REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Siekdamas pasiūlyti kuo daugiau tvarių paslaugų, „Swedbank“ privatiems klientams pradeda išduoti iš perdirbtų medžiagų pagamintas mokėjimo korteles. Gaminant naująją kortelę, antrinės žaliavos sudarys apie 85 proc. gamybai reikalingų medžiagų, ir taip bus sutaupoma 3,18 g plastiko. Vizualiai naujosios kortelės nesiskirs nuo iki šiol išduodamų kortelių, rašoma pranešime spaudai.

Siekdamas pasiūlyti kuo daugiau tvarių paslaugų, „Swedbank“ privatiems klientams pradeda išduoti iš perdirbtų medžiagų pagamintas mokėjimo korteles. Gaminant naująją kortelę, antrinės žaliavos sudarys apie 85 proc. gamybai reikalingų medžiagų, ir taip bus sutaupoma 3,18 g plastiko. Vizualiai naujosios kortelės nesiskirs nuo iki šiol išduodamų kortelių, rašoma pranešime spaudai.

REKLAMA

„Mokėjimo kortelė daugeliui yra tapusi kasdienio gyvenimo atributu. Net ir populiarėjant atsiskaitymams išmaniuoju telefonu ar dėvimais įrenginiais, kortelė vis dar išlieka pagrindiniu atsiskaitymo būdu. „Swedbank“ privatiems klientams Lietuvoje yra išdavęs apie 1,7 mln. kortelių, tad sutaupyto plastiko kiekis bus tikrai reikšmingas“, – sako „Swedbank“ Tvarumo vadovė Karolina Semionovaitė. 

Pasak jos, prie kortelių iš perdirbtų medžiagų bus pereinama palaipsniui. Pirmiausia jas gaus tie klientai, kurie užsisakys naujas „Mastercard“ debeto ar klasikines kredito korteles arba paprašys pakeisti dar galiojančias korteles naujomis. 

REKLAMA
REKLAMA

Planuojama, kad nuo 2022 m. pradžios korteles iš perdirbtų medžiagų gaus ir tie klientai, kurių turimos „Mastercard“ debeto ir klasikinės kredito kortelės baigs galioti. 

REKLAMA

„Swedbank“ užsakymu atlikta gyventojų tyrimas parodė, kad tvarumas pamažu įsitvirtina vartotojų pasirinkimuose. 

„Tyrimo duomenimis, tvarumo sąvoka yra žinoma 58 proc. šalies gyventojų. Tvarias prekes ir paslaugas reguliariai renkasi maždaug 1 iš 4 gyventojų (23 proc.), o maždaug 1 iš 3 (31 proc.) gyventojų bent kelis kartus yra pasirinkę prekę ar paslaugą vien dėl tvarumo aspektų. Gyventojai nurodo dažniausiai ieškantys tvarių maisto produktų, drabužių, kosmetikos ir buities prekių“, − sako K. Semionovaitė. 

Pasak jos, finansinių paslaugų tvarumas pirmiausiai yra sietinas su finansavimo ir investavimo produktais. Pavyzdžiui, investiciniai ar pensijų fondai, kurie nukreipia investuojamas lėšas į atsakingai ir tvariai veikiančius verslus. Taip pat finansavimo paslaugos, kuomet aplinkai draugiškiems sprendimams yra suteikiamos patrauklios skolinimo sąlygos. 

REKLAMA
REKLAMA

K. Semionovaitė pabrėžia, kad šiose srityse bankai gali daryti reikšminą poveikį ir tokiu būdu prisidėti prie emisijų mažinimo bei kovos su klimato kaita. 

„Swedbank“ tvarumą laiko strateginės svarbos sritimi. Bankas jau kurį laiką matuoja ir siekia sumažinti savo aplinkosauginį pėdsaką – tiesiogines anglies dvideginio emisijas, energijos, vandens ir kitų išteklių sunaudojimą. 

Neseniai „Swedbank“ atidarė pirmą atnaujinto dizaino banko padalinį, kuriame didelis dėmesys skiriamas tvarumui. Bankas numato plėsti tvarių paslaugų spektrą ir siūlyti klientams vis daugiau aplinką tausoti padedančių sprendimų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų