REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Klaipėdos uosto direkcijai ir miestui skirtingai matant jūrų uosto plėtros galimybes, susisiekimo ministras Rokas Masiulis teigia, kad plėsti uostą būtina, tačiau reikia analizuoti būdus, kaip geriausiai tai padaryti. Jis tikina, kad vienas jo tikslų yra suderinti uosto ir miesto interesus.

Klaipėdos uosto direkcijai ir miestui skirtingai matant jūrų uosto plėtros galimybes, susisiekimo ministras Rokas Masiulis teigia, kad plėsti uostą būtina, tačiau reikia analizuoti būdus, kaip geriausiai tai padaryti. Jis tikina, kad vienas jo tikslų yra suderinti uosto ir miesto interesus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

R.Masiulis antradienį susitinka su Klaipėdos uosto atstovais ir miesto meru Vytautu Grubliausku. Anot jo, jis nori susipažinti su uosto situacija ir veikla, plėtros klausimai dabar nebus svarbiausi, tačiau uostas, pasak R.Masiulio, turi plėstis ateityje.

REKLAMA

„Vienaip ar kitaip uosto plėtra yra reikalinga. Pirmoje eilėje, išnaudojant vidinius uosto pajėgumus. Tačiau kokiu būdu bus vykdoma plėtra, dar reikia išnagrinėti“, - BNS prieš susitikimus Klaipėdoje antradienį BNS sakė R.Masiulis.

Jis tikino savo nuomonės dėl uosto plėtros scenarijų dar nesusidaręs.

„Manau, kad Klaipėda turi didžiulį potencialą. Mano vienas kadencijos tikslų yra suderinti miesto ir uosto interesus“, - tikino ministras.

REKLAMA
REKLAMA

Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas pirmadienį BNS teigė, kad su ministru tikisi aptarti uosto plėtros planus, kadangi šis norėtų plėstis miesto sąskaita. Jo nuomone, numatoma uosto plėtros įtaka Klaipėdai bus didžiulė, todėl miestui svarbu žinoti, kaip tai bus kompensuojama.

Klaipėdos uostas yra parengęs bendrąjį planą ir strateginio pasekmių vertinimo ataskaitą, kur numatyta uosto plėtra bei išorinio uosto įrengimas.

„Vakarų ekspresas“ skelbė, kad parengti keturi uosto plėtros variantai. Pirmuoju būtų didinamas vidinis uosto potencialas, antrasis numato papildomą uosto plėtrą, pietinėje dalyje supilant naują teritoriją Kuršių mariose, trečias - suformuojant naują teritoriją tik Baltijos jūroje, o ketvirtas - maksimali uosto plėtra, vystant ir pietinę, ir šiaurinę uosto dalį.

Miesto vyriausiasis architektas Almantas Mureika nepritaria trečiam ir ketvirtam variantams, o uosto direkcija pasisako už ketvirtąjį, rašė Klaipėdos leidinys.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų