• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Mums asmeniškai, kampuoti „Volvo“ universalai asocijuojasi su sunkiai sunaikinamais automobiliais. Juos galima daužyti, laužyti, spardyti ar net paleisti į kitą automobilį, tačiau visi šie veiksmai jam bus tarsi uodo įgėlimas. Norint užmušti seną „Volvo“, reikės įdėti žymiai daugiau pastangų.
Kadangi „Volvo“ automobiliai yra beprotiškai saugūs, patvarūs ir ilgaamžiški, vargu ar juos būtų galima vadinti sportiškais. Bet, jeigu raganosis sugeba bėgioti, kodėl to paties negali padaryti senas „Volvo 245“?

Mums asmeniškai, kampuoti „Volvo“ universalai asocijuojasi su sunkiai sunaikinamais automobiliais. Juos galima daužyti, laužyti, spardyti ar net paleisti į kitą automobilį, tačiau visi šie veiksmai jam bus tarsi uodo įgėlimas. Norint užmušti seną „Volvo“, reikės įdėti žymiai daugiau pastangų.
Kadangi „Volvo“ automobiliai yra beprotiškai saugūs, patvarūs ir ilgaamžiški, vargu ar juos būtų galima vadinti sportiškais. Bet, jeigu raganosis sugeba bėgioti, kodėl to paties negali padaryti senas „Volvo 245“?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vollvo (18)


Kartais susidaro įspūdis, jog senus „Volvo“ nusiperka tie žmonės, kuriems „BMW M3“ yra atsibodęs iki gyvo gaulo. Šiuos automobilius taip pat mėgsta įsigyti tie žmonės, kurie ieško iššūkio ir nori seną, daugeliui neįdomų universalą paversti tikru monstru. Būtent toks yra Tobias. 29 metų automobilių entuziastas, kuris visą savo gyvenimą žavėjosi švediškos markės automobiliais.
Vaikino teigimu, švediški automobiliai nėra patys tinkamiausios mašinos, jeigu norite į lenktynių trasą išvažiuoti greitai. Šiems tankas reikia skirti žymiai daugiau dėmesio, tačiau juk automobilio tobulinimo procesas turi teikti malonumą, ar ne?

REKLAMA

Vollvo (9)


Tobias dar prieš pradėdamas šį projektą, buvo sukūręs keletą įspūdingai skambančių ir atrodančių automobilių. Iš pradžių vaikinas įsigijo 1976 metais pagamintą „Volvo 242“, sumontavo B23 motorą ir uždėjo 1984 metų gamybos modelio priekinę dalį. Vėliau tą patį padarė su „Volvo 360 GLS“. Tuo tarpu dabar garaže stovi „Volvo 245“ su savadarbiu bodykit'u ir moderniu T6 benzininiu motoru ir „Volvo 244„ su „Volvo S70“ T5 benzininiu motoru. Ar mes jau galime pasakyti, kad jis yra pakvaišęs dėl „Volvo“ markės mašinų?
Tad kaip šis universalas atsidūrė Tobias garaže? Kaip bebūtų keista, tačiau „Volvo 245“ universalas buvo įsigytas dėl kitos priežasties.
„Artėjo žiema, o aš norėjau gero winter beater'io. O kas gali būti geriau negu senas „Volvo“? , - priduria Tobias.
Bet kaip ir visi vaikino automobiliai, taip ir „Volvo 245“ universalas tapo dar vienu ambicingu projektu, kuris tęsiasi iki šiol.

REKLAMA
REKLAMA

Vollvo (15)


„Pradėti dar vieną projektą mane paskatino įvairios „Volvo 242“ ir „Volvo 850“ bolidų nuotraukos. Būtent šie automobiliai dalyvavo žiedinėse lenktynėse, tad man kilo noras sukurti savo, analogų neturintį ir lenktynėms tinkamą automobilį.“
„Nusprendžiau, jog mano lenktyninis universalas privalėjo turėti 2,3 litro, penkių cilindrų benzininį motorą. Jie yra lengvai modifikuojami, o ir jų skleidžiamas garsas nuostabus.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vollvo (1)


„Kažkaip net nepastebėjau kaip variklio modifikacijų sąrašas tapo ne vieno, bet kelių puslapių.“
„Kadangi norėjau iš variklio išspausti bent jau 300 arklio galių, teko praleisti ne vieną mėnesį, kol galėjau pasiekti šį rezultatą.“
„Sumontavau „ST70 turbiną, savadarbį išmetimo kolektorių, modifikuotą „Audi S2“ wastegate'ą ir „Scania“ vilkiko tarpinį suslėgto oro aušintuvą. Prie to dar reikėtų pridėti „850 GLT“ alkūninį veleną, „S60“ oro paėmimo sistemą, du „V40“ radiatoriaus aušintuvus ir „940“ generatorių.“
„Bet, tai dar ne viskas. Kelis kartus keičiau kuro siurblį, kol galiausiai apsistojau ties „Saab“ kompanijos gaminiu.“

REKLAMA

Vollvo (2)


Variklio tobulinimas, vis dėlto, buvo pati lengviausia dalis. Sutvarkius švediško universalo širdį, reikėjo imtis kitų darbų - pakabos tobulinimo.
„BMW“ gerbėjų džiaugsmui, didžioji dalis komponentų : pavarų dėžė, sankaba atkeliavo iš „BMW 535i“, keletas pakabos detalių kadaise priklausė „BMW M5, o priekinė šakė buvo paimta iš 3 serijos „BMW“.
Jeigu pažvelgtume į esminius pakabos komponentus, jų sąrašas atrodytų taip : „Ellholm“ reguliuojamo aukščio amortizatoriai, „Bilstein“ spyruoklės, reguliuojami stabilizatoriai, „PAS“ vairo traukė.
Stabdžiai! Žinoma, kaip gi be jų. Tobias nusprendė, jog pats geriausias sprendimas bus sumontuoti „Jaguar XKR“ stabdžių sistemą. Suportai, stabdžių kaladėlės ir stabdžių diskas priklauso „Jaguar XKR“.
00
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų