• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nepriklausomi automobilių gamintojai puikiai žino koks yra sunkus visiškai naujo modelio kūrimo kelias. Turėdami labai ribotą biudžetą, nepriklausomi automobilių gamintojai stengiasi išlaidas paskirstyti taip, jog vėliau netektų ieškoti pagalbos, imti dar vieną paskolą ar skelbi bankrotą.
Superautomobilių gamintoja - „Pagani“, puikiai žino kokį pragarą reikia praeiti norint pradėti serijinę automobilio gamybą. Jeigu „Pagani“ būtų įsikūrusi Jungtinėse Valstijose, automobilio kūrimo kaštai būtų maždaug tris kartus mažesni. Kodėl? Nes pagal Europos Sąjungos direktyvas, „Pagani“ turėjo sukurti bent jau du prototipus. Vienas egzempliorius buvo naudojamas bandant į superautomobilį sumontuotus komponentus, o antrasis egzempliorius buvo skirtas automobilio saugumo bandymams.

Nepriklausomi automobilių gamintojai puikiai žino koks yra sunkus visiškai naujo modelio kūrimo kelias. Turėdami labai ribotą biudžetą, nepriklausomi automobilių gamintojai stengiasi išlaidas paskirstyti taip, jog vėliau netektų ieškoti pagalbos, imti dar vieną paskolą ar skelbi bankrotą.
Superautomobilių gamintoja - „Pagani“, puikiai žino kokį pragarą reikia praeiti norint pradėti serijinę automobilio gamybą. Jeigu „Pagani“ būtų įsikūrusi Jungtinėse Valstijose, automobilio kūrimo kaštai būtų maždaug tris kartus mažesni. Kodėl? Nes pagal Europos Sąjungos direktyvas, „Pagani“ turėjo sukurti bent jau du prototipus. Vienas egzempliorius buvo naudojamas bandant į superautomobilį sumontuotus komponentus, o antrasis egzempliorius buvo skirtas automobilio saugumo bandymams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

004


Pirmasis „Pagani“ automobilis, galėjęs be jokių apribojimų važinėti bendro naudojimo keliais buvo sukurtas 1998 metais. Tuomet, pirmasis „Pagani“ markės prototipas buvo naudojamas įvairių komponentų bandymams, skirtingoms važiuoklės konfigūracijoms. Kitaip negu daugelis kitų gamintojų, kurie sukūrė vieno ar kito modelio prototipą vėliau juo atsikrato, „Pagani“ tokių galimybių neturėjo.
Pirmasis „Pagani“ prototipas kaip bandymų laboratorija buvo naudojama iki pat 2010 metų. Būtent šis automobilis tapo pagrindu visoms „Zonda“ modifikacijoms, kol galiausiai šį nuostabų modelį pakeitė kitas, ne ką prastesnis įpėdinis - „Pagani Huayra“.

REKLAMA

003


Per daugelį metų šio prototipo išvaizda keitėsi kelis kartus, tai puikiai matyti nuotraukose, tačiau „La Nonna“ vardu vadinamas modelis neperseniausiai atgavo prekinę išvaizdą. „Pagani“ darbuotojai norėdami nustebinti kompanijos įkūrėją, Horacio Pagani, automobilį atrestauravo, papuošė jį naujomis kėbulo dalimis ir pristatė jį per Horacio Pagani gimtadienio šventę.
Šiuo metu automobilis stovi „Pagani“ markės muziejuje, Italijoje, ir pasitinka kiekvieną naują „Pagani“ savininką ar gerbėją.

005


006


007


008

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų