REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Viena seniausių Lietuvos pramoninių alaus daryklų AB „Ragutis“ susigrąžina istoriškai jai priklausanti pavadinimą ir vėl tampa bravoru „Volfas Engelman“.

REKLAMA
REKLAMA

Alaus daryklos generalinis direktorius Vytautas Meištas tvirtina, jog mintis susigražinti istorinį pavadinimą kilo ne įmonės akcininkams, o bravoro kolektyvui, kai šis iš naujo atrado įmonės istoriją, kurios šaknys siekia net XIX amžiaus vidurį. Tarpukariu tai buvo didžiausia alaus darykla šalyje, kuri vadinosi „I. B. Volfas - Engelman“ vardu ir per metus išvirdavo apie 3,5 milijono litrų alaus.

REKLAMA

„Bravoro įkūrėjai, ilgamečiai savininkai ir aludariai, jų šeimos nariai kadaise prisiėmė asmeninę atsakomybę už produktą, tad ne veltui žmonės jais tikėjo ir pasitikėjo. Kad jų alus buvo mėgiamas ir vertinamas, rodo ir skaičiai. Bravoras užėmė iki 40 procentų rinkos“, - pasakojo V. Meištas.

Bravoro „Volfas Engelman“ generalinio direktoriaus teigimu, pavadinimo pakeitimas nebus tik iškabų perkabinimas ant alaus daryklos sienų. „Bravoras keičiasi iš esmės. Tampame šviežio alaus bravoru ir išrankiam Lietuvos vartotojui nuo šiol siūlysime išskirtinai šviežią, todėl geresnį alų. Taip mus elgtis įpareigoja garbinga praeitis. Tarpukariu visas alus dėl tuomečių technologijų, kurios galbūt nebuvo tokios pažangios kaip šiandien, vartotoją pasiekdavo tik šviežias. Paradoksalu, bet šiandien norint užtikrinti alaus šviežumą reikia taikyti itin pažangius gamybos metodus, modernią logistiką“, - aiškino V. Meištas.

REKLAMA
REKLAMA

Anot alaus daryklos vyriausio aludario Petro Sadovskio, alus yra natūralus maisto produktas ir negali parduotuvių lentynose stovėti ilgai kaip, tarkime, kruopos, miltai ar konservuotos daržovės. „Į butelius išpilstyto alaus skonis ir aromatas toks pat išlieka maždaug du mėnesius. Ilgiau stovint parduotuvių lentynose, dėl patekusio deguonies, butelyje prasideda oksidacija, pakinta gėrimo sudėtinės medžiagos, todėl pradeda keistis skonis ir aromatas. Pasikeitimus jaučia ir vartotojas, ypač jei kaskart perka tą pačią alaus rūšį, nes kartais gali nusipirkti alų, kuris buvo ką tik išpilstytas, o kartais tokį, kuris parduotuvių lentynose prastovėjo pusmetį“, - pasakoja P. Sadovskis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Aludario teigimu, skonio ir aromato skirtumai pastebimi nuo alaus išpilstymo praėjus jau 2 mėnesiams, o praėjus pusmečiui – skirtumai dar labiau išryškėja. Alaus šviežumui itin svarbi produkto distribucija. „Bravore jau įdiegėme modernią logistikos, gamybos ir tiekimo sistemą, nes siekiame, kad prekybos centruose alus stovėtų ne ilgiau nei du mėnesius. Virsime alų mažesniais kiekiais, bet dažniau. Tik taip vartotojus pasieks šviežias alus“, - tvirtino vyriausias aludaris.

Bravoro generalinis direktorius V.Meištas įsitikinęs, jog vartotojams naujas alaus daryklos pavadinimas „Volfas Engelman“ patiks ir šie jį įsimins greitai. „Prieš kelerius metus pradėtas gaminti to paties pavadinimo alus per trumpą laiką rinkoje jau rado savo vartotoją – tai rodo vis augantys jo pardavimai. Atradę bravoro istoriją, supratome, koks turi būti mūsų bravoras, kokiu keliu turime eiti, kokiomis vertybėmis vadovautis. Juk tam, kad būtume sėkmingi, visų pirma reikia būti ištikimais patiems sau ir visu šimtu procentų tikėti tuo, ką darome“, – teigė V. Meištas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų