• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prasidėjus mokslo metams dukrai kompiuterinės įrangos ketinusi nupirkti mama užkibo ant „Topo centro“ „akcijos“ kabliuko. Pirkdama kompiuterinę pelę už 250 litų su nuolaida, pirkėja iš tikrųjų gavo 139 litų vertės prekę. Išeitų, kad moteris ne tik gavo pigesnę prekę nei buvo išsirinkusi, bet ir už ją sumokėjo 111 litų daugiau. Paprašyti atiduoti 250 litų vertės prekę, „Topo centro“ darbuotojai pirkėją galutinai pribloškė įteikdami dar pigesnę – 109 litus kainuojančią kompiuterinę pelę.

REKLAMA
REKLAMA

Susizgribo tik namuose

Valė J. „Topo centre“ dukrai pirko nešiojamąjį kompiuterį, portfelį jam ir kompiuterinę pelę. Visoms prekėms buvo suteiktos skirtingo dydžio nuolaidos. Pardavėjui padavus kompiuterinės pelės pakuotę, ant kurios nurodyta 139 litų kaina, o į kasą „įmušus“ 250 litų, pirkėja pasiteiravo kodėl.

REKLAMA

– Jis sakė, kad pelei suteikus 27,54 proc. nuolaidą ji man kainuosianti tik 100 litų, – pasakojo Valė J.

Kad anokia čia nuolaida sumokėjus 250 litų gauti 139 litų vertės pelę, Valė J. suprato namuose.

Apžiūrėjusi garantinį taloną ji suvokė, kad kompiuterinei pelei nebus suteiktas garantinis remontas, nes turimos pelės barkodas ir atspausdintas mokėjimo kvite nesutapo.

Davė dar pigesnę

Valė J. grįžo į „Topo centrą“ su reikalavimu duoti kompiuterinę pelę, kurios barkodas nurodytas kasos aparato kvite, arba išduoti kasos aparato kvitą su jos turimos 139 litų vertės kompiuterinės pelės barkodu. Kaip sako moteris, ji taip buvo susirūpinusi galimybe prireikus gauti garantinį remontą, kad nepastebėjo „maustoma“ antrąkart.

REKLAMA
REKLAMA

– Aš jiems sakau, kad negausiu garantinio remonto, jei barkodai skirtingi. Pardavėjas pasakė negalintis į kasą mušti mano turimos 139 litus kainuojančios kompiuterinės pelės, – antrojo apsilankymo „Topo centre“ įspūdžiais dalinosi Valė J.

Pardavėjas pasiūlė prekę pakeisti į kitą, pigesnę kompiuterinę pelę, kurios barkodą į kasos aparatą jis galintis „įmušti“. Tam, kad pirkėjai nereikėtų grąžinti susidariusio kainų skirtumo, pardavėjas panaikino nuolaidą kompiuteriui – Valė J. iš kompiuterinės technikos parduotuvės išėjo nešina 109 litų vertės kompiuterine pele, už kurią sumokėjo 250 litų, ir pabrangusiu kompiuteriu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Nesusipratimas jau išspręstas“

Apie tai, kodėl apsiperkant moteriai parduota vienos rūšies kompiuterinė pelė, o į kasą įmuštas kitos rūšies kompiuterinės pelės barkodas bei atimta nuolaida nešiojamam kompiuteriui, pasiteiravau „Topo centro“ atstovo spaudai. Redakciją pasiekusiame laiške tvirtinama, kad pigesnė kompiuterinė pelė buvo moteriai parduota per klaidą.

„Šiuo metu, kai rengiu Jums šį komentarą, nesusipratimas jau išspręstas, ir p. Valė J. yra visiškai patenkinta. Ji gavo visas jai priklausančias nuolaidas, skirtumas, kurį aprašote, kompensuotas, o moteris jau naudojasi per klaidą supainiotu prietaisu. Valė J. mums sakė, kad net ir nebenori kreiptis į laikraštį, juolab kad tam nėra jokios būtinybės, – rašė Erikas Kundreckas, „Topo centro“ atstovas žiniasklaidai. – Iš tiesų klientei visai nebuvo būtina kreiptis į laikraščio redakciją, kad šis nesusipratimas būtų išspręstas. „Topo centras“ visada laikosi taisyklės „klientas visada teisus“, tiesiog kartais konsultantai pabūgsta viršyti savo įgaliojimus kalbant apie piniginius klausimus. Tokius sprendimus paprastai daro parduotuvės vadovas. Deja, tuo metu, kai pirkėja lankėsi „Topo centre“, parduotuvės vadovė buvo išvykusi. Tačiau sugrįžusi ji ėmėsi visų reikalingų priemonių situacijai išspręsti. Be to, „Topo centras“ turi nemokamą visoje Lietuvoje veikiančią telefono liniją, kuria išklauso visus klientų rūpesčius ir padeda juos išspręsti. „Topo centras“ Lietuvoje yra pamėgtas būtent už aukščiausio lygio aptarnavimą. Už tai jau ne daugelį metų esame laikomi pirmojo pasirinkimo buities elektronikos parduotuve. Žinoma, pavienių nesusipratimų pasitaiko, tačiau mes dedame visas pastangas, kad mūsų klientai visada liktų patenkinti“.

REKLAMA

Į inspekciją nesikreips

„Tauragės kurjerio“ pakalbinta nukentėjusių pirkėjų skundus Tauragėje tirianti Nijolė Slavickienė Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos Klaipėdos skyriaus Tauragės poskyrio vedėja nuo komentarų  susilaikė. Ji siūlė į inspekciją pirkėjai kreiptis raštu. Valė J. skundo teikti neketina. Žadėtą kompensaciją už kompiuterinę pelę atsiimti moteris ketino pirmadienį.

Margarita PŪDŽIUVIENĖ

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų