REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kaip pranešė Vilniaus savivaldybė, didžiausias Lietuvos transporto investicinis projektas – Europos Sąjungos Sanglaudos fondo remiamas Vilniaus pietinis aplinkkelis jau įpusėtas. Ta proga sostinės meras Juozas Imbrasas lankėsi aplinkkelio statybų teritorijoje, apžiūrėjo vieno iš pagrindinių aplinkkelio objektų – estakados Savanorių prospekte montavimo darbus.

REKLAMA
REKLAMA

„Vilniaus pietinis aplinkkelis, svarbus tarptautiniu mastu kaip Europos transporto koridoriaus dalis, bus reikšmingas miestui sprendžiant aktualią transporto spūsčių problemą. Šis kelias nuo miesto centro nukreips tranzitinio transporto srautą, jis taip pat bus patogus važiuojantiems link Vilniaus oro uosto bei į Naujininkų rajoną",- sakė meras J. Imbrasas. Meras akcentavo, kad artimiausiu metu laukia ir kiti dideli darbai – jau kitais metais bus pradėta tiesti su pietiniu aplinkkeliu susisiekianti pirmoji Vilniaus vakarinio aplinkkelio dalis nuo Lazdynų tilto iki L. Asanavičiūtės gatvės.

REKLAMA

Vilniaus pietinis aplinkkelis – tarptautinio IXB transporto koridoriaus trūkstama grandis tarp Žirnių gatvės ir Lazdynų tilto. Tiesiant aplinkkelį vien per spalio mėnesį atlikta darbų daugiau kaip už 20 mln. litų, nuo darbų pradžios iš viso jau atlikta 53 proc. darbų.

Pietiniame aplinkkelyje tiesiama 2,9 km ilgio greito eismo gatvė, vienu metu statomi trys viadukai – 75 m ilgio viadukas virš Naugarduko gatvės, 32 m ilgio viadukas tarp Tunelio ir Iešmininkų gatvių bei pėstiesiems ir dviračiams skirtas 43 m ilgio viadukas virš greito eismo gatvės. Sėkmingai, netrikdydami traukinių eismo, vyksta tunelio po Vilniaus–Kauno geležinkeliu konstravimo darbai.

REKLAMA
REKLAMA

Savanorių prospekto žiede statomas vienas iš pagrindinių aplinkkelį sudarančių objektų – keturių eismo juostų 380 metrų ilgio estakada, kuri bus ilgiausia Lietuvoje. Šiuo metu transporto žiede montuojama sudėtinga konstrukcija – žiedo viduryje, kur atstumas tarp atramų didžiausias, ties Geležinio Vilko gatve bus įrengtos ant metalinių sijų pakabintos arkos. Iki šiol ant laikinų konstrukcijų jau sumontuotos trys arkos, nutiesta 190 m metalinės perdangos.

Aplinkkelį tiesia Vilniaus miesto savivaldybės skelbtą konkursą laimėjusi ūkio subjektų grupė, kurią sudaro UAB „Fegda“ ir AB „Kauno tiltai“. Techninę priežiūrą atlieka „Scott Wilson Ltd.“. 2006 m. rugsėjo 21 d. pradėtą aplinkkelio projektą planuojama įgyvendinti per 30 mėnesių – iki 2009 m. kovo, tačiau tikimasi, kad darbus pavyks baigti anksčiau.

Projektą „IXB transporto koridoriaus trūkstamos grandies statyba – Vilniaus pietinis aplinkkelis“ (Nr. 2004/LT/16/C/PT/008) finansuoja Europos Sąjungos Sanglaudos fondas, Lietuvos Respublika ir Vilniaus miesto savivaldybė. ES Sanglaudos fondo parama sudaro 142,94 mln. litų (41,397 mln. eurų), valstybės skiriamos lėšos – 45,5 mln. litų, Vilniaus miesto savivaldybės lėšos – 79,3 mln. litų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų