REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Plastinių operacijų kampelis“ - rubrika, kuri mūsų galvose gimė visai netikėtai. Po eilinio naujo modelio pristatymo, kuriame buvo akcentuojamos pažangios technologijos, efektyvūs varikliai ir kiti priedai, mūsų akys nukrypo į automobilio išvaizdą.
Žiūrėdami į naujo modelio išvaizdą, mes pagalvojome - „Prieš tai gamintas modelis buvo gražesnis.“ Tokios mintys labai dažnai aplanko kuomet žiūrime į modelį, kuris pasirodo po gamintojo atliktos plastinės operacijos - automaniškai tariant - facelifto. Tad galvodami apie tai, nusprendėme sukurti naują rubriką, kurioje kartu su Jumis aptarsime tam tikrų modelių išvaizdą.
Šiandien rubriką pradedame su vienu populiariausiu modeliu Lietuvoje - „Audi 80“, kuris po truputėlį užleidžia savo vietą naujesniems ir modernesniems analogams.
Oficialiai - „Audi“ gamino keturias „80“ modelio kartas : „B1“, „B2“, „B3“ ir „B4“. Pirmosios trys modelio kartos buvo absoliučiai nauji modeliai, tačiau to tikrai negalėtume pasakyti apie „B4“, kuri užbaigė ilgą „Audi 80“ modelių istoriją. „B4“ modelis buvo populiaraus facelifto vaisius.
Kadangi „B3“ ir „B4“ atitinka mūsų rubrikos reikalavimus, šiandien bandysime išsiaiškinti kuris modelis atrodė patraukliau ir kuris modelis buvo geresnis (kreipiamės į Jus - „Audi 80“ vairuotojai!).
Nors „B4“ modelį galime priskirti prie tų, kurie patenka į faceliftų kategoriją, tačiau „Audi“ inžinierius reikėtų pagirti už įdirbį atliekant įvairiausius patobulinimus populiariam modeliui. Vietoj to, kad atliktų keletą pokyčių automobilio eksterjere, „Audi“ specialistai nusprendė, jog „B4“ privalo turėti ilgesnę ratų bazę, naujo dizaino degalų baką, geresnės kokybės apdailos medžiagas ir didesnį bagažinės tūrį.
Tiek „B3“ ir „B4“ buvo labai populiarūs modeliai. „Audi“ visame pasaulyje pardavė 1,6 mln. „B3“ ir beveik 1,1 mln. „B4“ automobilių.
O dabar - laikas išrinkti geresnį.
[nqspoll id="296"]

„Plastinių operacijų kampelis“ - rubrika, kuri mūsų galvose gimė visai netikėtai. Po eilinio naujo modelio pristatymo, kuriame buvo akcentuojamos pažangios technologijos, efektyvūs varikliai ir kiti priedai, mūsų akys nukrypo į automobilio išvaizdą.
Žiūrėdami į naujo modelio išvaizdą, mes pagalvojome - „Prieš tai gamintas modelis buvo gražesnis.“ Tokios mintys labai dažnai aplanko kuomet žiūrime į modelį, kuris pasirodo po gamintojo atliktos plastinės operacijos - automaniškai tariant - facelifto. Tad galvodami apie tai, nusprendėme sukurti naują rubriką, kurioje kartu su Jumis aptarsime tam tikrų modelių išvaizdą.
Šiandien rubriką pradedame su vienu populiariausiu modeliu Lietuvoje - „Audi 80“, kuris po truputėlį užleidžia savo vietą naujesniems ir modernesniems analogams.
Oficialiai - „Audi“ gamino keturias „80“ modelio kartas : „B1“, „B2“, „B3“ ir „B4“. Pirmosios trys modelio kartos buvo absoliučiai nauji modeliai, tačiau to tikrai negalėtume pasakyti apie „B4“, kuri užbaigė ilgą „Audi 80“ modelių istoriją. „B4“ modelis buvo populiaraus facelifto vaisius.
Kadangi „B3“ ir „B4“ atitinka mūsų rubrikos reikalavimus, šiandien bandysime išsiaiškinti kuris modelis atrodė patraukliau ir kuris modelis buvo geresnis (kreipiamės į Jus - „Audi 80“ vairuotojai!).
Nors „B4“ modelį galime priskirti prie tų, kurie patenka į faceliftų kategoriją, tačiau „Audi“ inžinierius reikėtų pagirti už įdirbį atliekant įvairiausius patobulinimus populiariam modeliui. Vietoj to, kad atliktų keletą pokyčių automobilio eksterjere, „Audi“ specialistai nusprendė, jog „B4“ privalo turėti ilgesnę ratų bazę, naujo dizaino degalų baką, geresnės kokybės apdailos medžiagas ir didesnį bagažinės tūrį.
Tiek „B3“ ir „B4“ buvo labai populiarūs modeliai. „Audi“ visame pasaulyje pardavė 1,6 mln. „B3“ ir beveik 1,1 mln. „B4“ automobilių.
O dabar - laikas išrinkti geresnį.
[nqspoll id="296"]

REKLAMA


GALERIJA


 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų