REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Gatvėse burzgiant vis daugiau motociklų, sezoną įkandin pradeda ir plieninius žirgus pasikinkę policijos pareigūnai. Šeštadienį jie surengė reidą, tikrino vairuotojų blaivumą. Pasak pareigūnų, policijos motociklai savo įranga neatsilieka nuo automobilių. Ir netgi gali darbuotis kaip stacionarūs greičio matuokliai.

Gatvėse burzgiant vis daugiau motociklų, sezoną įkandin pradeda ir plieninius žirgus pasikinkę policijos pareigūnai. Šeštadienį jie surengė reidą, tikrino vairuotojų blaivumą. Pasak pareigūnų, policijos motociklai savo įranga neatsilieka nuo automobilių. Ir netgi gali darbuotis kaip stacionarūs greičio matuokliai.

REKLAMA

Šį „Yamaha“ motociklą pareigūnai lygina su prasižengėlių siaubu – nežymėta policijos „Audi A6 Quattro“, kurioje sumontuota greičio matavimo ir numerių skenavimo sistema. Tokias pat funkcijas atlieka ir šis patrulių pagalbininkas.

„Yra dvi kameros. Viena fiksuoja bendrą vaizdą, kita – artimai pritrauktus numerius“, – pasakojo pareigūnai.   Kelių ereliams pasislėpti nuo tokių motociklų sudėtinga. Priekyje važiuojančios transporto priemonės greitis – tiesiai pareigūnams prieš akis. Nors policijos motociklai išvysto iki 300 km/h greitį, vaikytis pažeidėjų net nebūtina, nes pranešimas iškart papuola į bendrą registrą.

Be to, ir stovėdamas toks motociklas gali darbuotis kaip stacionarus greičio matuoklis.

Ir štai, atšilus orams, pareigūnai šį rytą su motociklais patraukia į vieną pirmųjų šį pavasarį reidų. Pirmenybė – tikrinti motociklų, motorolerių ar dviračių vairuotojus, tačiau plieninius žirgus pasibalnoję patruliai darbuojasi ir įprastuose reiduose. 

REKLAMA
REKLAMA

Šįkart prisijungia tikrinti vairuotojų blaivumo. Sustabdytas vienas jų į alkotesterį po 15 minučių pertraukos pučia jau antrą kartą. Pirmuoju bandymu ribą peržengė – įpūtė daugiau nei 0,4 promilės.

REKLAMA

Vairuotojas pripažįsta vakare gėręs alaus, tačiau dėl matuoklio rodmenų vis tiek ginčijasi. Beje, penktadienio vakaro pasekmes alkotesteriai pajaučia ne taip jau retai.

„Vartojot vakar alkoholio?“ – klausia pareigūnas.   Ne vienas vairuotojas promilių įpučia, tik neviršija ribos.

Policininkai pastebi ir naują pažeidėjų motociklininkų taktiką.

Motociklininkai nusiima numerius arba užlenkinėja, kad nebūtų matoma. Tokių visą laiką būdavo, bet šiemet labai padaugėjo. Kiek buvo sustabdyta, bausta vairuotojų, visi aiškino, kad susiję su atsiradusiais naujais greičio matuokliais“, – pasakojo policijos atstovas Aurimas Račkauskas.   Kelių policijos tarnybos Specialiosios paskirties skyriaus vyresnysis specialistas perspėja, kad tokių gudruolių laukia rimtos pasekmės. Pirmą kartą palankstę valstybinius numerius sumokės 120 eurų baudą, nusižengę dar kartą nuo pusmečio iki metų praras teisę vairuoti. 

REKLAMA
REKLAMA

O patys pareigūnai motociklais patruliuos iki rudens šalnų. Visgi, darbuotis sėdint ant motociklo – privilegija ar papildomi sunkumai?

„Kaip ir visi motociklininkai žino, motociklas yra gyvenimo būdas. Tie, kas dirba su motociklais, taip pat yra motociklininkai. Sunku įvardyt, ar tai sunkiau, ar lengviau. Gyvenimo būdas ir darbas automatiškai malonus“, – sakė A. Račkauskas.   Tiesa, to malonumo kartais mažai.

„12 valandų būti ne automobilyje, pasėdėti, o važiuoti motociklu. Tenka visokiomis oro sąlygomis – ir lietui, ir kartais snaiges tenka pamatyti pradžioj sezono. Pavargsti tikrai“, – atviravo A. Račkauskas.   Iš viso Lietuvos gatvėse policija naudoja per 30 motociklų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų