. The Guardian Didžiojoje Britanijoje leidžiamas nuo 1821 metų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų