• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pozityvas – štai ko trūksta šių dienų pasauliui. Po itin aktyvaus savaitgalio ir nenumaldomai artėjančio „PRO“ lygos sezono atidarymo, pažiūrėkime kas gero nutiko Lietuvos drifto padangėje.
Lietuviai pasiglemžė Baltijos šalių drifto čempionato podiumą
Rygoje įvykusiame sezono atidarymo renginyje dalyvavo visas būrys tautiečių. Po įnirtingų kovų, neįtikėtinai sudėtingomis oro sąlygomis, podiumą laistyti šampanu buvo leista Valdui Vindžigelskiui ir renginį laimėjusiam Donatui Macpreikšui.
Du lietuviai susitiko finale, tad klausimų kas regione stipriausi kaip ir nebėra. Trečią vietą užėmė estas Ao vaida. Tiesa, varžybose negalėjo dalyvauti vienu iš favoritų laikomas Nikolass Bertans – jo bolido variklis tarė „Sudiev“ dieną prieš treniruotes, tad artimiausiame čempionato etape bus galima tikėtis didesnės „braliukų“ konkurencijos.
Podiumas Rygoje
Lietuvių aktyvumas Rygoje.
2022–ieji tapo pirmaisiais metais po labai ilgos rutinos, kai Lietuvos drifto čempionatas nestartavo Rygoje. Toks sprendimas priimtas norint keisti „PRO“ lygos konceptą ir renkantis sudėtingas, bet ne arklio galioms alkanas trasas. Nepaisant to, lietuvių čia buvo daug ir ne tik „PRO“ lygoje.
Latvių „Semi PRO“ lyga sulaukė ne vieno svečio, tiesa apsilankymą kiek temdė naujosios latvių padangų taisyklės. Tikėdamiesi sumažinti dalyvių kaštus, jie uždraudė žemesnėse lygose naudoti „semi–slick“ tipo padangas, tačiau nei sąrašo ką draudžia, nei realaus aprašo pateikti negalėjo. Tokia situacija, kai kažkas yra draudžiama, bet nelabai aiškus kas privertė ne vieną lietuvį pakelti antakį, tačiau po Lietuvos automobilių sporto federacijos drifto komiteto įsikišimo, sprendimai buvo rasti.
Kaip pasakoja komiteto pirmininkas, tokią taisyklių redakcija Lietuvoje buvo išbandyta prieš penkmetį ir jos buvo atsisakyta, nes neįmanoma suvaldyti visiškai visų padangų rūšių ir gamintojų – apsiribota padangos pločiu, bei nuspręsta dalyvius suskirstyti į lygas pagal jų gebėjimus ir rezultatus, o ne piniginės gylį. Toks sprendimas nemaža dalimi lėmė geometrine progresija augantį dalyvių skaičių Lietuvos drifte, tad matydami latvių priimamus sprendimus, lietuviai gali tik šypsotis.
Rygoje savo nauju bolidu startavo ir Silvestras Bieliauskas
Lietuviai Lenkijoje
Kol dalis tautiečių maudėsi latviško lietaus pursluose, septynetas pilotų nusprendė aplankyti Balstogės trasą ir sudalyvauti ten „East Side Drift“ kolektyvo organizuojamoje treniruotėje.
Būtent ši trasa virs finalinio „Semi PRO“ lygos etapo namais rudenį, tad apšilti yra strategiškai gudru. Lenkų organizatoriai džiaugėsi tokių dalyvių aktyvumu – 7 pilotai iš 30 viso dalyvaujančių yra puikus rezultatas, tuo tarpu lietuviai pasidžiaugė tikrai smagia trasa.
Balstogės atstumas iki Lietuvos yra visiškai suvokiamas, nebrangūs viešbučiai ir pigesnis vietinis kuras šią vietą padaro vis patrauklesnę tautiečių akims. Lenkai žada atsakyti tokia pačia draugyste ir jau planuoja savo vizitą į artimiausias varžybas.
Drifto pilotų skaičius toliau auga geometrine progresija
Molėtai, Kopūstėliai ir Marijampolė.
Visos trys lokacijos šį savaitgalį taip pat sulaukė veiksmo, o tai indikuoja vieną – dalyviai itin aktyviai ruošiasi sezonui. Labiausiai džiuginantis yra būtent treniravimosi procesas – ilgus metus bujojęs mitas, jog varžybos yra laimimos garažuose baigia išnykti ir tai geriausiai įrodo dalyviai, valandų valandas praleidžiantys trasose.
Šį fenomeną automobilių sporte pakomentavo ne vieną discipliną išbandžiusi Indrė Senkutė: „Drifte negali būti verslininkų su „Porsche“, kurie neretai sutinkami žiedinėse varžybose. Čia negali tiesiog nusipirkti greito bolido ir jau džiaugtis rezultatais – čia reikalingos moto–valandos tam, kad tą bolidą suvaldytum ir nepasidarytum gėdos. Būtent todėl driftas skiriasi nuo visų kitų disciplinų ir būtent todėl aš tiek daug valandų treniruojuosi“, – šypsojosi sportininkė.
Indrė Senkutė
Iki „Betsafe Drift Camp“ lieka mažiau nei savaitė.
Dalyvių sąrašas jau viršijo dvidešimt pavardžių, jame pavyko rasti vos vieną bolidą, turintį mažiau, nei 400 arklio galių. Renginio organizatoriai džiaugiasi teigiama orų prognoze ir tiki, jog naujos taisyklės leis žavėtis dar labiau išaugusia konkurencija.
Kaip viskas vyks iš tiesų bus galima pamatyti jau šį šeštadienį, Driftiškėse. Platesnė renginio informacija – www.drifting.lt

Pozityvas – štai ko trūksta šių dienų pasauliui. Po itin aktyvaus savaitgalio ir nenumaldomai artėjančio „PRO“ lygos sezono atidarymo, pažiūrėkime kas gero nutiko Lietuvos drifto padangėje.
Lietuviai pasiglemžė Baltijos šalių drifto čempionato podiumą
Rygoje įvykusiame sezono atidarymo renginyje dalyvavo visas būrys tautiečių. Po įnirtingų kovų, neįtikėtinai sudėtingomis oro sąlygomis, podiumą laistyti šampanu buvo leista Valdui Vindžigelskiui ir renginį laimėjusiam Donatui Macpreikšui.
Du lietuviai susitiko finale, tad klausimų kas regione stipriausi kaip ir nebėra. Trečią vietą užėmė estas Ao vaida. Tiesa, varžybose negalėjo dalyvauti vienu iš favoritų laikomas Nikolass Bertans – jo bolido variklis tarė „Sudiev“ dieną prieš treniruotes, tad artimiausiame čempionato etape bus galima tikėtis didesnės „braliukų“ konkurencijos.
Podiumas Rygoje
Lietuvių aktyvumas Rygoje.
2022–ieji tapo pirmaisiais metais po labai ilgos rutinos, kai Lietuvos drifto čempionatas nestartavo Rygoje. Toks sprendimas priimtas norint keisti „PRO“ lygos konceptą ir renkantis sudėtingas, bet ne arklio galioms alkanas trasas. Nepaisant to, lietuvių čia buvo daug ir ne tik „PRO“ lygoje.
Latvių „Semi PRO“ lyga sulaukė ne vieno svečio, tiesa apsilankymą kiek temdė naujosios latvių padangų taisyklės. Tikėdamiesi sumažinti dalyvių kaštus, jie uždraudė žemesnėse lygose naudoti „semi–slick“ tipo padangas, tačiau nei sąrašo ką draudžia, nei realaus aprašo pateikti negalėjo. Tokia situacija, kai kažkas yra draudžiama, bet nelabai aiškus kas privertė ne vieną lietuvį pakelti antakį, tačiau po Lietuvos automobilių sporto federacijos drifto komiteto įsikišimo, sprendimai buvo rasti.
Kaip pasakoja komiteto pirmininkas, tokią taisyklių redakcija Lietuvoje buvo išbandyta prieš penkmetį ir jos buvo atsisakyta, nes neįmanoma suvaldyti visiškai visų padangų rūšių ir gamintojų – apsiribota padangos pločiu, bei nuspręsta dalyvius suskirstyti į lygas pagal jų gebėjimus ir rezultatus, o ne piniginės gylį. Toks sprendimas nemaža dalimi lėmė geometrine progresija augantį dalyvių skaičių Lietuvos drifte, tad matydami latvių priimamus sprendimus, lietuviai gali tik šypsotis.
Rygoje savo nauju bolidu startavo ir Silvestras Bieliauskas
Lietuviai Lenkijoje
Kol dalis tautiečių maudėsi latviško lietaus pursluose, septynetas pilotų nusprendė aplankyti Balstogės trasą ir sudalyvauti ten „East Side Drift“ kolektyvo organizuojamoje treniruotėje.
Būtent ši trasa virs finalinio „Semi PRO“ lygos etapo namais rudenį, tad apšilti yra strategiškai gudru. Lenkų organizatoriai džiaugėsi tokių dalyvių aktyvumu – 7 pilotai iš 30 viso dalyvaujančių yra puikus rezultatas, tuo tarpu lietuviai pasidžiaugė tikrai smagia trasa.
Balstogės atstumas iki Lietuvos yra visiškai suvokiamas, nebrangūs viešbučiai ir pigesnis vietinis kuras šią vietą padaro vis patrauklesnę tautiečių akims. Lenkai žada atsakyti tokia pačia draugyste ir jau planuoja savo vizitą į artimiausias varžybas.
Drifto pilotų skaičius toliau auga geometrine progresija
Molėtai, Kopūstėliai ir Marijampolė.
Visos trys lokacijos šį savaitgalį taip pat sulaukė veiksmo, o tai indikuoja vieną – dalyviai itin aktyviai ruošiasi sezonui. Labiausiai džiuginantis yra būtent treniravimosi procesas – ilgus metus bujojęs mitas, jog varžybos yra laimimos garažuose baigia išnykti ir tai geriausiai įrodo dalyviai, valandų valandas praleidžiantys trasose.
Šį fenomeną automobilių sporte pakomentavo ne vieną discipliną išbandžiusi Indrė Senkutė: „Drifte negali būti verslininkų su „Porsche“, kurie neretai sutinkami žiedinėse varžybose. Čia negali tiesiog nusipirkti greito bolido ir jau džiaugtis rezultatais – čia reikalingos moto–valandos tam, kad tą bolidą suvaldytum ir nepasidarytum gėdos. Būtent todėl driftas skiriasi nuo visų kitų disciplinų ir būtent todėl aš tiek daug valandų treniruojuosi“, – šypsojosi sportininkė.
Indrė Senkutė
Iki „Betsafe Drift Camp“ lieka mažiau nei savaitė.
Dalyvių sąrašas jau viršijo dvidešimt pavardžių, jame pavyko rasti vos vieną bolidą, turintį mažiau, nei 400 arklio galių. Renginio organizatoriai džiaugiasi teigiama orų prognoze ir tiki, jog naujos taisyklės leis žavėtis dar labiau išaugusia konkurencija.
Kaip viskas vyks iš tiesų bus galima pamatyti jau šį šeštadienį, Driftiškėse. Platesnė renginio informacija – www.drifting.lt

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų