REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vienu metu dviejų kėdžių neužsėsi. Niekas nesiginčija, tačiau Lietuvos restoranų versle kuriama sinergija greitai leis teikti džiaugsmą ne tik savo skonio receptoriams, bet ir namiškiams.

REKLAMA
REKLAMA

Kavinės „Soul & Pepper” įkūrėjai teigia, kad sprendimas įrengti parduotuvėlę ir restoraną toje pačioje erdvėje neatėjo savaime. „Norėjome tik kavinės, bet išėjo taip, kad patalpų savininkas padiktavo, jog reikės parduotuvės. Mes pagalvojome, kad šiaip ar taip naudojame tuos produktus, ir nusprendėme atidaryti parduotuvę. Nesvetima tai, kuo prekiaujame, taigi išėjo tokia sintezė“, – pasakoja kavinės vadovas Aurelijus Teisutis.

REKLAMA

Lankytojai, pavalgę restorane, išeidami gali nusipirkti patikusio pašteto, troškinio, deserto ar kito tą dieną gaminto maisto. Taip pat „Soul & Pepper“ galima įsigyti aliejų, sūrių, kurie yra naudojami restorano virtuvėje. Tiesa, parduotuvė pradėjo veikti jau spalį, o restoranas duris atvėrė nuo Naujųjų metų.

Skirta miesto žmogui

A. Teisutis sako, kad aktyvios reklamos nesiėmė. Pasak jo, kol kas užtenka socialinių tinklų kuriamo viešumo ir žmonių reklamos. „Mūsų tipinis lankytojas yra miesto žmogus, todėl ir reklama turi būti „miestietiška“. Plius – geras virtuvės šefas. Žmonės, kurie domisi, žino kas yra Gediminas, ir ką jis gali“, – tikino jis bei pridūrė, kad miesto kavinėms reklama televizijoje nėra naudinga, nes jos nežiūri tikslinė auditorija.

REKLAMA
REKLAMA

Muzika be koncertų

„Organizavome Jurgio Didžiulio akustinį koncertą, tai irgi davė šiokį tokį žinomumą“, – apie restorano populiarinimą kalbėjo „Soul & Pepper” vadovas ir teigė planuojantis, kad savaitgaliais – penktadienį ir šeštadienį – bus rengiami gyvos muzikos vakarai, kurie neįpareigos klausytis įdėmiai. Tai nebus renginiai, kuriems būdingas griežtas pradžios ir pabaigos laikas, svarbiausia jų paskirtis – kurti foną lankytojams. Pasak A. Teisučio, siekiama kurti aplinką, kuri nereikalauja apsaugos ir į kurią žmonės galėtų ateiti ramiai praleisti laiko.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vyno skonių ir kainų paletė

Restorano interjeras jungia skirtingas epochas – prie senų pastato sienų derinami modernūs ir minimalistiniai baldai. „Soul & Pepper” vadovas pasakoja, kad prieš karą čia iš tikro veikė vyninė, o dabartinio restorano vynų sąrašą sudarė Lietuvos somelje čempionas Arminas Darasevičius.

„Mes nenorėjome turėti itin brangių ir retų vynų, bet siekėme geros selekcijos už prieinamą kainą. Dabar turime vynų, kurių kaina prasideda nuo 40 litų ir baigiasi ties keliais šimtais. Tai nereiškia, kad pigiausias yra prasčiausias, o brangiausias – geriausias“, – teigia A. Teisutis. Pasak jo planuojama, kad ateityje klientai galės pasimėgauti vyno ir retesnių tekilos rūšių degustacija.

REKLAMA

„Soul & Pepper” virtuvėje ruošiami Viduržemio jūros regiono virtuvės patiekalai, apimant ir, A. Teisučio teigimu, nepelnytai pamirštą Izraelio bei Libano virtuvę. Kartu pagarba atiduodama ir lietuviškiems burokėliams, morkoms,r raugintiems kopūstams, kurių žiemą gauti nėra sunku.

Restorano savininkas Audrius Seliuginas pasakojo, kad tiekėjų ir produktų paieška nėra lengvas procesas, bet kartu tai yra iššūkis ir galimybė virtuvei. Jis džiaugėsi, kad technologijų pažanga leidžia naudoti tokias nepopuliarias mėsos dalis kaip pažandė ar jaučio uodega. Restorano pateikiami tik švieži produktai, todėl meniu keičiamas kas tris dienas. „Tarkime, ketvirtadieniais į Vilnių atvežama šviežia žuvis, vadinasi, tris dienas bus daugiau žuvies gaminių“, – apie dviejų puslapių meniu pasakojo A. Teisutis.

Vasarą „Soul & Pepper” staliukai iškeliami ir į terasą. Tikėtina, kad iki to laiko restoranas ras ne tik savo gurmanų, bet ir namų šeimininkių, kurios ateis nusipirkti retesnio aliejaus ar pastos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų