REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Swedbank“ bankas ketvirtadienį pranešė apie laikinus trikdžius, todėl prisijungti prie išmaniosios programėlės ar atsiskaityti interneto banke daliai klientų galėjo nepavykti. Visgi vėliau bankas informavo, kad nesklandumai buvo pašalinti.

„Swedbank“ bankas ketvirtadienį pranešė apie laikinus trikdžius, todėl prisijungti prie išmaniosios programėlės ar atsiskaityti interneto banke daliai klientų galėjo nepavykti. Visgi vėliau bankas informavo, kad nesklandumai buvo pašalinti.

REKLAMA

„Swedbank“ atstovai po paskelbtos žinios apie galimus nesklandumus, susijusius su banko teikiamomis paslaugomis, kiek vėliau informavo savo klientus, kad visi techniniai nesklandumai buvo išspręsti.

 „9:21 val. laiku visi techniniai nesklandumai jau buvo pašalinti, visos „Swedbank“ paslaugos – tiek interneto banke, tiek išmaniojoje programėlėje – veikia įprastai, visos paslaugos yra pasiekiamos.

Klientai  gali naudotis visomis banko paslaugomis“, – atsiųstame pranešime žiniasklaidai teigė „Swedbank“ Lietuvoje atstovė ryšiams su visuomene Daiva Taučkėlaitė.

REKLAMA
REKLAMA

Naujienų portalas tv3.lt primena, kad bankas ketvirtadienį informavo savo klientus apie laikinus teikiamų paslaugų sutrikimus.

„Mieli klientai, informuojame, kad daliai klientų galimi sutrikimai skambinant į banko konsultacijų centrą, jungiantis prie išmaniosios programėlės, taip pat tam galimi laikini sutrikimai atsiskaitant interneto banke.

Atsiprašome dėl galimų nepatogumų – stengiamės nesklandumus pašalinti kiek įmanoma greičiau“, – ketvirtadienį ryte buvo skelbiama banko pranešime.

Suvare gyventojus i bankus prievarta, nemoka palukanu uz ten pervedamas algas, pensijas, negali kiek nori issiimti ir dar pastoviai ten problemos.
Uždirba milijoninius pelnus, o .... techninės kliūtys, banko padalinių uždarymas ir t.t. tęsiasi!
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų