REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nežiūrint į visus sunkumus, su kuriais „Red Bull“ komanda susidūrė 2015 m. sezone, komandos vadovas Christianas Horneris tiki, jog situaciją galima palaipsniui perlaužti į gerąją pusę. Apie tai jis pasakojo savo interviu oficialiam F-1 čempionato tinklalapiui.

Nežiūrint į visus sunkumus, su kuriais „Red Bull“ komanda susidūrė 2015 m. sezone, komandos vadovas Christianas Horneris tiki, jog situaciją galima palaipsniui perlaužti į gerąją pusę. Apie tai jis pasakojo savo interviu oficialiam F-1 čempionato tinklalapiui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

- Kanados GP etapo savaitgalio metu jūsų komandos konsultantas Helmutas Marko sakė, kad „Renault“ jau atlieka naujosios jėgainės stendinius bandymus ir jau po trijų savaičių bus aiškus jos potencialas. Kokia situacija yra dabar?

REKLAMA

- Manau, jog į šį klausimą turėtų atsakyti „Renault“ variklių specialistai, nes tai yra jų projektas, o ne mūsų. Kiek man yra žinoma, stendinių bandymų metu buvo pasiekta nemažos pažangos. Visa eilė strateginių sprendimų dabar įgyvendinami ir „Renault“ jau apsisprendė, kuria kryptimi reikės tobulinti jėgainę antrojoje šio sezono dalyje, tačiau labiausiai tai išryškės tik kitais metais.

- Kai variklių tiekėjų planai atsilieps jūsų komandos darbe?

- Suprantama, jog dabar yra išbandoma mūsų kantrybė. Kaip ir bet kuri kita komanda, mes norėtumėme dėl aukštų pozicijų kovoti „jau vakar“, bet labai gaila, kad jėgos agregato tobulinimo procesas trunka kur kas ilgiau nei bolido važiuoklės modernizacija. Beje, kantrybė nėra stiprioji mūsų komandos pusė. Mes norime gauti efektyvią jėgainę kuo greičiau...

REKLAMA
REKLAMA

- Ką tai reiškia realiai: Gal dar po trijų savaičių?

- Turint galvoje tai, kokioje situacijoje yra „Renault“ projektas, realu kalbėti apie dviejų mėnesių terminą. O gal net trijų. Jis turi būti užbaigtas dar šiais metais, bet visa informacija, surinkta per tą laiką, mums bus naudinga tik nuo kito sezono pradžios.

- Kiek yra žinoma, kad tiek „Renault“, tiek „Red Bull“ neatmeta tikimybės visai pasitraukti iš „Formulės-1“, bet kadangi jūs neseniai pasirašėte naują kontraktą su prancūzų koncernu, toks klausimas jau nesvarstomas?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

- Aš pasirašiau sutartį visai neseniai. Mes tikimės sugrįžti į pirmaujančias pozicija pasaulio čempionate. Kai jūs esate nepakankamai konkurencingas, tai sukelia labai skausmingus išgyvenimus, bet, kaip žinote, ne viskas priklauso nuo mūsų. Tose srityse, kurias kontroliuoja pati komanda, mes dirbame labai įtemptai, todėl kai mes tik gausime kur kas galingesnes jėgaines, mes iškart visu 100 proc. galėsime išnaudoti jų potencialą.

- Ar dabar jūs esate patenkintas RB11 važiuoklės kokybe?

- Mes niekada nebūname iki gali patenkinti. Visada reikia siekti daugiau. Techninio reglamento pakeitimai, kurie įsigaliojo žiemą, labai skausmingai atsiliepė mūsų komandai – galbūt net daugiau, nei mes spėjome. Bet dabar mes jau išsiaiškinome visus aspektus ir sritis, kuriose reikia pasitempti ir mes žinome, kaip tai reikia padaryti.

REKLAMA

- Ką galima pasakyti apie „Renault“? Sklinda gandai, jog jie rengiasi nupirkti „Lotus“. Ką tai galėtų reikšti dviem „Red Bull“ koncerno komandos? Prancūzijos automobilių gamintojo prezidentas Carlosas Ghosnas neseniai pasakė, kad vargu ar „Renault“ po 2017 metų liks jėgainių tiekėju „Formulei-1“...

- Jiems iš tiesų reikės priimti kokį nors sprendimą. Jei jie nupirks komandą, kurią prieš kurį laiką pardavė, tai bus savotiška ironija. Jei kalbėti apie mūsų situaciją, tai „Red Bull“ turi labai aiškius susitarimus su „Renault“, kurie garantuoja mums prioritetinį statusą. Nesvarbu, kaip vystysis scenarijus, „Renault“ vis vien reikės geros jėgainės – nepriklausomai nuo mūsų susitarimų.

REKLAMA

- Kai kas spėja, kad „Red Bull“ pastaruoju metu „flirtuoja“ su „Ferrari“. Ar tai gali būti kokiu nors trumpalaikiu sprendimu? Nepanašu, kad toks projektas turėtų ilgalaikį pobūdį, jei jūs vėl norite kovoti dėl pasaulio čempino titulo...

- Manau, jog kalbėti apie mūsų „flirtavimą“ su „Ferrari“ neverta. Suprantama, jog mūsų koncernas turi ilgalaikius ryšius su „Ferrari“, nes jų varikliai stovėdavo „Toro Rosso“ boliduose. Sergio Marchionne padarė labai geranorišką pasiūlymą, kai lankėsi Austrijos etape, bet nepasakė jokių detalių. Bet mes koncentruojamės ties tuo, ką turime dabar.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

- Bet juk 2016-ieji yra viena, o kas bus 2017 metais?

- Tada bus viskas kitaip.

- Ar jūs galėjote įsivaizduoti, jog po kelių labai sėkmingų sezono, komanda atsidurs nepavydėtinoje padėtyje, iš kurios nėra kaip išeiti?

- „Formulėje-1“ viskas keičiasi labai greitai. Dauguma specialistų, kurie padėjo mums iškovoti titulus ir nugalėti 50 GP etapų, iki šiol dirba komandoje. Bet pasikeitė aplinkybės. Labai gaila, bet pagrindinė mūsų nesėkmių priežastis priklauso ne nuo mūsų pačių.

- Kažkada sakėte, kad jei ir Sebastianas Vettelis lenktyniautų už „Red Bull“, situacija, vargu, ar būtų geresnė...

REKLAMA

- Jei jis būtų pasilikęs mūsų komandoje, mūsų padėtis nebūtų nė kiek geresnė, kadangi problemos nesusijusios su lenktynininkais.

- Negi jūs tikrai būtumėte tokioje pat padėtyje net su Sebastianu? Negi nuo pilotų tiek nedaug priklauso?

- Jei jis dabar lenktyniautų už mus, mes tik turėtumėme kur kas mažiau pinigų...

- Bernie Ecclestone siūlo nuo 2017 metų padaryti „Formulės-1“ lenktynes kur kas paprastesnėmis ir įdomesnėmis. Kodėl prireikė tiek daug laiko, norint suprasti, kad šio sporto kryptis buvo pasirinkta neteisingai?

REKLAMA

- Jei jūs turite vaidinamųjų „ekspertų“ grupę, kurie paprasčiausiai yra įsikalę sau į galvą, jog jie viską žino kaip daryti, viskas užsibaigia visišku krachu – tai patvirtintas faktas. Man regis, kad supratimas apie realią situaciją čempionate atėjo visai neseniai, nes tik dabar matomas didesnis sutarimas, jog kažką reikia keisti.

Bernie būna teisus, sakydamas, jog svarbiausia „Formulėje-1“ yra maksimalus žmogaus ir mašinos išbandymas. Čia reikia dramatizmo, greičio, didelio garso – šou turi būti patrauklus publikai. Reikia sugrąžinti šiuos pagrindus, o tai nėra labai sudėtinga padaryti, jei visi nori pasiekti bendro tikslo. Kol kas nėra aiškumo, bet gerai, jog visi jau nori kalbėtis...

Daugiau naujienų skaitykite F-1.lt

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų