REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Gali būti, kad jau šį rudenį lietuviai turės galimybę be persėdimų vykti nauja, bet tolima atostogų kryptimi. Tokią žinią šią savaitę paskleidė viena Lietuvos kelionių agentūrų, o socialiniame tinkle apie skrydžio ypatybes pasidalijo Lietuvos lėktuvų stebėtojų puslapis.

Gali būti, kad jau šį rudenį lietuviai turės galimybę be persėdimų vykti nauja, bet tolima atostogų kryptimi. Tokią žinią šią savaitę paskleidė viena Lietuvos kelionių agentūrų, o socialiniame tinkle apie skrydžio ypatybes pasidalijo Lietuvos lėktuvų stebėtojų puslapis.

REKLAMA

Keliones vykdysianti agentūra naujienų portalui tv3.lt patvirtino, kad viskas suplanuota ir kol kas nėra priežasčių, kodėl skrydis turėtų neįvykti.

Pirmasis transatlantinis skrydis

„Šiandien kelionių organizatorius „Itaka“ paskelbė apie planuojamas keliones į Dominikos Respubliką žiemos sezonui. Tiesioginius skrydžius į Puntą Kaną vykdytų „LOT Polish Airlines“ Boeing 787 dreamliner‘iais.

Įdomus faktas, jog Dominikos Respublikos kurortas nuo Vilniaus yra toliau nei Niujorkas ar Tokijas“, –  savo socialinio tinklo paskyroje pasidalijo Lietuvos lėktuvų stebėtojų puslapis „Lithuania planespotters“.

REKLAMA
REKLAMA

Jų teigimu, jei šis planas būtų įgyvendintas, skrydis Vilnius-Punta Kana būtų pirmasis tiesioginis transatlantinis skrydis Lietuvos civilinės aviacijos istorijoje.

REKLAMA

Skraidys nuo rudens 

Kaip naujienų portalą tv3.lt informavo kelionių organizatoriaus „Itakos“ pardavimų tinklo vadovė Daiva Strumskienė, skrydžiai iš tikrųjų bus ir kol kas nėra priežasčių, kodėl jie turėtų neįvykti.

„Nuo spalio pabaigos, 30 dienos, planuojama kelti didelius lėktuvus, kurie turi beveik 300 vietų ir vykdyti tiesioginius skrydžius iš Vilniaus oro uosto (į Dominikos Respubliką) su Dreamliner lėktuvu.

Tai bus LOT kompanijos užsakomasis lėktuvas, tad iki gruodžio vidurio, pusantro mėnesio, bus galimybė mėgautis tiesioginiais skrydžiais iš Lietuvos ir grožėtis Dominikos Respublika“, – naujiena pasidalijo D. Strumskienė.

REKLAMA
REKLAMA

Ji sako, kad tai kol kas – trumpalaikis projektas. Panašių jų būta ir anksčiau, tačiau skrydžiai iš Lietuvos į Puntą Kaną bus pirmieji transatlantiniai, gabenantys keleivius, Lietuvos istorijoje.

„Be abejo, mūsų rinkai visus metus turėti tokius didžiulius lėktuvus, vargu ar įmanoma.

(...) Prieš kelis metus turėjome į Madagaskarą kelis reisus, pandemija šiek tiek sutrukdė Zanzibaro projektą, bet Dominikos Respublika mes tikrai tikime, nes turėjome nemažai klientų iš Lietuvos, kurie ten praėjusią žiemą keliavo per mūsų įmonę Lenkijoje. Tuomet jie važiuodavo į Varšuvą ir skrisdavo tomis egzotinėmis kryptimis“, – sako D. Strumskienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jos teigimu, kiekvieną kartą toks projektas, kai reikia vykdyti kelionę su dideliais lėktuvais egzotinėmis kryptimis, yra iššūkis.

„Bet tikime ir jau yra pardavimų, nors ką tik paskelbėme, bet matome, kad jau krenta užsakymai ir labai daug susidomėjimo“, – sako agentūros atstovė.

Ji prideda, kad skrydis į Karibų jūros ir Atlanto vandenyno sandūroje esančią salą iš Vilniaus truks apie 11 valandų, o bendras „viskas įskaičiuota“ 6 nakvynių kelionės paketas vienam asmeniui atsieis nuo 1419 eurų.

„(Lėktuve) yra ekonominė klasė, premium, verslo klasė, tai viskas tikrai patogu. Pats lėktuvas yra vienas naujesnių, kuriuos tos linijos turi transatlantiniams skrydžiams. Tai ir su ekranais, su maistu – viskas tvarkingai, taip sakant“, – prideda D. Strumskienė.

REKLAMA

Apie salą

Kaip savo internetiniame tinklalapyje rašo kelionių organizatorius „Kelionių akademija“, Dominikos Respublika užima du trečdalius Hispaniola salos teritorijos.

Kai 1492 metais salą atrado Kristupas Kolumbas, joje gyveno tainų gentis. Kristupas Kolumbas įkūrė saloje nedidelį fortą ir pavadino jį La Navidad, rašoma agentūros tinklaraštyje.

„Dominikos Respublika garsėja puikiais paplūdimiais, kurie traukia jėgos aitvarų ir banglenčių sporto aistruolius. Ypač gražiais paplūdimiais garsėja Punta Kanos ir Puerto Platos kurortai. Šalies sostinė pasižymi įprastu didmiesčiams šurmuliu, o architektūroje jaučiamas istorijos palikimas.

REKLAMA

Saloje daugybė krioklių, Samanos įlankoje sausio viduryje kasmet poruotis atplaukia kuprotieji banginiai, o mėgstantiems kopti kalnais puikiausiai tiks Cordillera aukštikalnės“, – rašo kelionių ekspertai.

Salos aprašyme agentūra prideda, kad klimatas šalyje – tropinis pasatinis. Vidutinė mėnesio oro temperatūra lygumose yra 25–27 °C, kalnuose – 18 °C. Karštomis vasaros dienomis slėniuose oras gali įkaisti iki 40 °C, o žiemą kalnų viršūnėse nukristi iki 0 °C.

„Lietingesnis laikotarpis trunka nuo gegužės iki spalio. Dažni uraganai (dažniausiai tarp rugpjūčio ir spalio, pietinėje pakrantėje)“, – dalijasi kelionių organizatorius.

Nes ta pati agentūra jau "kėlė" LOT Dreamlainerius prieš kokius 3 metus į Madagaskarą, buvau ir sumokėjęs jau už vietą lėktuve ir viešbutį rezervavęs, bet... atėjus skridimo laikui, paaiškėjo, kad skrydžiu net nekvepia (manau net niekas jo ir neorganizavo iš Vilniaus) o viešbutis kurį ta agentūra "rezervavo" seniai išparduotas. Ir dabar tikis net 6 skrydžius padaryti...? NE, NETIKIU IR NEPASITIKIU JAIS. Geriau pirkti vsiką on line per tikras normalias Vokietijos turizmo agentūras, tokias kaip TUI, ITS ar DerTour. Žinai už ką moki, ir garantuotai ten įvyksta ir skrydžiai ir rezervuoti viešbučiai neišparduodami kokioms Prancūzijos agentūroms :) :)
Suprasčiau į Manama dar... bet čia tik turistinės agentūros ir krypties piaras, čia kaip Baidenas su Sorošu Bielorusiją per runkelius Tapinus, Povilionius ir Lansbergius užkariauti norėjo. Runkelių politikai ir turizmas toks, kad ausim karpo kai finansiškai ir fiziškai nepagrįstai kalba neatsakingi asmenys.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų