
Norėdami protingai išleisti turėtus pinigus, britai paliko priekinių varančiųjų ratų pavarą, standartinę pavarų dėžę ir 150 arklio galių išvystantį benzininį variklį. Tuo tarpu pakabos komponentai buvo pakeisti, ratų provėža buvo praplatinta tiek priekyje, tiek gale. Platesnę ratų provėžą slėpė platesni priekiniai ir galiniai sparnai.
Taip pat buvo pakeistas variklio dangtis, kuris išsiskyrė oro paėmimo angomis.
1997 metų viduryje, užbaiginėjant „Seat Ibiza Cupra Sport“ bolido kūrimo darbus, į britus kreipėsi ispaniškos markės vadovai, kurie savavališką projektą žiūrėjo pakankamai skeptiškai. Jiems nepatiko, jog automobilis dalyvaus vienoje silpniausių ralio bolidų kategorijų, jiems nepatiko, jog lenktyninis bolidas naudoja tik 150 arklio galių išvystantį standartinį „Ibiza Cupra“ agregatą. Be to, britų projektas kirtosi su panašaus kalibro automobiliu, kuris buvo konstruojamas „Seat“ gimtinėje.
Automobilio kūrimo darbai buvo labai greitai sustabdyti, o vienintelis „Ibiza Cupra Sport“ egzempliorius parduotas vietinei automobilių sporto komandai.


