• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kas atsirado pirmiau – „VIP“ ar „Stance“ - automobilių tobulinimo stiliai turbūt sunku pasakyti, bet į kokybišką „VIP“ projektą dėmesį atkreips ne tik užkietėję tiuningo entuziastai, bet ir bobulės, sėdinčios autobusų stotelėje. Būtent tokiomis susidomėjimo traukos galimybėmis gali pasigirti šis „Infiniti Q45“.
Didžiulis, baltas ir blizgantis – pirmieji trys žodžiai, kurie pradeda suktis galvoje išvydus amerikiečio, vardu Driu, kūrinį. Automobilis išties spindi įprastiniame transporto sraute, o būtent tokio dėmesio ir norėjo mašinos savininkas. Kiekvienas vyruko sprendimas tikslingai vedė projektą link dabardinės stadijos – visiško vipinio išbaigtumo.
171
Viskas prasidėjo prieš beveik tris metus, kuomet Driu nusprendė žengti tvirtą žingsnį ant „VIP“ scenos. Iš pradžių reikėjo išsirinkti automobilį, ant kurio bus lipdomas projektas. Vaikino mintys sukosi ties įvairiais didžiuliais japoniškais sedanais, tačiau viršų paėmė antrosios kartos „Infiniti Q45“ kreiseris, kuriam Amerikoje patobulintų dalių galima rasti greičiau nei greito maisto restoraną. Būtent mašinos universalumas ir prieinama kaina nulemė, jog Driu garaže atsirado baltutėlis japonas.
Tačiau po automobilio įsigijimo vaikinas padarė pauzę – „Q45“ garaže prastovėjo ištisus metus, per kuriuos Driu skrupulingai atsirinko, ką nori veikti su šiuo sedanu. Visą gyvenimą amerikietis priklausė „Honda“ entuziastų klubui ir retai kada susidurdavo su „VIP“ stiliaus automobiliais, todėl projekto autorius nusprendė įspūdingų rezultatų ieškoti paprastume.
Nuleisk ant žemės ir užmauk ratus – tai yra paprasčiausias būdas sukurti kažką ypatingo. Tokiu keliu žengęs Driu padarė keletą vingių, kurie jo projektą išskiria iš kitų. Pirmiausia į akis krenta tas ratų išvytimas, kuris laviruoja tarp beprotybės ir tobulybės. Žinoma, jam pasiekti turėjo būti atlikta begalės darbų, o važiuoklėje praktiškai neliko nei vienos originalios detalės, kurias pakeitė žymių gamintojų surogatai, įskaitant ir prabangią „Airlift v2“ orinę važiuoklę.

311
Ko būtų vertas ratų išvirtimas be įstabių ratlankių? Ant šio „Infiniti“ užmauti hibridiniai, perdaryti devyniolikos colių „Veilside Andrew Racing F“ ratlankiai, kuriuos parūpino vyrukai iš „VR Wheel“. Prie bendro eksterjero įvaizdžio taip pat svariai prisideda ir „Version Select V1“ modifikuoti buferiai bei slenksčiai, o iš kitų „Q45“ šis perlinis egzempliorius išsiskiria ir kitais skoningais prisilietimais ir dalimis, kurios pasiskolintos net iš konkurento „Lexus“ gaminio.
Na ir ko gi daugiau reikia šiam automobiliui? Tikriausiai nieko. Arti 300 arklio galių turintis agregatas be problemų į priekį traukia didžiulį sedaną, o „Pioneer“ garso aparatūra užtikrina, jog aplinkiniai išgirstų, jog prie jų artėja išskirtinis ir vipinis „Infininti Q45“.

Kas atsirado pirmiau – „VIP“ ar „Stance“ - automobilių tobulinimo stiliai turbūt sunku pasakyti, bet į kokybišką „VIP“ projektą dėmesį atkreips ne tik užkietėję tiuningo entuziastai, bet ir bobulės, sėdinčios autobusų stotelėje. Būtent tokiomis susidomėjimo traukos galimybėmis gali pasigirti šis „Infiniti Q45“.
Didžiulis, baltas ir blizgantis – pirmieji trys žodžiai, kurie pradeda suktis galvoje išvydus amerikiečio, vardu Driu, kūrinį. Automobilis išties spindi įprastiniame transporto sraute, o būtent tokio dėmesio ir norėjo mašinos savininkas. Kiekvienas vyruko sprendimas tikslingai vedė projektą link dabardinės stadijos – visiško vipinio išbaigtumo.
171
Viskas prasidėjo prieš beveik tris metus, kuomet Driu nusprendė žengti tvirtą žingsnį ant „VIP“ scenos. Iš pradžių reikėjo išsirinkti automobilį, ant kurio bus lipdomas projektas. Vaikino mintys sukosi ties įvairiais didžiuliais japoniškais sedanais, tačiau viršų paėmė antrosios kartos „Infiniti Q45“ kreiseris, kuriam Amerikoje patobulintų dalių galima rasti greičiau nei greito maisto restoraną. Būtent mašinos universalumas ir prieinama kaina nulemė, jog Driu garaže atsirado baltutėlis japonas.
Tačiau po automobilio įsigijimo vaikinas padarė pauzę – „Q45“ garaže prastovėjo ištisus metus, per kuriuos Driu skrupulingai atsirinko, ką nori veikti su šiuo sedanu. Visą gyvenimą amerikietis priklausė „Honda“ entuziastų klubui ir retai kada susidurdavo su „VIP“ stiliaus automobiliais, todėl projekto autorius nusprendė įspūdingų rezultatų ieškoti paprastume.
Nuleisk ant žemės ir užmauk ratus – tai yra paprasčiausias būdas sukurti kažką ypatingo. Tokiu keliu žengęs Driu padarė keletą vingių, kurie jo projektą išskiria iš kitų. Pirmiausia į akis krenta tas ratų išvytimas, kuris laviruoja tarp beprotybės ir tobulybės. Žinoma, jam pasiekti turėjo būti atlikta begalės darbų, o važiuoklėje praktiškai neliko nei vienos originalios detalės, kurias pakeitė žymių gamintojų surogatai, įskaitant ir prabangią „Airlift v2“ orinę važiuoklę.

311
Ko būtų vertas ratų išvirtimas be įstabių ratlankių? Ant šio „Infiniti“ užmauti hibridiniai, perdaryti devyniolikos colių „Veilside Andrew Racing F“ ratlankiai, kuriuos parūpino vyrukai iš „VR Wheel“. Prie bendro eksterjero įvaizdžio taip pat svariai prisideda ir „Version Select V1“ modifikuoti buferiai bei slenksčiai, o iš kitų „Q45“ šis perlinis egzempliorius išsiskiria ir kitais skoningais prisilietimais ir dalimis, kurios pasiskolintos net iš konkurento „Lexus“ gaminio.
Na ir ko gi daugiau reikia šiam automobiliui? Tikriausiai nieko. Arti 300 arklio galių turintis agregatas be problemų į priekį traukia didžiulį sedaną, o „Pioneer“ garso aparatūra užtikrina, jog aplinkiniai išgirstų, jog prie jų artėja išskirtinis ir vipinis „Infininti Q45“.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų