REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 Miesto stiliaus centras „Europa“ klientus pasitinka su nauju logotipu ir išgrynintu įvaizdžiu. Į prekybos centro sąvokos rėmus nebetelpantis parduotuvių kompleksas save pristato kaip naujovėms atvirą, miesto stilių propaguojančią bei į kokybę orientuotą erdvę, kurioje palaikomas nuolatinis miestui būdingas ritmas bei vertybės.

 Miesto stiliaus centras „Europa“ klientus pasitinka su nauju logotipu ir išgrynintu įvaizdžiu. Į prekybos centro sąvokos rėmus nebetelpantis parduotuvių kompleksas save pristato kaip naujovėms atvirą, miesto stilių propaguojančią bei į kokybę orientuotą erdvę, kurioje palaikomas nuolatinis miestui būdingas ritmas bei vertybės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Dalis pirkėjų jau dabar miesto stiliaus centrą „Europa“ laiko kokybiška bei išskirtine prekybos erdve. Atsižvelgdami į tai, ryžomės dar labiau sustiprinti šį įvaizdį, – teigia miesto stiliaus centro „Europa“ vadovė Gintarė Žemaitė. – Orientuojamės į miesto žmogų, profesionalą, kuris daug dėmesio skiria kokybei ir stilingai siekia atrodyti kiekvieną dieną. Suprantame, kad daliai miesto žmonių tai yra neišvengiama būtinybė, tad ir siekiame užpildyti nišą, kurios Lietuvoje trūko – juk daugelis kitų prekybos vietų yra išskirtinai orientuoti arba į greitą madą, arba į prabangą, kas nepatenkina visų stilingo miestiečio poreikių.“

REKLAMA

Miesto stiliaus centras „Europa“ jau yra pritraukęs nemažai visame pasaulyje garsių ir vertinamų prekės ženklų, kurie žmonėms asocijuojasi su kokybe, modernia klasika bei elegancija. Po miesto stiliaus centro stogu įsikūrusios tokios aprangos parduotuvės, kaip „Karen Millen“, „Marella“, „Pennyblack“, „Coccinelle“, „Max&Co“, „Stefanel“ ir kitos. Norima atkreipti dėmesį ne tik užsienio, bet ir į talentingus Lietuvos dizainerius: Robertą Kalinkiną, Julia Janus, Kęstą Rimdžių ir kitus. „Europa“ yra vienintelis prekybos centras, kuris nuolatos pristato pasaulyje jau spėjusias išpopuliarėti momentines (angl. pop-up) parduotuves. Nemažai dėmesio sulaukiančios momentinės parduotuvės – galimybė pasireikšti dizaineriams, norintiems išmėginti savo gaminių paklausą.

REKLAMA
REKLAMA

Be to, pasak G. Žemaitės, „Europa“ stengiasi atspindėti tai, kuo šiandien gyvena miestas, ir palaikyti nuolatinį jo ritmą. Miesto stiliaus centre nuolat vyksta įvairūs renginiai, bendradarbiaujama ne tik organizuojant mados renginius, bet ir miesto bendruomenei aktualius projektus, pvz., „Vilniaus maratonas“, „Cyclocity“ ir kt.

Miesto stiliaus centras „Europa“, valdomas vienos didžiausių nekilnojamojo turto investicijų valdytojų Šiaurės ir Baltijos šalių regione „BPT Asset Management A/S“, duris atvėrė 2004 m. Šiuo metu 21 tūkst. kv. m. centre veikia daugiau nei 80 aprangos, avalynės, namų interjero ir stilingų aksesuarų parduotuvių. Taip pat – 8 kavinės ir restoranai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų