
Itališkame bolide sumontuotas vos 1,8 litro darbinio tūrio variklis buvo aprūpintas ne tik turbokompresoriumi, bet ir mechaniniu kompresoriumi. Šių, itin svarbų komponentų pagalba 4 cilindrų motoras išvystydavo maždaug 500 arklio galių, o atsukus turbinos „kranelį“ – net ir visus 1000 AG.
Žemiau esantis vaizdo įrašas leis pažvelgti į ankstyvąsias „Lancia Delta S4“ prototipo bandymo dienas, kuriose siekiama suprasti kurie komponentai veikia tinkamai, o kurie ne. Kurie nustatymai duoda naudos, o kurie – ne.
Jeigu „Group B“ ralio automobilių grupė jums iki šiol kelia emocijas, dėl kurių pasirašytumėte peticiją sugrąžinti šiuos monstrus į ralio areną, tuomet nieko nelaukite ir spauskite tą ryškų „Play“ mygtuką.
