• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Renault“ automobilių gamintoja pristato naująją, trečiosios kartos „Megane“, žyminčią „Renault“ plėtrą C klasės automobilių segmente.

REKLAMA
REKLAMA

Naujasis modelis oficialiai bus pristatytas spalio mėn. vyksiančioje Paryžiaus automobilių parodoje, o prekyboje jis pasirodys nuo lapkričio mėnesio.

REKLAMA

Naujoji „Megane“ yra sukurta remiantis koncepciniu modeliu „Megane Coupe Concept“, kuris buvo pristatytas praėjusį pavasarį Ženevoje. Naujojo modelio dinamiškos ir elegantiškos linijos harmoningai susilieja su sportiškais automobilio elementais. Akį traukia masyvus priekinis bamperis su dideliais integruotais ortakiais bei į apačią nusitęsiantys priekiniai žibintai.

REKLAMA
REKLAMA

Kuriant interjerą, ypatingas dėmesys buvo skirtas ergonomiškumui ir paprastumui, ypač vairuotojo vietoje. Prietaisų skydelis yra racionaliai ir patogiai išdėstytas, o įvairūs valdymo įrankiai – lengvai pasiekiami rankomis. Daug dėmesio buvo skirta įvairių aksesuarų gamybai, tad kaip papildomą įrangą galima pasirikti įvairius išorės patobulinimus, patogumo teikiančią įrangą ar praktiškas daiktų dėtuves.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Trečiosios kartos „Megane“ aprūpinta daugybe naudingų įrenginių. Viena pagrindinių inovacijų yra autopilotas/greičio ribotuvas, naudojantis spalvų elementus. Į spidometrą inegruotas šviesų ratas, kuris aktyvuojasi įjungus autopiloto/greičio ribotuvo funkciją. Kai nustatytas greitis padidėja, spidometras ima šviesti raudonai, o viršijus greitį – ima blyksėti. Spalvų naudojimas yra ne tik praktiškas ir patogus, bet ir naudingas saugumo srityje, kadangi padeda greičiau pastebėti viršytą greitį. Daug patogumo taip pat suteikia laisvų rankų kortelė – automatinis užrakinimas, vairuotojui nuėjus nuo automobilio, navigacijos sistema ir kitos funkcijos.

REKLAMA

405 l bagažinė yra viena talpiausių „Megane“ klasės automobilių segmente. Bagažine paprasta naudotis, nes žemas slenkstis ir plati durelių anga leidžia įkrauti net ir didžiausią

krovinį. 60/40 santykiu susilankstančios galinės sėdynės leidžia dar labiau padidinti bagažinės tūrį.


Naujoji „Megane“ buvo kurta siekiant užtikrinti geriausią savo klasėje saugumą. Ji naudoja naujausias dviejų kamerų, dvigubo spaudimo oro pagalves bei šoninių smūgių daviklius, kurie jau išmėginti „Laguna III“ modelyje. Avarinėse situacijose vairuotojui padeda ABS su automatiniu stabdymo jėgos paskirstymu, avarinio stabdymo pagalba (EBA) ir ESP.

REKLAMA

Derindama patogumą ir efektyvumą, naujoji „Megane“ užtikrina malonų ir patikimą važiavimą. Atnaujinti dCi ir TCe varikliai yra ne tik patikimi, bet ir draugiški aplinkai. Dyzelinių variklių gamą sudaro: 85 AG, 105 AG, 90 AG bei smulkiųjų dalelių filtru aprūpintas 110 AG agregatai. Visi keturi dyzeliniai varikliai užtikrina 120 g/km ar net mažesnes CO2 emisijas. Šių variklių gama artimiausiu metu bus papildyta 160 AG su mechanine pavarų dėže bei 150 AG su automatine pavarų dėže.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Priklausomai nuo rinkos, benzininių variklių linija apims 1.6 16V 100 AG ir 110 AG, taip pat 2.0 16V 140 AG ir TCe 180 variklius. Automobilį su 2.0 16V 140 AG varikliu bus galima įsigyti su mechanine šešių pavarų dėže. Naujausias „Renault“ variklis, TCe 130, į naująją „Megane“ bus pradėtas montuoti nuo 2009 m. pavasario.


Naujoji „Megane“ yra vienas socialiai atsakingiausių automobilių savo klasėje. 95 proc. automobilio svorio gali būti perdirbta, o beveik 12 proc. automobilio gamyboje naudoto plastiko yra iš perdirbtų medžiagų. Beveik 70 proc. automobilių atitiks „Renault Eco2“ programos reikalavimus.

REKLAMA

Nuo 1995 m., kai rinkoje buvo pristatyta pirmoji „Megane“, iš viso jų yra parduota apie 8,5 mln. „Megane“ šeimą sudarantys septyni kėbulo tipai yra gaminami trijuose žemynuose (Europa, Pietų Amerika ir Azija) devyniose gamyklose ir parduodami daugiau kaip 75 šalyse už Vakarų Europos ribų. Įvairūs „Megane“ modeliai ilgai figūravo Europos automobilių pardavimų lentelių viršuje ir gavo tokius apdovanojimus, kaip Metų automobilis („Scenic I“ 1998 m. ir „Megane II“ 2003 m.). „Megane“ taip pat buvo pirmas automobilis savo klasėjė, kuris gavo penkių žvaigždžių Euro NCAP įvertinimą.

Paryžiaus automobilių parodoje bus pristatoma trejų ir ketverių durų kėbulo „Megane“. Vėliau bus pristatoma kupė, kabrioleto ir universalo versijos. Planuojama, kad iki 2010 m.  naujosios „Megane“ šeimą sudarys 6 skirtingi kėbulų modeliai. Šie nauji modeliai yra specialiai kuriami Europos rinkai ir bus gaminami Ispanijos bei Prancūzijos gamyklose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų