REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Baltarusijai neapsimoka nukreipti savo krovinius į Liepoją, o ne į Klaipėdą, sako susisiekimo ministras. Rokas Masiulis taip pat apgailestauja, kad Latvija, motyvuodama saugumu, nepalaiko Baltarusijoje statomos Astravo atominės jėgainės elektros boikoto.

Baltarusijai neapsimoka nukreipti savo krovinius į Liepoją, o ne į Klaipėdą, sako susisiekimo ministras. Rokas Masiulis taip pat apgailestauja, kad Latvija, motyvuodama saugumu, nepalaiko Baltarusijoje statomos Astravo atominės jėgainės elektros boikoto.

REKLAMA

„Nesmagu, kad mūsų kaimynai (Latvija – BNS) naudojasi padėtimi dėl Astravo elektrinės... Mes vylėmės, kad galbūt jie mus tam klausime parems, bet matome, kad taip nėra“, – pareiškė buvęs energetikos ministras ketvirtadienį Seime, atsakydamas į Biudžeto ir finansų komiteto nario liberalo Kęstučio Glavecko nuogąstavimus dėl baltarusiškų krovinių „nusukimo į Latviją“.

„Iš ekonominės pusės paskatų kažką keisti baltarusiams, mano nuomone, nėra. Nes dar daugiau investicijų darome, savo uoste geriname sąlygas. Mes pakankamai gerai suprantame, kokio pobūdžio (krovinių – BNS) srautai eina ir juos stengiamės aptarnauti taip, kad nekiltų noro jiems eiti kitui keliu. Mes tikime, kad mūsų sąlygos yra pačios geriausios ir tą srautą labai vertiname ir dėl jo daug dirbame“, – kalbėjo ministras.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak susisiekimo ministro, per Lietuvą gabenamos daugiausia baltarusiškos trąšos ir naftos produktai.

„Abi grandinės atidirbtos. Ne pirmi metai. Pas mus yra visa įranga, sudėlioti geležinkelių grafikai. Traukiniai važiuoja be sustojimų, pačiu greičiausiai įmanomu būdu, ir tas kelias jiems (Baltarusijai – BNS) yra pigiausias“, – pridūrė R.Masiulis.

REKLAMA

Jis pripažįsta, kad Klaipėdos konkurencija su Latvijos uostais visada buvo didelė ir ypač išaugo, senkant rusiškiems kroviniams.

„Desperacijos yra daugiau“, – teigė R. Masiulis.

K. Glaveckas teigė bijąs, kad Baltarusija nukreipdama krovinių srautą į Rygą ir Liepoją, Lietuvą paliks „ant labai mažų krovinių dozių“. Pasak Seimo nario, dėl to Klaipėdos uosto apyvarta sumažėtų 30 proc., jų netektų ir „Lietuvos geležinkeliai“.

„Tai reikštų didelę ekonominę duobę ir tam tikros krizės požymius“, – tvirtino K. Glaveckas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų