• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prekės ženklas: Calvin Klein

"Calvin Klein” yra vienas labiausiai pamėgtų prabangos prekės ženklų pasaulyje, taip pat ir Lietuvoje.

REKLAMA
REKLAMA

Tyrimų bendrovė “Nielsen” nustatė, kad “Calvin Klein” yra perkamiausias prabangos prekės ženklas Lietuvoje, lenkiantis “Christian Dior”, “Chanel”, “Diesel”, “Armani”, “Versace” ir kitus.



Faktai:

REKLAMA

Įkurta: 1968 m.

Įkūrėjas: Calvinas Kleinas

Būstinė: Niujorkas, JAV.

Industrija: mada.

Produktai: apranga, avalynė, apatinis trikotažas, kvepalai, laikrodžiai, akiniai, rankinės, kosmetika, interjero detalės.

Pagrindinė bendrovė: “Phillips-Van Heusen”.

Interneto svetainė: www.calvinklein.com.

Vertybės: modernumas, prabanga, aukšta kokybė, seksualumas, miestietiškumas, jaunatviškumas, amžinumas.

REKLAMA
REKLAMA

1968 m. Calvinas Kleinas įkūrė bendrovę ir ją pavadino savo vardu. Tai buvo švarkais prekiaujanti parduotuvė viešbutyje “York”. Kitais metais pasirodė pirmoji vyriškų ir moteriškų švarkų kolekcija. Tais pačiais metais bendrovės įkūrėjo nuotrauka pasirodė “Vogue” žurnalo viršelyje, ant kurio buvo užrašyta “The Supreme Master of Minimalism” (liet. “didžiausias minimalizmo meistras”). Per kitus metus prekių asortimentas labai išsiplėtė.



"Van Heusen”

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

2002-ųjų gruodį bendrovę “Calvin Klein” įsigijo didžiausia marškinių pasaulyje gamintoja - kompanija “Phillips-Van Heusen”. Jai taip pat priklauso tokie prekės ženklai kaip “Speedo”, “Izod”, “Arrow”, “Bass”. Iš viso bendrovėje dirba per 11 tūkst. darbuotojų.





Reklama

“Calvin Klein” reklamos kampanijos visuomet būdavo mažų mažiausiai provokuojančios, bet kartu ir labai efektyvios.

REKLAMA

1999 m. reklamuoti naujus “CK One” kvepalus pasirinktas naujas būdas, integruojant technologijas. Per kampaniją lauko reklamų nuotraukose pasirodydavo modeliai ir tariami jų el. pašto adresai, pvz., [email protected] arba [email protected].

Žmonės, parašę šiais adresais, patekdavo į “Calvin Klein” klientų sąrašą ir reguliariai gaudavo informaciją apie pamėgtus modelius. Žinoma, nemažą turinio dalį užimdavo reklama.

Garsusis mados prekės ženklas internete turi savo televiziją, čia galima peržiūrėti moterų ir vyrų kolekcijų pristatymus, produktų reklamas. Televizija pasiekiama adresu: www.calvinklein.tv.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų