
Prieš tai „HKS“ specialistai „Toyota GT86“ pagrindu sukonstravo beprotiškai greitą bolidą, kuris Japonijoje esančią trasą įveikė per 50,366 sekundės.
Dabar į aikštelę išbėgęs „Suzuki“ buvo sulipdytas taip pat dėl to paties tikslo – pagerinti trasos įveikimo rekordą.
Griausmingai atrodantis japoniškas hečbekas, išskyrus keletą kėbulo detalių, nebeturi absoliučiai nieko bendro su tuo, kurį galima įsigyti bet kurioje pasaulio šalyje.
„HKS“ kompanijos atstovai yra atskleidę tik atliktų modifikacijų: „HKS“ išmetimo sistema, „HKS“ pakabos komponentai, „Bride“ sėdynės, „Endless“ stabdžių sistema. O kas slypi variklio skyriuje? Keletas šaltinių japonų kalba teigia, jog šiame „Suzuki Swift“ tūno garsusis „4G63T“ variklis.


