REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Žmonės skundžiasi, kad maisto prekės toliau brangsta. Anot jų, kai kurių prekių kainos jau rekordinėse aukštumose, pavyzdžiui, kiaušiniai kainuoja jau beveik 5 eurus. Tuo metu prekybininkai siūlo rinktis pigesnes prekes arba ieškoti nuolaidų. 

Žmonės skundžiasi, kad maisto prekės toliau brangsta. Anot jų, kai kurių prekių kainos jau rekordinėse aukštumose, pavyzdžiui, kiaušiniai kainuoja jau beveik 5 eurus. Tuo metu prekybininkai siūlo rinktis pigesnes prekes arba ieškoti nuolaidų. 

REKLAMA

Apie kiaušinių kaina gyventojai neseniai plačiai diskutavo socialiniame tinkle „Facebook“. 

Vienas pirkėjas grįžęs iš parduotuvės „Maxima“ pasidalijo užfiksuota nuotrauka ir kaina. 

„Nėra reikalo eiti į  parduotuves, kiaušinių juk galima nusipirkti iš ūkininkų ir tikrai pigiau“, – komentavo moteris. 

Kita komentatorė taip pat patarė tokių brangių kiaušinių nepirkti. 

„Ar jūs nesuprantate, kad kol pirksite, tol kainas ir kels. O už kiaušinius mokėti beveik 5 eurus yra absurdas. Juk vištiena tiek pat kainuoja. Geriau ją pirkite, o ne kiaušinius“, – kitą patarimą davė moteris. 

Dar kita mergina atkreipė dėmesį, kad pirkėjas išsirinko pačius brangiausius ekologiškus kiaušinius. 

„O ko jūs tikitės? Čia juk ekologiška prekė. Yra ir pigesnių kiaušinių, pirkite juos, jeigu šių kaina netenkina. Už kokybiškas prekes reikia daugiau mokėti. 

REKLAMA
REKLAMA

Atrodo, kad žmonės tik ir nori skųstis. Ieškote kaltų ten, kur jų nėra“, – sakė ji.  

Tuo metu emigrantai, gyvenantys Vokietijoje ar Didžiojoje Britanijoje suskubo lietuviškų kiaušinių kainas lyginti su tų šalių kainomis. 

REKLAMA

Anot jų, maistas Lietuvoje tikrai brangesnis nei užsienyje. 

„Anglijoje kiaušiniai kainuoja apie du eurus, kitas maistas čia taip pat pigesnis. Tikrai nesinori užeiti į parduotuvę grįžus į Lietuvą“, – rašė užsienyje gyvenantis vyras. 

Prekybos tinklas siūlo ir pigesnių kiaušinių 

„Maxima“ Pirkimų departamento direktorius Marius Tilmantas pastebėjo, kad nuotraukoje yra užfiksuoti ekologiški specializuotos „Linkėjimai iš kaimo“ produkcijos linijos kiaušiniai. 

„Jie tiekiami iš sertifikuoto Lietuvos ūkio. Tai nėra vienintelis ekologiškų kiaušinių pasirinkimas – ekologiškų kiaušinių mūsų parduotuvėje galima rasti ir už mažesnę kainą – 2,19 euro“, – siūlė prekybos tinklo atstovas. 

REKLAMA
REKLAMA

Anot jo, prekybos tinklas siūlo didelį asortimentą, todėl pirkėjai gali rinktis. 

„Pasirinkimo galimybes dar labiau išplečia įvairios nuolaidos ir kiti geros kainos pasiūlymai, kurie leidžia pirkėjams sutaupyti. 

Infliaciją jaučiame ir Ieškome būdų, kad galėtume pasiūlyti kuo geresnes kainas. Dedame dideles pastangas, kad pigiausių maisto prekių krepšelis mūsų parduotuvėse kainuotų mažiausiai“, – tikino M. Tilmantas. 

Pirkėjams svarbiausia – kaina?  

Pirkėjų elgsenos tyrimas tyrimas rodo, kad didžioji dalis gyventojų Lietuvoje seka maisto prekių parduotuvių specialius pasiūlymus ir ieško prekių su akcijomis.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Daugiausiai gyventojų pažymi, kad pagrindinis kriterijus, renkantis maisto produktus, yra kaina. Kad tai jiems svarbiausia nurodo 82 proc. apklaustųjų. 

Tarp kitų kriterijų rikiuojasi produkto sudėtis (66 proc.), produkto kilmė ir pagaminimo šalis (31 proc.). Prekės ženklą kaip svarbiausią kriterijų nurodo maždaug vienas iš penkių pirkėjų. 

Tokie rezultatai paaiškėjo „Lidl Lietuva“ užsakymu bendrovės „Norstat“ atliktos reprezentatyvios Lietuvos gyventojų apklausos metu.  

Ekonomistas Aleksandras Izgorodinas pabrėžia, kad dėl ekonominės situacijos  pirkėjai gali labiau fokusuotis į būtiniausių maisto produktų krepšelį, atsisakyti brangesnių prekių, tačiau, anot jo, tai lemia ne tik infliacija. 

REKLAMA

„Dar pridėčiau kylančias palūkanų normas ir bendrą nerimą dėl ateities. Didėjant paskolų aptarnavimo sąnaudoms, vartotojai Lietuvoje atitinkamai mažina išlaidas toms prekėms ir paslaugoms, kurių laikinai gali atsisakyti, pavyzdžiui, ne pirmo būtinumo maisto prekėms. 

Be to, viešojoje erdvėje šiuo metu yra plačiai eskaluojama besiartinančios krizės tema, o tai irgi skatina žmones kaupti pinigus juodai dienai ir riboti išlaidas įvairioms prekėms ir paslaugoms, įskaitant ir atskiras maisto prekių kategorijas“, – pastebi A. Izgorodinas.  

Pasak jo, pieno produktų kategorijoje, kurioje infliacija buvo pati sparčiausia, pirmiausia atsisakoma prabangesnių prekių, pavyzdžiui, aukštos kokybės sūrių, kuriuos galima priskirti prie ne pirmo būtinumo prekių segmento. 

Negi dar yra kvailų pirkėjų kurie tiki visom tom”ekologijom”. Žmonės čia eilinis išdurinėjimas. Visa planeta tarsi didelis šiukšlynas, kokios dar ekologijos.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų