REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tarpvalstybinis aviacijos komitetas, pradėjęs Kazanėje nukritusio Boeing 737-500 tyrimą, publikavo išankstinę versiją, kuri nurodo piloto klaidą.

Tarpvalstybinis aviacijos komitetas, pradėjęs Kazanėje nukritusio Boeing 737-500 tyrimą, publikavo išankstinę versiją, kuri nurodo piloto klaidą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Leidimosi metu ekipažui nepavyko įvykdyti standartinio veiksmo pagal dokumentais nustatytus normatyvus“, - remdamiesi komiteto pranešimu, rašo newsru.com. - „Sumažinus greitį nuo 150 iki 125 mazgų, ekipažas pradėjo vairalazde valdyti lėktuvą ir ruošti jį pikiravimui, kas ir privedė prie nepakankamo aukščio pasiekimo, lėktuvas įgaudamas pagreitį pradėjo kristi“.

REKLAMA

„Lėktuvas, pasiekęs 700 m aukštį, pradėjo intensyviai pikiruoti su nuolydžio kampu, kuris įrašo pabaigoje siekė -75 laipsnius. Lėktuvas su žeme susidūrė didžiuliu greičiu (daugiau nei 450 km/h) ir didžiuliu neigiamu nuolydžio kampu“, - teigiama komiteto tinklapyje.

Be to, pranešime teigiama, kad lėktuvo technika nepavedė ir varikliai dirbo iki pat susidūrimo su žeme momento.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų