REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
27
Tess Holliday  (nuotr. Vida Press)

„Facebook“ buvo priverstas nusileisti dėl draudimo australų reklamai su bikinį vilkinčiu „plius“ dydžio modeliu, kuria buvo propaguojamas pozityvus kūno įvaizdis ir kurią ši interneto platforma iš pradžių pavadino „nepageidaujama“.

27

„Facebook“ buvo priverstas nusileisti dėl draudimo australų reklamai su bikinį vilkinčiu „plius“ dydžio modeliu, kuria buvo propaguojamas pozityvus kūno įvaizdis ir kurią ši interneto platforma iš pradžių pavadino „nepageidaujama“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Socialinės žiniasklaidos gigantė blokavo Melburno susitikimo „Cherchez La Femme: Feminism and Fat“ reklamą, nurodydama, kad tas atvaizdas neatitinka jos gairių dėl reklamos.

REKLAMA

Organizatoriams ėmus kelti klausimus dėl tokio sprendimo, feisbuko reklamų komanda atrašė, kad toji reklama neatitinka jų sveikatos ir geros fizinės būklės politikos, nes joje „nepageidaujamu būdu vaizduojamas kūnas ar kūno dalys“.

„Tokios reklamos nėra leidžiamos, nes verčia žiūrovus blogai jaustis“, – sakoma laiške organizatorei Jessamy Gleeson, kurią pribloškė tai, jog feisbukas, „tikriausiai nė nenumano, kad „plius“ dydžio, save storomis vadinančios moterys gali puikiai jaustis“.

REKLAMA
REKLAMA

Ji paragino sekėjus feisbuke „smarkiai pykti ant bet ko, kas bando mums pasakyti, kad kai kurie kūnai yra labiau „pageidaujami“ už kitus“.

„Facebook“ ignoravo faktą, kad mūsų renginio metu bus diskutuojama apie kūno pozityvumą (kuris būna visų pavidalų ir dydžių, bet konkrečiu mūsų renginio atveju – storų kūnų)“, – rašė ji.

Vietoje to feisbukas „priėjo prie išvados, kad mes norime priversti moteris jaustis blogai ... paskelbdami nuostabios „plius“ dydžio moters atvaizdą“.

Pasak J.Gleeson, „Facebook“ vėliau atsiprašė ir atsiuntė jai žinutę, kurioje pripažino, kad neteisingai įvertino tą reklamą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Mūsų politika yra vykdoma siekiant padėti apsaugoti bendruomenę nuo įžeidžiamų reklamų, kurios gali pakenkti jų patirčiai mūsų platformoje“, – sakoma momentinėje ekrano nuotraukoje, kurią J.Gleeson paskelbė „Twitter“.

„Čia ne tas atvejis ir aš atsiprašau už mūsų neteisingą atsiliepimą. Mes vertiname milijonus reklamų per savaitę ir pasitaiko atvejų, kai neteisingai nepritariame atvaizdui, kuris mūsų politikos nepažeidžia“, – sakoma žinutėje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų