• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automaniškų „aksesuarų“ ir priedų gamintoja – „HKS“, kaip ir daugelis kitų panašaus pobūdžio kompanijų, pačius naujausius komponentus iš pradžių išbando uždarose laboratorijose ir tik tada konkretų daiktą paleidžia į prekybą.
Tuo tarpu Japonijoje įsikūrusios kompanijos darbuotojai savo naujausius kūrinius mėgsta išbandyti lenktynių trasoje – pačiame geriausiame bandymų poligone.
„HKS“ pastaruoju metu šviežiai iškeptus agregatus mėgsta išbandyti „TRB“ arba – „Tsukuba Record Breaker“ vardu pavadintame projekte. Kas tai per projektas?
„HKS“ inžinieriai į konkretų automobilį įdiegia, jų nuomone, pačius geriausius komponentus turėdami tik vieną tikslą – sukonstruoti bolidą, kuris galėtų pagerinti „Tsukuba“ lenktynių trasos įveikimo laiką.

Automaniškų „aksesuarų“ ir priedų gamintoja – „HKS“, kaip ir daugelis kitų panašaus pobūdžio kompanijų, pačius naujausius komponentus iš pradžių išbando uždarose laboratorijose ir tik tada konkretų daiktą paleidžia į prekybą.
Tuo tarpu Japonijoje įsikūrusios kompanijos darbuotojai savo naujausius kūrinius mėgsta išbandyti lenktynių trasoje – pačiame geriausiame bandymų poligone.
„HKS“ pastaruoju metu šviežiai iškeptus agregatus mėgsta išbandyti „TRB“ arba – „Tsukuba Record Breaker“ vardu pavadintame projekte. Kas tai per projektas?
„HKS“ inžinieriai į konkretų automobilį įdiegia, jų nuomone, pačius geriausius komponentus turėdami tik vieną tikslą – sukonstruoti bolidą, kuris galėtų pagerinti „Tsukuba“ lenktynių trasos įveikimo laiką.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Suzuki Swift


Prieš tai „HKS“ specialistai „Toyota GT86“ pagrindu sukonstravo beprotiškai greitą bolidą, kuris Japonijoje esančią trasą įveikė per 50,366 sekundės.
Dabar į aikštelę išbėgęs „Suzuki“ buvo sulipdytas taip pat dėl to paties tikslo – pagerinti trasos įveikimo rekordą.
Griausmingai atrodantis japoniškas hečbekas, išskyrus keletą kėbulo detalių, nebeturi absoliučiai nieko bendro su tuo, kurį galima įsigyti bet kurioje pasaulio šalyje.
„HKS“ kompanijos atstovai yra atskleidę tik atliktų modifikacijų: „HKS“ išmetimo sistema, „HKS“ pakabos komponentai, „Bride“ sėdynės, „Endless“ stabdžių sistema. O kas slypi variklio skyriuje? Keletas šaltinių japonų kalba teigia, jog šiame „Suzuki Swift“ tūno garsusis „4G63T“ variklis.

VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų