• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sekmadienį, spalio 1 dieną Kauno miesto gatvėmis milžinišku greičiu zujo sportiniai kartingai. 24 komandos „Rimo Grand Race“ 4 valandų ištvermės lenktynėse kovojo dėl „Ramirent“ taurės. Ją į viršų kėlė Justas Jonušis, Džiugas Tovilavičius ir Laurynas Razas, atstovavę „Skuba Racing Team“ komandai.
Mieste – 150 km/h greičiu
Pirmą kartą nepriklausomos Lietuvos istorijoje sportinių gokartų lenktynės vyko miesto gatvėse – pačiame Kauno centre, šalia M.K. Čiurlionio tilto. Organizatoriai, „Paske Racing“ čia iš karto surengė didžiausias metų kartingo lenktynes – „Ramirent“ 4 valandų ištvermės lenktynes. Jose panoro dalyvauti 24 komandos, daugiau nei 100 sportininkų.
Dalyviai buvo suskirstyti į tris klases: su pavaromis, be pavarų ir jaunimo. Su pavaromis pasaulyje yra tik viena gokartų klasė – KZ2. Tai galingiausi tarptautinius kartingo reikalavimus atitinkantys gokartai, įsibėgėjimo galia galintys vaikytis net „Formulės-1“ bolidus.
Šie savo miklumu posūkių virtinėse ir greičiu tiesiosiose stebino bei žavėjo į trasą plūstančius, profesionalaus kartingų sporto dar nemačiusius žiūrovus. Greičiausią lenktynių ratą įveikęs Justas Jonušis atskleidė, kad pagal GPS duomenis į Europos prospektą trasos tiese jis kilo 150 km/h greičiu. Vieno kilometro ilgio ratą jis įveikė per 31.043 sek. Jo vidutinis greitis trasoje siekė 116 km/h.
Lenktynės be nesklandumų
„Visada turėjau svajonę prasilėkti su gokartu savo miesto gatvėmis, ir dabar tai įgyvendinau. Buvo labai smagu, - juokėsi „Parts Squad“ komandai atstovavęs Ignas Gelžinis, - Tokiais greičiais mieste aš dar nelaksčiau. Tiesiosiose jis perkopdavo gerokai virš 100 km/h. Trasa buvo tikrai labai greita ir pavojinga“, - sakė Ignas.
„Važiuoti buvo baisu, tačiau trasa – tikrai smagi ir labai įdomios konfigūracijos“, - paantrino Justas Jonušis.
Mieste, tarp bordiūrų, kurie gokartų lenktynininkams atrodo it dideli blokai buvo įrengtos papildomos gesinimo zonos, trasa apjuosta minkštomis šieno kupetomis. Pavojingoje trasoje dalyviai labiau saugojo save, važiavo atsargiau, dalyviai lenkimų metu elgėsi pagarbiau vienas su kitu, tad vienintelė rimtesnė avarija nutiko tik „Le Mano“ lenktynių starto metu, kai pargriuvo vienas iš dalyvių, bėgęs link gokarto.
Nugalėtojai
Tuo tarpu trasoje virė sportinė kova, lyderiai keitėsi bent kelis kartus. Po keturių valandų, nuvažiavę 383 ratus pirmoji finišo liniją kirto „Skuba Racing Team“, kurią sudaro šiandienos Lietuvos kartingų čempionato žvaigždės Justas Jonušis, Džiugas Tovilavičius ir Laurynas Razas. Jiems vadovavo Jaroslav Makovski.
Antra, atsilikusi trimis ratais finišo liniją kirto „Parts Squad“ lenktynių komanda, į kurią susibūrė vakar dienos Lietuvos čempionai: Karolis Pakrosnis, Paulius Parosnis, Simas Juodviršis bei Ignas Gelžinis. Jie nuo KZ2 klasės gokarto dulkes nuvalė likus tik porai dienų iki varžybų. Ignas Gelžinis sakė besidžiaugiantis, kad su tokia sena technika komanda sugebėjo užkopti taip aukštai.
Trečioje vietoje – lenktynių organizatoriai, „Paske Racing“, kurioje važiavo Evaldas Dzialtuvas, Ignas Misevičius ir Paulius Paškevičius, nuo lenktynių lyderių atsilikę 6 ratais.
„Visada svajojau suorganizuoti kartingo varžybas savo gimtame mieste. Pagaliau – svajonė išsipildė, už ką noriu padėkoti visiems savo draugams, dirbusiems iš idėjos, bei tą idėją palaikiusiems renginio rėmėjams. Kadangi per paskutines naktis iki lenktynių miegojau gal tik 3 valandas, varžybų metu jautėsi psichologinis nuovargis, buvo momentų, kai ir į pavaras nepataikiau, ir stabdymo zonas praslydau. Tačiau prasilėkti mieste buvo labai smagu, taip pat buvo smagu matyti tokią didžiulę šventę“, - sakė varžybų organizatorius, šių metų Lietuvos kartingo čempionas Paulius Paškevičius.
Su kartingais be pavarų greičiausia buvo „BirelART Lithuania By Lenktynių Linija“ komanda, per 4 valandas įveikusi 365 ratus. Martyno Tankevičiaus vadovaujamoje komandoje važiavo Dajus Dabašinskas, Ignas Kaselis ir Sylwesteris Aleksejevas. Už jos, antroje vietoje – dar viena Martyno Tankevičiaus vadovaujama „Go1 Team by Lenktynių Linija“, kuriai atstovavo Gvidas Aukštuolis, Vytautas Ščiuka, Eligijus Vasilevskis, Arūnas Milašauskas, Marius Jašinskas, Andrėjus Lizunovas. Treti – „JC United Tony“, kurių gokartą pilotavo Edvinas Kazakiavičius, Remigijus Planciūnas, Darius Maciulavičius, Tautvydas Vikšraitis ir Lukas Stanevičius.
Jaunių, „Junior“ klasėje varžėsi tik dvi komandos, finišą pasiekusios viena šalia kitos. Vis tik pirmesnė buvo „JC United Junior“ komanda, kuriai atstovavo Lukas Šubeckis, Lukas Sabalis, Andrėja Vibrianytė bei Martynas Morkis. Iš karto už jų, bent tris kartus trūkusią grandinę remontavusi „Lenktynių Linija 3“ komanda, kuriai atstovavo Kajus Šikšnelis, Gustas Grimbergas ir Andrius Zinkevičius.

GALERIJA (EGIDIJUS BABELIS)


Sekmadienį, spalio 1 dieną Kauno miesto gatvėmis milžinišku greičiu zujo sportiniai kartingai. 24 komandos „Rimo Grand Race“ 4 valandų ištvermės lenktynėse kovojo dėl „Ramirent“ taurės. Ją į viršų kėlė Justas Jonušis, Džiugas Tovilavičius ir Laurynas Razas, atstovavę „Skuba Racing Team“ komandai.
Mieste – 150 km/h greičiu
Pirmą kartą nepriklausomos Lietuvos istorijoje sportinių gokartų lenktynės vyko miesto gatvėse – pačiame Kauno centre, šalia M.K. Čiurlionio tilto. Organizatoriai, „Paske Racing“ čia iš karto surengė didžiausias metų kartingo lenktynes – „Ramirent“ 4 valandų ištvermės lenktynes. Jose panoro dalyvauti 24 komandos, daugiau nei 100 sportininkų.
Dalyviai buvo suskirstyti į tris klases: su pavaromis, be pavarų ir jaunimo. Su pavaromis pasaulyje yra tik viena gokartų klasė – KZ2. Tai galingiausi tarptautinius kartingo reikalavimus atitinkantys gokartai, įsibėgėjimo galia galintys vaikytis net „Formulės-1“ bolidus.
Šie savo miklumu posūkių virtinėse ir greičiu tiesiosiose stebino bei žavėjo į trasą plūstančius, profesionalaus kartingų sporto dar nemačiusius žiūrovus. Greičiausią lenktynių ratą įveikęs Justas Jonušis atskleidė, kad pagal GPS duomenis į Europos prospektą trasos tiese jis kilo 150 km/h greičiu. Vieno kilometro ilgio ratą jis įveikė per 31.043 sek. Jo vidutinis greitis trasoje siekė 116 km/h.
Lenktynės be nesklandumų
„Visada turėjau svajonę prasilėkti su gokartu savo miesto gatvėmis, ir dabar tai įgyvendinau. Buvo labai smagu, - juokėsi „Parts Squad“ komandai atstovavęs Ignas Gelžinis, - Tokiais greičiais mieste aš dar nelaksčiau. Tiesiosiose jis perkopdavo gerokai virš 100 km/h. Trasa buvo tikrai labai greita ir pavojinga“, - sakė Ignas.
„Važiuoti buvo baisu, tačiau trasa – tikrai smagi ir labai įdomios konfigūracijos“, - paantrino Justas Jonušis.
Mieste, tarp bordiūrų, kurie gokartų lenktynininkams atrodo it dideli blokai buvo įrengtos papildomos gesinimo zonos, trasa apjuosta minkštomis šieno kupetomis. Pavojingoje trasoje dalyviai labiau saugojo save, važiavo atsargiau, dalyviai lenkimų metu elgėsi pagarbiau vienas su kitu, tad vienintelė rimtesnė avarija nutiko tik „Le Mano“ lenktynių starto metu, kai pargriuvo vienas iš dalyvių, bėgęs link gokarto.
Nugalėtojai
Tuo tarpu trasoje virė sportinė kova, lyderiai keitėsi bent kelis kartus. Po keturių valandų, nuvažiavę 383 ratus pirmoji finišo liniją kirto „Skuba Racing Team“, kurią sudaro šiandienos Lietuvos kartingų čempionato žvaigždės Justas Jonušis, Džiugas Tovilavičius ir Laurynas Razas. Jiems vadovavo Jaroslav Makovski.
Antra, atsilikusi trimis ratais finišo liniją kirto „Parts Squad“ lenktynių komanda, į kurią susibūrė vakar dienos Lietuvos čempionai: Karolis Pakrosnis, Paulius Parosnis, Simas Juodviršis bei Ignas Gelžinis. Jie nuo KZ2 klasės gokarto dulkes nuvalė likus tik porai dienų iki varžybų. Ignas Gelžinis sakė besidžiaugiantis, kad su tokia sena technika komanda sugebėjo užkopti taip aukštai.
Trečioje vietoje – lenktynių organizatoriai, „Paske Racing“, kurioje važiavo Evaldas Dzialtuvas, Ignas Misevičius ir Paulius Paškevičius, nuo lenktynių lyderių atsilikę 6 ratais.
„Visada svajojau suorganizuoti kartingo varžybas savo gimtame mieste. Pagaliau – svajonė išsipildė, už ką noriu padėkoti visiems savo draugams, dirbusiems iš idėjos, bei tą idėją palaikiusiems renginio rėmėjams. Kadangi per paskutines naktis iki lenktynių miegojau gal tik 3 valandas, varžybų metu jautėsi psichologinis nuovargis, buvo momentų, kai ir į pavaras nepataikiau, ir stabdymo zonas praslydau. Tačiau prasilėkti mieste buvo labai smagu, taip pat buvo smagu matyti tokią didžiulę šventę“, - sakė varžybų organizatorius, šių metų Lietuvos kartingo čempionas Paulius Paškevičius.
Su kartingais be pavarų greičiausia buvo „BirelART Lithuania By Lenktynių Linija“ komanda, per 4 valandas įveikusi 365 ratus. Martyno Tankevičiaus vadovaujamoje komandoje važiavo Dajus Dabašinskas, Ignas Kaselis ir Sylwesteris Aleksejevas. Už jos, antroje vietoje – dar viena Martyno Tankevičiaus vadovaujama „Go1 Team by Lenktynių Linija“, kuriai atstovavo Gvidas Aukštuolis, Vytautas Ščiuka, Eligijus Vasilevskis, Arūnas Milašauskas, Marius Jašinskas, Andrėjus Lizunovas. Treti – „JC United Tony“, kurių gokartą pilotavo Edvinas Kazakiavičius, Remigijus Planciūnas, Darius Maciulavičius, Tautvydas Vikšraitis ir Lukas Stanevičius.
Jaunių, „Junior“ klasėje varžėsi tik dvi komandos, finišą pasiekusios viena šalia kitos. Vis tik pirmesnė buvo „JC United Junior“ komanda, kuriai atstovavo Lukas Šubeckis, Lukas Sabalis, Andrėja Vibrianytė bei Martynas Morkis. Iš karto už jų, bent tris kartus trūkusią grandinę remontavusi „Lenktynių Linija 3“ komanda, kuriai atstovavo Kajus Šikšnelis, Gustas Grimbergas ir Andrius Zinkevičius.

GALERIJA (EGIDIJUS BABELIS)


REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų