REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
14
Brangiausi Lietuvoje parduodami automobiliai (nuotr. asmeninio albumo („Facebook“)

Automobilis daugeliui lietuvių tapo kasdiene priemone pasiekti darbo vietą, prekybos centrą ar smagios išvykos tikslą. Kartais net sakoma, kad automobiliu ir iki parduotuvės 50 metų pavažiuoti tapo įprasta.

14

Automobilis daugeliui lietuvių tapo kasdiene priemone pasiekti darbo vietą, prekybos centrą ar smagios išvykos tikslą. Kartais net sakoma, kad automobiliu ir iki parduotuvės 50 metų pavažiuoti tapo įprasta.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Prie gero greitai priprantama, todėl nieko keisto, kad kiekvienas nori vairuoti patogų, ekonomišką ir komforto savybėmis pasižyminčią keturratę transporto priemonę. Tačiau šįkart norime pasižvalgyti po išskirtinį automobilių turgų Lietuvoje.

REKLAMA

Pasižvalgėme po parduodamų automobilių pasiūlymus internete ir atrinkome tuos, kurių vertė skaičiuojama dešimtimis, o kartais net šimtais tūkstančių eurų. Taip, jūs teisingai perskaitėte – šimtais tūkstančių eurų.

Nors kai kurių automobilių kainos atrodo tiesiog kosminės, bet, pasirodo, nuperkamos ir tokios transporto priemonės. Tiesa, pirkėjai – itin dideles pajamas gaunantys bei prabangiu gyvenimu besimėgaujantys žmonės. Peržiūrėję kainas suprasite kodėl.

REKLAMA
REKLAMA

Brangiau nei butas Vilniaus centre

Pats brangiausias automobilis, kokį pavyko rasti interneto skelbimuose buvo patalpintas bendrovės „Krasta Auto Vilnius“. 2001 metų gamybos BMW Z8, 4,9 l, kabrioletas parduodamas už 270 tūkst. eurų.

Bendrovės atstovas tikino, kad tokia kaina yra visiškai logiška, mat parduodamas itin egzotiškas modelis: „Tai yra kolekcinis automobilis. Tikrai jis nėra skirtas važinėjimui į darbą. Kasdieniam naudojimui – netinkamas. Tiesiog, ne tam skirtas. Jis yra kaip muziejaus eksponatas. Nėra tikslo jį parduoti. Tiesiog turime tokį vienintelį modelį.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Antras pagal brangumą skelbimuose rastas automobilis – 2010-ųjų gamybos Mercedes-Benz SLS AMG, 6.2 l., kupė. Jo vertė – 258 tūkst. eurų.

Šią transporto priemonę parduodančios bendrovės „Gold Auto“ direktorius Justas D. pripažino, kad tokios markės ir vertės automobilius Lietuvoje parduoti yra labai sunku:

„Taip, parduoti – labai sunku. Idėja buvo tokia, kad vieni investuoja į biržas, vertybinius popierius, nekilnojamąjį turtą, o kiti – į vienetinius automobilius. Jų vertės kreivė yra labai įdomi.

REKLAMA

Prabėgus dešimtmečiui nuo pagaminimo datos, vienetinių automobilių vertė pradeda augti. Tad jei 2010 m. automobilis, tai jo vertė pradės augti 2020 m. O tokios transporto priemonės pardavimas gali užtrukti net iki metų laiko.“

Naujienų portalo tv3.lt pašnekovas pridūrė, kad prekiauti prabangiais automobiliais nusprendė, kai sugalvojo išbandyti pačią rinką: „Jau apie 15 metų tuo užsiimu. Galiu pasakyti, kad dažniausiai ne lietuviai perka tokius automobilius. Iš tos pačios Vokietijos pirktas automobilis gali po 10 metų sugrįžti į tą pačią šalį. Pasitaiko, kad pirkėjas atvyksta, apžiūri ir tu jo nematai metus. Bet po metų sugrįžta ir nuperka tą patį automobilį, kurį jau buvo nusižiūrėjęs.“

REKLAMA

Konkrečiai šio „Mercedes-Benz“ modelio atveju, anot Justo D., 2020 metais vertė turėtų pakilti iki 270 tūkst. – 300 tūkst. eurų.

„Pigesni“ variantai

Nusprendėme pasižvalgyti ne tik po virš 200 tūkst. eurų kainuojančius automobilius, bet ir paieškoti „pigesnių“ variantų. Kaip pavyzdį pateiksime du „Lexus LX 570“, 5,7 l, visureigius. Skiriasi tik jų spalva, o kaina 143,5 tūkst. eurų (juodo) ir 143 tūkst. eurų (balt modelio). Būtinai pažymėsime, kad jie pagaminti 2018 metų pradžioje. Tad rida – vos keli kilometrai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šiuos automobilius parduodančios bendrovės „Sunrise“ verslo plėtros ir vystymo vadovas Rimantas pasakojo, kad tokiomis transporto priemonėmis domisi įmonių vadovai, teisėjai, verslininkai, ūkininkai.

„Šiame versle esu pakankamai seniai, jau 13 metų. Čia egzistuoja tam tikri rinkos dėsniai. Iki 2008 metų krizės pakankamai daug esame atvežę ir pardavę prabangių automobilių.

Per visą šį laikotarpį teko ir bankrutuoti, bet ne tas stiprus kuris suklupęs nepasikelia, o tas, kuris kabinasi nagais ir kovoja iki pabaigos. Tad dabar vežame prabangius automobilius tik pagal užsakymą.

REKLAMA

Jei klientas užsinorės svarovskių automobilyje, tai galime ir juos parūpinti. O televizoriai, vaizdo kameros ir kiti komforto dalykai – nieko nebestebina. Nesame Kauno automobilių turgus, kur uždedamas 30 proc. antkainis.

Pas mus yra 2-3 proc. antkainis, bet kai pasveri už kokią sumą parduodama transporto priemonė, jau visai kiti skaičiai prasideda. Tačiau svarbiausia šioje rinkoje – patikimumas. Jei klientas po kelerių metų sugrįžta ir paprašo atvežti naują automobilį, tai yra geriausias įvertinimas.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų