• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nuo pat „Automanas.lt" įkūrimo pradžios, siekėme suburti automobilių entuziastus Lietuvoje po vienu sparnu. Nesvarbu kokį automobilį vairuojate ar kokią markę dievinate, svarbiausia, jog mylite automobilius.
Panaši idėja yra ir su „LIKE" klubu į kurį priimam ypatingi ir kažkuo išsiskiriantys automobiliai. Galime tik pasidžiaugti, jog antrąjį pavasario mėnesį į „LIKE" klubą galime priimti neįtikėtinai mylimą „Opel Kadett" sedaną.
Iš tiesų, šis „Opel" į mūsų akiratį pateko visai netikėtai, kai šio automobilio savininkas - Kipras, susisiekė su mumis ir užsiminė, jog jo garaže stovi šiuo metu retai gatvėse sutinkamas „Kadett" sedanas.
Pirmosios automobilio nuotraukos mus sugundė, tad nieko nelaukę, pasisodinome Kiprą ant karštosios kėdės.
Automanas.lt" - Pradėkime nuo standartinio klausimo. Kas toks esi ir kuo užsiimi gyvenime?
Kipras - Esu vardu Kipras iš Švyturio šalies - Klaipėdos. Buvęs studentas, šiuo metu darbo reikalais esu pasiklydęs tarp Lietuvos ir Olandijos.

NFX_9552
Automanas.lt" - Neslėpsime, jog pats savo automobilį pasiūlei į „LIKE" klubą. Kodėl? Kas tai paskatino? Noras parodyti savo automobilį?
Kipras - Iš tikro labiau norėjo sugriauti stereotipus, jog „Opelis" ne mašina ir, kad visi senieji markės modeliai surūdiję bei seniai guli metalo lauže.
Automanas.lt" - Šaunuolis. Šiais laikais madinga rinktis „JDM'ą" arba kažką iš „VAG" stovyklos. Kodėl būtent „Opel"?
Kipras - Manyčiau daugiausiai įtakos padarė tėvai, nes esu užaugęs tarp „Opel" markės automobilių. Abudu tėvai turėjo šios markės automobilius. Šiuo atveju šį „Kadettą" galima drąsiai pavadinti šeimos nariu, nes jį turime nuo pat 1993 metų. Iki šiol jis mums suteikė daugybę džiaugsmo, todėl norėjau jam už tai kažkaip atsidėkoti.

NFX_9576

NFX_9609
Automanas.lt" - Per tiek metų, automobilis turbūt matė daug. Daug darbo ir pastangų įdėjai į automobilį, jog atrodytų taip, kaip dabar?
Kipras -  Ne paslaptis, jog daugiausiai pastangų ir darbo reikalauja automobilio kėbulas. Ši problema buvo sprendžiama maždaug 8 metus. Artimas giminaitis šį darbą atliko pavyzdingai. Kas liečia variklį, 25 metus jis atitarnavo nepriekaištingai. Kas be ko, vėliau prasidėjo mano įvairių vizijų ir svajonių įgyvendinimas.
Automanas.lt" - Galėtum įvardinti kelias?
Kipras - Prie apdailos praktiškai nekišau rankų. Kadangi tai buvo jubiliejinis modelis, „Kaduką" puošė „Mattig Tuning" apdaila. Taip pat automobilis buvo prifarsiruotas gausybę įvairių privalumų - el.šildomi veidrodėliai, elektra valdomi langai, reguliuojamas vairas.

NFX_9612

NFX_9638
Automobilis turėjo 1,8 litro benzininį variklį su pilnu įpurškimu, tačiau buvo suporuotas su jam nelabai tinkama automatine pavarų dėže. Galima sakyti, jog nuo to viskas ir prasidėjo.
Nusipirkau donorą ( „Astra GSi" ) ir iš jo įdėjau legendinį „C20XE". 2 litrų, 16 vožtuvų turintį variklis, kuris išvysto 150 arkliukų. Žinoma variklis buvo suporuotas su mechanine pavarų dėže. Gale sudėjau originalius „Irmscher" žibintus, kurių ieškojau labai ilgai. Tiesa, sedanui tinkančių žibintų nepavyko gauti, todėl teko įjungti fantaziją ir pritaikyti gautus žibintus, kurie buvo nuo hečbeko.
Toliau sekė išmetimo sistemos patobulinimas, „Recaro" sportinės sėdynės, „MOMO" vairas, skaitmeninis spidometras ir dar daug smulkmenėlių.
Automanas.lt" - Stipru, net labai stipru. Visgi visi automobiliai turi savo ydų. Kokie taviškio minusai?
Kipras - Su savo sužadėtine visada juokiamės, kad tai tikrų tikriausias barškutis. Gali pajusti visu savo kūnu net smulkiausia duobelę. Kadangi kasdien naudoju aukštesnės klasės automobilius, iš jų įsėdus į senuti „Kadettą" jaučiamas didelis skirtumas. Bet aplinkinių žmonių dėmesys nubloškia visus minusus ir trūkumus.
Automanas.lt" - Tai „Kadettas" atlieka savaitgalinio automobilio funkciją?
Kipras - Savaitgaliniu galbūt kiek per drąsu. Greičiau šventinis arba kai būna liūdnos dienos, kai norisi sau pačiam pasidaryti šventę.

NFX_9733

NFX_9629
Automanas.lt" - Nekyla minčių šį automobilį iškeisti į ką nors... egzotiškesnio?
Kipras - Pameluočiau, jeigu pasakyčiau, jog niekada nekilo tokių minčių. Vėliau pagalvoji ar gali būti kas nors egzotiškesnio Marijos žemėje už 1985 metais pagamintą „Kadettą" su „Peugeot" spalva, „Astra" varikliu, „Omega" salonu, „Vectra" išmetimu ir dar sedanas. Pripažinkime, keturduriai sedanai tikrai nėra tobulų linijų įsikūnijimas.
Automanas.lt" - Tikra tiesa. Tačiau, jeigu ruošiesi automobilį pasilikti, turi papildomų minčių ir vizijų, kaip dar patobulinti automobilį?
Kipras - Pirmiausia manau reikės įdėti darbo prie kėbulo, nes laikas yra jo priešas. Taip pat turbūt pakeisiu kėbulo spalvą. Bene didžiausia bėda yra galinės arkos, be jų modifikacijų praktiškai neįmanoma įdėti platesnių ratų negu 7,5 colių.
Visgi pagrindinis galvos skausmas man šiuo metu yra variklis, o tiksliau jo galia. Daugelis turbūt yra pajutę, kad iš pradžių patenkinamas galios rezervas buvo neišsemiamas, o su laikui bėgant jis pradingsta. Noriu į automobilį sumontuoti naują variklį, tačiau neesu apsisprendęs kokį. Ar giminingą turbininiui ar šiek tiek paskuti galvą ir įdėti šešių cilindrų motorą.
Automanas.lt" - Atsiradus galingesniam varikliui po kapotu, galbūt pradėsi dalyvauti mėgėjiškose varžybose?
Kipras - Atsiradus laikui tikrai norėčiau sudalyvauti. Tačiau iki tol, manęs laukia daugybės darbo, kad būčiau garantuotas dėl savo technikos.
Automanas.lt" - Turi kokių nors patarimų automobilių entuziastams? O gal nori padrąsinti antram gyvenimui prikelti tokio tipo automobilius? 

Kipras - Tiesiog, jeigu turite susidarę viziją, siekite jos. Ir nesvarbu, kad kitiems žmonėms ji gali pasirodyti per prasta. Tai ne jūsų,o jų problema.
Automanas.lt" - Ir paskutiniam pasispardymui. Nori perduoti kam nors linkėjimus?
Kipras - Labiausiai norėčiau padėkoti fotografui Pauliui Giedraičiui, kuris nuolatos įamžina mano automobilį. Taip pat jaunimui, kuris padeda tobulinti mano automobilį.

Nuo pat „Automanas.lt" įkūrimo pradžios, siekėme suburti automobilių entuziastus Lietuvoje po vienu sparnu. Nesvarbu kokį automobilį vairuojate ar kokią markę dievinate, svarbiausia, jog mylite automobilius.
Panaši idėja yra ir su „LIKE" klubu į kurį priimam ypatingi ir kažkuo išsiskiriantys automobiliai. Galime tik pasidžiaugti, jog antrąjį pavasario mėnesį į „LIKE" klubą galime priimti neįtikėtinai mylimą „Opel Kadett" sedaną.
Iš tiesų, šis „Opel" į mūsų akiratį pateko visai netikėtai, kai šio automobilio savininkas - Kipras, susisiekė su mumis ir užsiminė, jog jo garaže stovi šiuo metu retai gatvėse sutinkamas „Kadett" sedanas.
Pirmosios automobilio nuotraukos mus sugundė, tad nieko nelaukę, pasisodinome Kiprą ant karštosios kėdės.
Automanas.lt" - Pradėkime nuo standartinio klausimo. Kas toks esi ir kuo užsiimi gyvenime?
Kipras - Esu vardu Kipras iš Švyturio šalies - Klaipėdos. Buvęs studentas, šiuo metu darbo reikalais esu pasiklydęs tarp Lietuvos ir Olandijos.

NFX_9552
Automanas.lt" - Neslėpsime, jog pats savo automobilį pasiūlei į „LIKE" klubą. Kodėl? Kas tai paskatino? Noras parodyti savo automobilį?
Kipras - Iš tikro labiau norėjo sugriauti stereotipus, jog „Opelis" ne mašina ir, kad visi senieji markės modeliai surūdiję bei seniai guli metalo lauže.
Automanas.lt" - Šaunuolis. Šiais laikais madinga rinktis „JDM'ą" arba kažką iš „VAG" stovyklos. Kodėl būtent „Opel"?
Kipras - Manyčiau daugiausiai įtakos padarė tėvai, nes esu užaugęs tarp „Opel" markės automobilių. Abudu tėvai turėjo šios markės automobilius. Šiuo atveju šį „Kadettą" galima drąsiai pavadinti šeimos nariu, nes jį turime nuo pat 1993 metų. Iki šiol jis mums suteikė daugybę džiaugsmo, todėl norėjau jam už tai kažkaip atsidėkoti.

NFX_9576

NFX_9609
Automanas.lt" - Per tiek metų, automobilis turbūt matė daug. Daug darbo ir pastangų įdėjai į automobilį, jog atrodytų taip, kaip dabar?
Kipras -  Ne paslaptis, jog daugiausiai pastangų ir darbo reikalauja automobilio kėbulas. Ši problema buvo sprendžiama maždaug 8 metus. Artimas giminaitis šį darbą atliko pavyzdingai. Kas liečia variklį, 25 metus jis atitarnavo nepriekaištingai. Kas be ko, vėliau prasidėjo mano įvairių vizijų ir svajonių įgyvendinimas.
Automanas.lt" - Galėtum įvardinti kelias?
Kipras - Prie apdailos praktiškai nekišau rankų. Kadangi tai buvo jubiliejinis modelis, „Kaduką" puošė „Mattig Tuning" apdaila. Taip pat automobilis buvo prifarsiruotas gausybę įvairių privalumų - el.šildomi veidrodėliai, elektra valdomi langai, reguliuojamas vairas.

NFX_9612

NFX_9638
Automobilis turėjo 1,8 litro benzininį variklį su pilnu įpurškimu, tačiau buvo suporuotas su jam nelabai tinkama automatine pavarų dėže. Galima sakyti, jog nuo to viskas ir prasidėjo.
Nusipirkau donorą ( „Astra GSi" ) ir iš jo įdėjau legendinį „C20XE". 2 litrų, 16 vožtuvų turintį variklis, kuris išvysto 150 arkliukų. Žinoma variklis buvo suporuotas su mechanine pavarų dėže. Gale sudėjau originalius „Irmscher" žibintus, kurių ieškojau labai ilgai. Tiesa, sedanui tinkančių žibintų nepavyko gauti, todėl teko įjungti fantaziją ir pritaikyti gautus žibintus, kurie buvo nuo hečbeko.
Toliau sekė išmetimo sistemos patobulinimas, „Recaro" sportinės sėdynės, „MOMO" vairas, skaitmeninis spidometras ir dar daug smulkmenėlių.
Automanas.lt" - Stipru, net labai stipru. Visgi visi automobiliai turi savo ydų. Kokie taviškio minusai?
Kipras - Su savo sužadėtine visada juokiamės, kad tai tikrų tikriausias barškutis. Gali pajusti visu savo kūnu net smulkiausia duobelę. Kadangi kasdien naudoju aukštesnės klasės automobilius, iš jų įsėdus į senuti „Kadettą" jaučiamas didelis skirtumas. Bet aplinkinių žmonių dėmesys nubloškia visus minusus ir trūkumus.
Automanas.lt" - Tai „Kadettas" atlieka savaitgalinio automobilio funkciją?
Kipras - Savaitgaliniu galbūt kiek per drąsu. Greičiau šventinis arba kai būna liūdnos dienos, kai norisi sau pačiam pasidaryti šventę.

NFX_9733

NFX_9629
Automanas.lt" - Nekyla minčių šį automobilį iškeisti į ką nors... egzotiškesnio?
Kipras - Pameluočiau, jeigu pasakyčiau, jog niekada nekilo tokių minčių. Vėliau pagalvoji ar gali būti kas nors egzotiškesnio Marijos žemėje už 1985 metais pagamintą „Kadettą" su „Peugeot" spalva, „Astra" varikliu, „Omega" salonu, „Vectra" išmetimu ir dar sedanas. Pripažinkime, keturduriai sedanai tikrai nėra tobulų linijų įsikūnijimas.
Automanas.lt" - Tikra tiesa. Tačiau, jeigu ruošiesi automobilį pasilikti, turi papildomų minčių ir vizijų, kaip dar patobulinti automobilį?
Kipras - Pirmiausia manau reikės įdėti darbo prie kėbulo, nes laikas yra jo priešas. Taip pat turbūt pakeisiu kėbulo spalvą. Bene didžiausia bėda yra galinės arkos, be jų modifikacijų praktiškai neįmanoma įdėti platesnių ratų negu 7,5 colių.
Visgi pagrindinis galvos skausmas man šiuo metu yra variklis, o tiksliau jo galia. Daugelis turbūt yra pajutę, kad iš pradžių patenkinamas galios rezervas buvo neišsemiamas, o su laikui bėgant jis pradingsta. Noriu į automobilį sumontuoti naują variklį, tačiau neesu apsisprendęs kokį. Ar giminingą turbininiui ar šiek tiek paskuti galvą ir įdėti šešių cilindrų motorą.
Automanas.lt" - Atsiradus galingesniam varikliui po kapotu, galbūt pradėsi dalyvauti mėgėjiškose varžybose?
Kipras - Atsiradus laikui tikrai norėčiau sudalyvauti. Tačiau iki tol, manęs laukia daugybės darbo, kad būčiau garantuotas dėl savo technikos.
Automanas.lt" - Turi kokių nors patarimų automobilių entuziastams? O gal nori padrąsinti antram gyvenimui prikelti tokio tipo automobilius? 

Kipras - Tiesiog, jeigu turite susidarę viziją, siekite jos. Ir nesvarbu, kad kitiems žmonėms ji gali pasirodyti per prasta. Tai ne jūsų,o jų problema.
Automanas.lt" - Ir paskutiniam pasispardymui. Nori perduoti kam nors linkėjimus?
Kipras - Labiausiai norėčiau padėkoti fotografui Pauliui Giedraičiui, kuris nuolatos įamžina mano automobilį. Taip pat jaunimui, kuris padeda tobulinti mano automobilį.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų